Dat effect heb ik wel eens in topicsquote:
Dat klinkt kadig zegquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.buddha-almere.nl/take-away/
Kijk daar het 'theatermenu'
Wij zijn ook aan het sparen voor Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan meeIk zeur al telkens tegen hem dat ik samen met hem naar Japan wil hihi. We hebben beide iets met Japan. Ik wil ook Japans leren
Hij vooral door Anime jaquote:
Doe dat eens niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel eens in topics
Ook? Wij zijn niet aan het sparen hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij zijn ook aan het sparen voor Japan
Doei Xeorquote:
Wilde eerst typen wij willen ook naar Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook? Wij zijn niet aan het sparen hoor
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat eens niet.Zo verdwijnt zelfs een verzadigd gevoel
maar... maar het is allebei japansquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Eten wat ik bij de wok krijg dat krijg ik niet bij Japanner en andersom
Mijn vriend ookquote:
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laatquote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Gister had ik zelf minipizzatjes gemaakt met m'n pitabroodjes
Dan ben ik toch niet de enigste die daar heen wilt, ik hou wel van een beetje avontuur.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend ookdie heeft een lichte obsessie.
hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laat
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar... maar het is allebei japans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |