Ohquote:
Tut tut, niet zo boos.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar nu heb je me nieuwsgierig gemaakt
[..]
ben niet eens oud genoeg om je vader te zijn
Thanks!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of er nog leuke dingen zijn. Pics krijg je sowieso. Anders doneer ik wel een dagkaart aan je.
[..]
Persoonlijk contact is altijd minder afstandelijk. Zo heeft iedereen een beter beeld bij wie je bent, en kan je een relatie/netwerk beter opbouwen.
Ik vraag me af wat daarvan waar is.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moeilijk genoeg om figuren als braddie van de weg te houden
Dat lijkt mij niet zo verstandig. Maar nu snap ik je vergelijking wel. Dan heb ik niets bijdehands gezegd.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil mij ook om je nek hangen?
Maar die Japanse restaurant heeft geen menu's alleen maar 6 rondes eten bestellen met telkens 5 dingen per ronde voor een vaste prijs. Zou je dan dat kunnen doen bij de Japanner voor die 25 euro met bioscoop?quote:Perfect Evening bestaat uit een driegangendiner bij één van de geselecteerde restaurants én een bezoek aan een film naar keuze bij Utopolis Den Helder, Emmen of Oss voor slechts ¤ 25,-
Scheelt wel extra betalenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Neem dan een doggiebag met restjes voor mij mee
okequote:
ik hoop (voor hem) dat het hele personage braddie nep isquote:Op donderdag 17 april 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daarvan waar is.
Bel ze anders eventjes op en vraag het( de jappenert)quote:Op donderdag 17 april 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap het niet
Op de site van de bios staat:
[..]
Maar die Japanse restaurant heeft geen menu's alleen maar 6 rondes eten bestellen met telkens 5 dingen per ronde voor een vaste prijs. Zou je dan dat kunnen doen bij de Japanner voor die 25 euro met bioscoop?
Wij hebben ook zo'n actie bij onze bioscoop samen met de sushi toko. Daar is het gewoon die rondes en dan samen met de film voor een bepaalde prijs. En in mn oude woonplaats ook, maar daar hebben ze speciale menu's voor gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap het niet
Op de site van de bios staat:
[..]
Maar die Japanse restaurant heeft geen menu's alleen maar 6 rondes eten bestellen met telkens 5 dingen per ronde voor een vaste prijs. Zou je dan dat kunnen doen bij de Japanner voor die 25 euro met bioscoop?
Hoe bedoel je speciale menu's?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n actie bij onze bioscoop samen met de sushi toko. Daar is het gewoon die rondes en dan samen met de film voor een bepaalde prijs. En in mn oude woonplaats ook, maar daar hebben ze speciale menu's voor gemaakt.
Momentquote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je speciale menu's?Ik wil wel 'onbeperkt' vreten bij de Japanner
De cheap-o menu's zekerquote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n actie bij onze bioscoop samen met de sushi toko. Daar is het gewoon die rondes en dan samen met de film voor een bepaalde prijs. En in mn oude woonplaats ook, maar daar hebben ze speciale menu's voor gemaakt.
Ik wou ook wel naar de wok maar mijn vriend vind dat telkens het zelfde + hij is ook dol op Japan en wilt wel eens Japans gaan etenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Onbeperkt biefstukjes nommen bij de wok
Dan stuur je hem toch met een weekje vakantie naar Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ook wel naar de wok maar mijn vriend vind dat telkens het zelfde + hij is ook dol op Japan en wilt wel eens Japans gaan eten
Oke leukquote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
En binnenkort met mijn beste vriend onbeperkt spareribs eten in Groningen![]()
Ik wil dan meequote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch naar een weekje vakantie naar Japan
Heb jij een weekje rust
is wokken neit ook japansquote:Op donderdag 17 april 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou ook wel naar de wok maar mijn vriend vind dat telkens het zelfde + hij is ook dol op Japan en wilt wel eens Japans gaan eten
Anime zeker?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan meeIk zeur al telkens tegen hem dat ik samen met hem naar Japan wil hihi. We hebben beide iets met Japan. Ik wil ook Japans leren
http://www.buddha-almere.nl/take-away/quote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je speciale menu's?Ik wil wel 'onbeperkt' vreten bij de Japanner
Dat effect heb ik wel eens in topicsquote:
Dat klinkt kadig zegquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.buddha-almere.nl/take-away/
Kijk daar het 'theatermenu'
Wij zijn ook aan het sparen voor Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan meeIk zeur al telkens tegen hem dat ik samen met hem naar Japan wil hihi. We hebben beide iets met Japan. Ik wil ook Japans leren
Hij vooral door Anime jaquote:
Doe dat eens niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel eens in topics
Ook? Wij zijn niet aan het sparen hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij zijn ook aan het sparen voor Japan
Doei Xeorquote:
Wilde eerst typen wij willen ook naar Japanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook? Wij zijn niet aan het sparen hoor
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat eens niet.Zo verdwijnt zelfs een verzadigd gevoel
maar... maar het is allebei japansquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Eten wat ik bij de wok krijg dat krijg ik niet bij Japanner en andersom
Mijn vriend ookquote:
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laatquote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Gister had ik zelf minipizzatjes gemaakt met m'n pitabroodjes
Dan ben ik toch niet de enigste die daar heen wilt, ik hou wel van een beetje avontuur.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend ookdie heeft een lichte obsessie.
hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nasi gemaakt, wilde eigenlijk foto gaan maken voor in dat cul topic, maar dat bedacht ik me te laat
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar... maar het is allebei japans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |