Neem je adoptievarken meequote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Omg binnenkort ga ik met mn vriend eten bij een Japans restaurant
Vanuit dit camerapunt zie ik ineens wel treffende gelijkenissenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn alpaca en ik zijn het oneens met je.
[ afbeelding ]
Als het moeilijk was, reed niemand in een autoquote:
boeienquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik betwijfel of hij dat goed vind
Ik wil ook wel aan een ander tafeltje gaan zitten, als hij maar betaaldquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik betwijfel of hij dat goed vind
quote:Perfect Evening Emmen bestaat uit een eten én een bezoek aan een film naar keuze bij Utopolis Emmen voor slechts ¤25,- per persoon. U kunt de Perfect Evening Emmen-voucher exclusief verkrijgen bij Utopolis Emmen.
Rijbewijs halen is wel duurquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als het moeilijk was, reed niemand in een auto
Maar ik ga betalenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil ook wel aan een ander tafeltje gaan zitten, als hij maar betaald
Tussen jou en de alpaca?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanuit dit camerapunt zie ik ineens wel treffende gelijkenissen
Dat is waar. Ik heb al naast zoveel debielen gezeten, dat als zelfs zij een rijbewijs halen dan kan het niet moeilijk zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem als jij betaaldquote:
Ik neem aan dat het eten bij die Japaner is want het staat op de site van het restaurantquote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Utopolis
Wij hebben er hier ook één. Bah
gelukkig moeilijk genoeg om figuren als braddie van de weg te houdenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het theorie examen is voor hem moeilijk jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moeilijk genoeg om figuren als braddie van de weg te houden
Dat is dan wel weer een voordeel hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het eten bij die Japaner is want het staat op de site van het restaurant
Wel goed voor de reductie van voedselverspillingquote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh ik snap er geen fluit van, ik ga wel niet naar de biosGewoon lekker Sushi en ander Japans eten nommen voor 22,50 per persoon. Je mag 5 rondjes bestellen en elke ronde 5 dingen. Als je iets niet op eet brengen ze dat extra in rekening (1 euro voor Sushi, 3 euro voor warme gerechten)
Ik wil gezellig met mn vriendquote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem als jij betaald
Dan heeft hij er niks over te zeggen wie jij mee neemt
had daar echt niet eens het boek voor aangeschaftquote:Op donderdag 17 april 2014 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het theorie examen is voor hem moeilijk ja
Terwijl er werkelijk niks moeilijks aan is![]()
Ik vind het opzich ook wel goed, zo denk je na voor je onnodig dingen besteldquote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel goed voor de reductie van voedselverspilling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |