Dat is lekkerquote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Gister had ik zelf minipizzatjes gemaakt met m'n pitabroodjes
Canada en Groenland lijken me uber gaafquote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil een jaar door noord amerika gaan backpacken als ik mijn master binnen heb
Hehe. Dat kan ik mij nog wel herinneren. Heeft hij/Hebben jullie al plannen?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn vriend ookdie heeft een lichte obsessie.
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is lekker. Sowieso zelfgemaakte pizza. Alleen maar dingen op knallen die je zelf lekker vindt.
dan zou ik nog liever naar de dead zone op vakantie gaanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
Noord Korea lijkt me heel naar, maar ook heel interessant om te bezoeken.
Wereldticketjequote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik wil een jaar door noord amerika gaan backpacken als ik mijn master binnen heb
Ik wil ook heel graag met zo'n greyhound bus de woestijn doorquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Canada en Groenland lijken me uber gaaf
De All You Can Eat wok is niet het zelfde als een Japans restaurantquote:
Schijnt dat je sinds kort ook echt als toerist daar naar binnen mag, dus als we dat doen pakken we ook zuid-Korea mee en dan N-K erg kortquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan ik mij nog wel herinneren. Heeft hij/Hebben jullie al plannen?
Wat is dat?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik nog liever naar de dead zone op vakantie gaan
Woestijn lijkt me een beetje saai en eentonigquote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil ook heel graag met zo'n greyhound bus de woestijn door
Ik doe het voor de ervaring (en het is goedkoper dan vliegen)quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Woestijn lijkt me een beetje saai en eentonig
Ohh!!quote:
Canada is gaaf!quote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Canada en Groenland lijken me uber gaaf
Een vriend van mij is een paar maanden in ZK geweest en is toen helemaal de bergen in getrokken, was super mooi.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schijnt dat je sinds kort ook echt als toerist daar naar binnen mag, dus als we dat doen pakken we ook zuid-Korea mee en dan N-K erg kort
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh!!
Daar wil ik ook nog wel eens heen, maar pas als ik al kinderen heb er er niet meer wil.
Genoeg voor op een minipizza toch.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Al hadik het gister heel simpel hoor. Paprikapuree, spinazie, salami en kaas. Met kruiden natuurlijk
Er zijn tickets dat je bijv. binnen 6 maanden 10 landen kan bezoeken. Enige "eis" is dat je of linksom of rechtsom de wereld om reist.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Schijnt dat je sinds kort ook echt als toerist daar naar binnen mag, dus als we dat doen pakken we ook zuid-Korea mee en dan N-K erg kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |