Dit dus. Al probeert TS als 40-jarige fattie nog steeds 16-jarige meisjes te hosselen ... oude pedofiel dat het is.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS heeft geen vrouw kunnen regelen voor zijn 25e en is nu aangewezen op afgewezen Vinexmoedertjes met pittige kapsels.
Dikke vadsige wijven van 30-35 ketsen. Heerlijk!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef Twiitch het volgende:
Ik vind vrijgezelle vrouwen tussen de 25-30 wel vaak onaantrekkelijker dan die van 30-35.
Oneindig Xquote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
Wat doen ze eigenlijk nog buiten?
Geen man kunnen regelen tussen je 16-24e?
Meisjes zijn het verst tussen hun 14-19e, vanaf 22-24 jaar beginnen ze te rotten en worden ze dik, lelijk, vies. Waar een vrouw na 25+ een paar jaar geleden nog onhuwbaar was, begint het nu pas voor de meesten.
Dit komt door de manginas, beta's en white knights die altijd voor hen klaar staan en het verpesten voor de rest.
Waar gaat het heen met de planeet? Waar obese, 25+ kort pittig kapsels worden gestalkt en echte vrouwen wegblijven?
Geen wonder dat het straatbeeld steeds lelijker wordt en kinderen dement geboren worden.
klacht: oude vrouwen die nog single zijn
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
Meisjes zijn het verst tussen hun 14-19e, vanaf 22-24 jaar beginnen ze te rotten en worden ze dik, lelijk, vies. Waar een vrouw na 25+ een paar jaar geleden nog onhuwbaar was, begint het nu pas voor de meesten.
Dit komt door de manginas, beta's en white knights die altijd voor hen klaar staan en het verpesten voor de rest.
Waar gaat het heen met de planeet? Waar obese, 25+ kort pittig kapsels worden gestalkt en echte vrouwen wegblijven?
Geen wonder dat het straatbeeld steeds lelijker wordt en kinderen dement geboren worden.
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:50 schreef deprimist het volgende:
[..]
Dikke vadsige wijven van 30-35 ketsen. Heerlijk!
Onterechte klacht.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dit dus. Al probeert TS als 40-jarige fattie nog steeds 16-jarige meisjes te hosselen ... oude pedofiel dat het is.
Dat is toch niet relevant in het al dan niet kunnen waarderen van vrouwen boven de 25.quote:
26.quote:Maar hoe oud is TS zelf?
quote:TS weet van zichzelf dat hij er niet veel van bakt tussen de lakens en blijft daarom weg bij vrouwen van 25+ omdat hij dan vreselijk afgaat.
TS gaat dus voor kleine meisjes die hun lichaam nog niet kennen.
Tja, zoek wijven die wel aan sport doen en alles onderhouden.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef corehype het volgende:
Ik zag laatst een vrouw van 24.
Halve gezicht vol rimpels
en ze worden dik na een kind
excuses excuses... victoria secret modellen worden nooit dik
Ik heb ze liever goed ingereden. Graag ook met flinke tieten, heupen en bibsquote:Op donderdag 17 april 2014 13:13 schreef corehype het volgende:
[..]
Jong vers vlees
Je gaat toch ook geen melk dat 3 dagen oud is drinken
Zodra ze een supergezond kind heeft wordt ze vanzelf volwassen ^^Oquote:Een chick van 19-24 aan je willen binden
Wtf moet je met zo'n kleuter.
Natuurlijk wel. Je smaak gaat met je leeftijd mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant in het al dan niet kunnen waarderen van vrouwen boven de 25.
Bij TS schijnbaar niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je smaak gaat met je leeftijd mee.
Openrijtenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
Een chick van 19-24 aan je willen binden
Wtf moet je met zo'n kleuter.
En daarna de straat op schoppen inderdaadquote:
En blijkbaar dik en rimpelig volgens jou.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:20 schreef corehype het volgende:
[..]
Zodra ze een supergezond kind heeft wordt ze vanzelf volwassen ^^O
Klopt, het is nou eenmaal onvermijdelijk en het alternatief ziet er ook niet meer zo fris uit na een paar dagen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij TS schijnbaar niet.
Ik zou eerder zeggen dat je bij het ouder worden toleranter wordt ten opzichte van veroudering trouwens.
Wat is het alternatief in deze?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt, het is nou eenmaal onvermijdelijk en het alternatief ziet er ook niet meer zo fris uit na een paar dagen.
Jong doodgaan en wegrotten.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is het alternatief in deze?
Enkel voor een hele specifieke doelgroep inderdaad. Doe mij maar een levende, een tekenend rimpeltje adoreer ik dan wel.quote:
een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef RedFoxy het volgende:
Trouwen voor je 25e
Sowieso trouwen. Asjeblieft joh.
Je gaat wel stinken.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die young and leave a beautiful corpse, that's immortality my darling
Want? "Levenservaring" (quote:Op donderdag 17 april 2014 13:24 schreef Strani het volgende:
Met een beetje mazzel kom je er vanzelf achter dat vrouwen ná hun 25e juist interessanter worden.
Met negertjes op de foto geweest, hihaho.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Want? "Levenservaring" () ofzo?
Ik begrijp dat jij het begrip 'levenservaring' niet erkent. Ik zou graag van je horen waarom niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen zijn de dingen/sleuren/bezigheden van volwassenen een stuk interessanter om aan te horen dan die van jongeren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Soberzoquote:Op donderdag 17 april 2014 12:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee.
Dikke vrouwen kets ik soberzo niet
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom een relatie als je vrijheid kan hebbenelke avond een ander dinnetje kan ketsen
*efebofielquote:Op donderdag 17 april 2014 12:49 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dit dus. Al probeert TS als 40-jarige fattie nog steeds 16-jarige meisjes te hosselen ... oude pedofiel dat het is.
Wees blij dat ze nog single zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
Nog vier jaar voordat mijn vriendin gaat transformeren in een trol dus.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
vanaf 22-24 jaar beginnen ze te rotten en worden ze dik
Snel een tripje boeken naar de Arabische Emiraten! Flink mannenoverschot daarquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:59 schreef Robophatt het volgende:
Pff confronterend dit, heb nog een paar maanden om te trouwen dus
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Snel een tripje boeken naar de Arabische Emiraten! Flink mannenoverschot daar
Ik zou eerder voor Cyrpus of Groenland kiezenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipDacht dat India ook wel een goede plek was voor single vrouwen.
Oh wauw, dit is nieuw voor mij. Er gaat een hele wereld voor me openquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor Cyrpus of Groenland kiezen
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratio
Najah, ik geloof wel in levenservaring, maar kan me niet zo goed voorstellen hoe een vrouw van die leeftijd zoveel interessanter zou zijn; over het algemeen onderneem je (op werkgebied na dan) op je 20ste juist veel meer dan op je 30ste. Ja, ze hebben waarschijnlijk een volwassener kijk op de wereld en kunnen beter relativeren, maar alsof ik daarom care bij vrouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het begrip 'levenservaring' niet erkent. Ik zou graag van je horen waarom niet.
Die heb je er absoluut tussen, ja. Ik neem aan dat je zelf ook een vroege twintiger bent?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Najah, ik geloof wel in levenservaring, maar kan me niet zo goed voorstellen hoe een vrouw van die leeftijd zoveel interessanter zou zijn; over het algemeen onderneem je (op werkgebied na dan) op je 20ste juist veel meer dan op je 30ste. Ja, ze hebben waarschijnlijk een volwassener kijk op de wereld en kunnen beter relativeren, maar alsof ik daarom care bij vrouwen. [ afbeelding ]Daarbij moet je eens naar de gemiddelde vrouw van in de dertig kijken: zijn vaak al halve Ria's met korte kapsels, een dikke reet en zonder enige activiteiten in hun vrije tijd.
Ja, klopt. Misschien dat ik hier anders over denk als ik zelf ouder ben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb je er absoluut tussen, ja. Ik neem aan dat je zelf ook een vroege twintiger bent?
Dat weet ik wel zeker, want op een gegeven moment lukt het je echt niet meer om die 1ejaars studentes je bed in te lullen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien dat ik hier anders over denk als ik zelf ouder ben.
Zo gaat dat ja. Ik kan jou als 33-jarige van alles proberen uit te leggen maar je moet het toch zelf meemaken. En een 40+er zal wel hetzelfde denken over mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien dat ik hier anders over denk als ik zelf ouder ben.
Je bent zelf van 1982 en dus oud. Wat praat jij manG?!quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:47 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Had een milf van 40 niet aan beginnen
14-jarige kinderen "vers" noemen maar zelf 26 zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
Nee joh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:11 schreef snakelady het volgende:
Godver, dan moet ik wel helemaal een rottend lijk zijn met mijn 33 jaar.
Dit dus.quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef S4pphire het volgende:
Niet voor meisjes onder de 20 gaan. Op mijn part kijkt ze nog tekenfilms, als ze maar lekker zijn.
Zolang ze maar nog geen tieten hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef S4pphire het volgende:
Niet voor meisjes onder de 20 gaan. Op mijn part kijkt ze nog tekenfilms, als ze maar lekker zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |