Najah, ik geloof wel in levenservaring, maar kan me niet zo goed voorstellen hoe een vrouw van die leeftijd zoveel interessanter zou zijn; over het algemeen onderneem je (op werkgebied na dan) op je 20ste juist veel meer dan op je 30ste. Ja, ze hebben waarschijnlijk een volwassener kijk op de wereld en kunnen beter relativeren, maar alsof ik daarom care bij vrouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het begrip 'levenservaring' niet erkent. Ik zou graag van je horen waarom niet.
Die heb je er absoluut tussen, ja. Ik neem aan dat je zelf ook een vroege twintiger bent?quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Najah, ik geloof wel in levenservaring, maar kan me niet zo goed voorstellen hoe een vrouw van die leeftijd zoveel interessanter zou zijn; over het algemeen onderneem je (op werkgebied na dan) op je 20ste juist veel meer dan op je 30ste. Ja, ze hebben waarschijnlijk een volwassener kijk op de wereld en kunnen beter relativeren, maar alsof ik daarom care bij vrouwen. [ afbeelding ]Daarbij moet je eens naar de gemiddelde vrouw van in de dertig kijken: zijn vaak al halve Ria's met korte kapsels, een dikke reet en zonder enige activiteiten in hun vrije tijd.
Ja, klopt. Misschien dat ik hier anders over denk als ik zelf ouder ben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Die heb je er absoluut tussen, ja. Ik neem aan dat je zelf ook een vroege twintiger bent?
Dat weet ik wel zeker, want op een gegeven moment lukt het je echt niet meer om die 1ejaars studentes je bed in te lullen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien dat ik hier anders over denk als ik zelf ouder ben.
Zo gaat dat ja. Ik kan jou als 33-jarige van alles proberen uit te leggen maar je moet het toch zelf meemaken. En een 40+er zal wel hetzelfde denken over mij.quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:11 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, klopt. Misschien dat ik hier anders over denk als ik zelf ouder ben.
Je bent zelf van 1982 en dus oud. Wat praat jij manG?!quote:Op zaterdag 19 april 2014 03:47 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Had een milf van 40 niet aan beginnen
14-jarige kinderen "vers" noemen maar zelf 26 zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 12:46 schreef corehype het volgende:
Wat doen ze eigenlijk nog buiten?
Geen man kunnen regelen tussen je 16-24e?
Meisjes zijn het verst tussen hun 14-19e, vanaf 22-24 jaar beginnen ze te rotten en worden ze dik, lelijk, vies. Waar een vrouw na 25+ een paar jaar geleden nog onhuwbaar was, begint het nu pas voor de meesten.
Dit komt door de manginas, beta's en white knights die altijd voor hen klaar staan en het verpesten voor de rest.
Waar gaat het heen met de planeet? Waar obese, 25+ kort pittig kapsels worden gestalkt en echte vrouwen wegblijven?
Geen wonder dat het straatbeeld steeds lelijker wordt en kinderen dement geboren worden.
klacht: oude vrouwen die nog single zijn
Nee joh.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:11 schreef snakelady het volgende:
Godver, dan moet ik wel helemaal een rottend lijk zijn met mijn 33 jaar.
Dit dus.quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef S4pphire het volgende:
Niet voor meisjes onder de 20 gaan. Op mijn part kijkt ze nog tekenfilms, als ze maar lekker zijn.
Zolang ze maar nog geen tieten hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef S4pphire het volgende:
Niet voor meisjes onder de 20 gaan. Op mijn part kijkt ze nog tekenfilms, als ze maar lekker zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |