Nina Dobrevquote:Op woensdag 16 april 2014 18:08 schreef Tarado het volgende:
wie is die vrouw met dat veel te grote ondergoed?
Nina is dan ook niet je dagelijkse Braziliaanse slet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met die hoeveelheid stof maken ze er in Brazilië een dozijn mee
Bulgaarse hoeren dragen doorgaans ook minderquote:Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nina is dan ook niet je dagelijkse Braziliaanse slet.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bulgaarse hoeren dragen doorgaans ook minder
I know. Meestal rond juni last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar hooikoorts is serieus best kut.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
GGGMM, dat jij op een plastic en eng neppe vrouw fapt is best triest.
Ik weet dat dit een referentie is aan een post van mij, maar ik ben vergeten welke.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CONSTANT maar Nicki Minaj posten
Had ik wel verwacht. Je bent duidelijk in de war na de vissenmoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een referentie is aan een post van mij, maar ik ben vergeten welke.
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen in je weekend?
En dan vragen krijgen of je net gehuild hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken last van, constant wrijven in mijn ogen. Niet te harden
dat zal dan 19:00 uur zijn, niet eerderquote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut voor je, hoop dat je morgen onverwacht eerder vrij bent.
Sorry vriend. Maar het was de note waard. Als ik ze ooit weer in kan zien dan wil ik deze teruglezen wetende dat het altijd slechter kan.quote:
Op de maat van ...?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoooomoos hebben hooikoorts ja homooos hebben hooikoorts sjalala
okquote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dunkin Donuts komt naar Nederland lekker veel te veel betalen voor een merkje.|
Eerst al die troep koffie en die hamburger troep van de mac en nu dus donuts.
Ik heb hem niet genote.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry vriend. Maar het was de note waard. Als ik ze ooit weer in kan zien dan wil ik deze teruglezen wetende dat het altijd slechter kan.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken last van, constant wrijven in mijn ogen. Niet te harden
Ik ga mijn notes toch nooit in kunnen zien dus who caresquote:
Wie weet, laatst was er ook een foutje in FOk waardoor iedereen alle notes kon zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga mijn notes toch nooit in kunnen zien dus who cares
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut voor je, hoop dat je morgen onverwacht eerder vrij bent.
Misschien in haar oog in de hoop dat ze blind wordt. Kan ze tenminste met goed fatsoen in de spiegel kijken. Godverdomme wat lelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou je hem toch zo in steken,
Blij dat ze weer lang haar heeft.
CA snapt de grap duidelijk niet René.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 18:41:23 ]
Zo vlug ben ik helemaal niet joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie weet, laatst was er ook een foutje in FOk waardoor iedereen alle notes kon zien.
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
Dope DOD gaat weer een nieuw album uitbrengen.
Hier zit ik echt helemaal niet op te wachten.
Nee. Ik weet het niet zeker maar als ik naar buiten kijkt heeft het wat weg van een willekeurige Siberische gulagquote:
Ligt aan de grootte.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Een quiche loraine is als een biefstukkie bearnaise. Als je 'm helemaal alleen op moet eten begint het toch wat tegen te staan.
Hint begrepen, ben onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Een quiche loraine is als een biefstukkie bearnaise. Als je 'm helemaal alleen op moet eten begint het toch wat tegen te staan.
Ben je er ooit eens in 1 geweest dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het niet zeker maar als ik naar buiten kijkt heeft het wat weg van een willekeurige Siberische gulag
Rondleidinkje hier en daar in samenwerking met mijn eindeloze verbeeldingquote:Op woensdag 16 april 2014 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ooit eens in 1 geweest dan?
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA snapt de grap duidelijk niet René.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te horen ben jij niet zo quichekeurigquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hihi eet ik zomaar een hele quiche in m'n eentje op.
6,5/10quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij niet zo quichekeurig
Ga heen joh toen ze er als alien uitzag met dat korte haar toen was ze lelijk,quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien in haar oog in de hoop dat ze blind wordt. Kan ze tenminste met goed fatsoen in de spiegel kijken. Godverdomme wat lelijk
Weet niet wie je bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga heen joh toen ze er als alien uitzag met dat korte haar toen was ze lelijk,
Miley met lang haar is gewoon lekker hoor.
Ik weet niet waar je zit met je sneeuw en ijs maar Miley Cyrus niet kennenquote:
Ik ben niet zo cyrieusquote:Op woensdag 16 april 2014 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit met je sneeuw en ijs maar Miley Cyrus niet kennen
Gigi, altijd goed!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een gigi voor jou.
Leukquote:
Godsammequote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom kan hij als enige enkel op vakantie naar bulgarije ipv japanquote:
Hihiquote:Op woensdag 16 april 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom kan hij als enige enkel op vakantie naar bulgarije ipv japan
Ik vond 'm leuk!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mormel heet Nicki Minajquote:
De 'gedaan'-lijst waar je moeder op voor komt ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
De shitlist waarop jij voorkomt idem dito.
Kom vegte dan.quote:
Prima, kan ik gewoon de trein richting de grens van Twente nemen om vervolgens met paard en wagen verder te reizen?quote:
goedkoop is ze iig nietquote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef Dven het volgende:
Vraag ik net om een goedkope hoer, sturen ze tickets voor een nicki minaj concert
Ik wilde gewoon een keiharde van GGMMquote:Op woensdag 16 april 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
goedkoop is ze iig niet
And I'm all up, all up, all up in the bank with the funny face
And if I'm fake, I ain't notice cause my money ain't
So let me get this straight, wait, I'm the rookie?
But my features and my shows ten times your pay?
50K for a verse, no album out
Yeah, my money's so tall that my Barbiez got to climb it
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=934quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef Smoofie het volgende:
De mensen die Mirai serieus goed of mooi vinden hebben echt een steekje of 10 los.
Mirai, minaj, lijkt op elkaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=934
Eens, snap niet hoe mensen op anime-figuren kunnen vallen.
Ik zal dit meenemen in mijn eindbeoordeling over de SC van vandaag. Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
Om één of andere reden kan HoC me totaal niet boeien.
Einde bericht.
Hoe weet je zeker dat het jouw kwijl is?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mijn hele mouw net nat was toen ik wakker werd
Omdat ik meteen een DNA-test heb gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat het jouw kwijl is?
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal dit meenemen in mijn eindbeoordeling over de SC van vandaag. Bedankt voor het melden.
Deze SC krijgt van mij een 9,5. Een Nina Dobreva krijgt het misschien nog omhoog naar een 10quote:
Nina Dobrev krijgt bij mij iets anders omhoogquote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze SC krijgt van mij een 9,5. Een Nina Dobreva krijgt het misschien nog omhoog naar een 10
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze SC krijgt van mij een 9,5. Een Nina Dobreva krijgt het misschien nog omhoog naar een 10
Waarom zouden mensen hier open deuren intrappen?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al gezegd dat Nicki Minaj een lelijke plastichoer is?
Godverdomme wat mooi. Door haar ben ik naar Bulgarije verdwenen om ninaatjes te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat mooi. Door haar ben ik naar Bulgarije verdwenen om ninaatjes te zoeken.
Deze avond kan niet meer stuk. Een 10
foksters sexy en gewaagd is wel een grappig topicjequote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
wtf posten ze hier allemaal joh
Godverdomme Tyronquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdomme Tyron
Wat doe jij in vredesnaam in zo'n topicRodawa weghalen, een Tyronseksueel die in dat topic rondneust? Geen sprake van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In US en B&H gelden die regels niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik dacht dat tepels niet mochten op FOK!
In FOK!sters sexy en gewaagd staat een tepel
Dan ga ik naar die SC, groetjesquote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In US en B&H gelden die regels niet.
Real Madrid - Barcelonaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zal ik vanavond kijken? 12 Years A Slave of Bro's Before Ho's?
Tjacka heeft daar ook een foto gepostquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
12 years a slavequote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey, jij had toch eerst een neger als UI?
Ja man, met jou?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oké, dan ken ik jou.
Hallo Patje, alles goed?
Mond spoelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Typisch het volgende:
gvd sierd de kut vos bij sport 1 natuurlijk
Vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor! Heb jij ook al weekend? Of net zoals mij vrijdagavond pas?
Wist niet eens dat hij blauw was.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is sinds hij blauw is niet meer hetzelfde.
Daar ben ik verantwoordelijk voor, maar heb er spijt van.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat hij blauw was.
Blauw is het nieuwe zwart?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is sinds hij blauw is niet meer hetzelfde.
deze onwaarheden de wereld in blijven brengen gaat je nog een keertje de kop kostenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar ben ik verantwoordelijk voor, maar heb er spijt van.
Yvonne heeft het al ongeveer 3 keer bevestigd, en ik zou je graag het DM gesprek sturen maar dat is helaas verboden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze onwaarheden de wereld in blijven brengen gaat je nog een keertje de kop kosten
tijdens jouw campagne ben ik gepasseerd door LRquote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Yvonne heeft het al ongeveer 3 keer bevestigd, en ik zou je graag het DM gesprek sturen maar dat is helaas verboden.
Maar goed, een klein "bedankje" had wel gemogen.
Ja, maar hoe is ze uiteindelijk toch weer bij jou uit gekomen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijdens jouw campagne ben ik gepasseerd door LR
dit is een andere positie
Bedankt nog voor je scoutingsrapport.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is ze uiteindelijk toch weer bij jou uit gekomen?
Precies, door campagneleider Tyron.
door jouw campagne was ik het bijna nooit gewordenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is ze uiteindelijk toch weer bij jou uit gekomen?
Precies, door campagneleider Tyron.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
door jouw campagne was ik het bijna nooit geworden
Z'n contract is inmiddels getekend, je zal 10% van al z'n verdienste krijgen zoals afgesproken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem aan dat het goed afgehandeld gaat worden?
Mooi.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n contract is inmiddels getekend, je zal 10% van al z'n verdienste krijgen zoals afgesproken.
Achter de schermen heb ik het even opgezocht, maar ik kan je niet zeggen hoe het zit want dan zou ik lekken.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik geef het op, dan geloof je het niet.
Maar denk maar niet dat ik ooit nog DayZ met je ga spelen.
Het zal allemaal wel Typisch. Ik ben teleurgesteld.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achter de schermen heb ik het even opgezocht, maar ik kan je niet zeggen hoe het zit want dan zou ik lekken.
Jammer dat jij dit en DayZ niet gescheiden kunt houden, heel onvolwassen.
zo, ik heb je te pakkenquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel Typisch. Ik ben teleurgesteld.
Dat kan jij toch gewoon weg editen.quote:
Meer of minder dan bij Super Smash?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
Typisch en ik kijken erg uit naar de release van Mario Kart 8.
Het is de bedoeling dat moderators hun functies alleen gebruiken bij policy-overschrijdende posts.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kan jij toch gewoon weg editen.
Meer. Vond Mario Kart Wii ook beter dan Brawl.quote:
Die eerste is echt goed die tweede nog niet gezien.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens is wel heel makkelijk te pesten met zijn geestelijke handicap.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat moderators hun functies alleen gebruiken bij policy-overschrijdende posts.
En om Rens te pesten.
[..]
Meer. Vond Mario Kart Wii ook beter dan Brawl.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat moderators hun functies alleen gebruiken bij policy-overschrijdende posts.
En om Rens te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |