Misschien in haar oog in de hoop dat ze blind wordt. Kan ze tenminste met goed fatsoen in de spiegel kijken. Godverdomme wat lelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou je hem toch zo in steken,
Blij dat ze weer lang haar heeft.
CA snapt de grap duidelijk niet René.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 18:41:23 ]
Zo vlug ben ik helemaal niet joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie weet, laatst was er ook een foutje in FOk waardoor iedereen alle notes kon zien.
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
Dope DOD gaat weer een nieuw album uitbrengen.
Hier zit ik echt helemaal niet op te wachten.
Nee. Ik weet het niet zeker maar als ik naar buiten kijkt heeft het wat weg van een willekeurige Siberische gulagquote:
Ligt aan de grootte.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Een quiche loraine is als een biefstukkie bearnaise. Als je 'm helemaal alleen op moet eten begint het toch wat tegen te staan.
Hint begrepen, ben onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Een quiche loraine is als een biefstukkie bearnaise. Als je 'm helemaal alleen op moet eten begint het toch wat tegen te staan.
Ben je er ooit eens in 1 geweest dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het niet zeker maar als ik naar buiten kijkt heeft het wat weg van een willekeurige Siberische gulag
Rondleidinkje hier en daar in samenwerking met mijn eindeloze verbeeldingquote:Op woensdag 16 april 2014 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ooit eens in 1 geweest dan?
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA snapt de grap duidelijk niet René.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te horen ben jij niet zo quichekeurigquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hihi eet ik zomaar een hele quiche in m'n eentje op.
6,5/10quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij niet zo quichekeurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |