Nina Dobrevquote:Op woensdag 16 april 2014 18:08 schreef Tarado het volgende:
wie is die vrouw met dat veel te grote ondergoed?
Nina is dan ook niet je dagelijkse Braziliaanse slet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met die hoeveelheid stof maken ze er in Brazilië een dozijn mee
Bulgaarse hoeren dragen doorgaans ook minderquote:Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nina is dan ook niet je dagelijkse Braziliaanse slet.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bulgaarse hoeren dragen doorgaans ook minder
I know. Meestal rond juni last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar hooikoorts is serieus best kut.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
GGGMM, dat jij op een plastic en eng neppe vrouw fapt is best triest.
Ik weet dat dit een referentie is aan een post van mij, maar ik ben vergeten welke.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CONSTANT maar Nicki Minaj posten
Had ik wel verwacht. Je bent duidelijk in de war na de vissenmoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een referentie is aan een post van mij, maar ik ben vergeten welke.
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen in je weekend?
En dan vragen krijgen of je net gehuild hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken last van, constant wrijven in mijn ogen. Niet te harden
dat zal dan 19:00 uur zijn, niet eerderquote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut voor je, hoop dat je morgen onverwacht eerder vrij bent.
Sorry vriend. Maar het was de note waard. Als ik ze ooit weer in kan zien dan wil ik deze teruglezen wetende dat het altijd slechter kan.quote:
Op de maat van ...?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoooomoos hebben hooikoorts ja homooos hebben hooikoorts sjalala
okquote:Op woensdag 16 april 2014 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dunkin Donuts komt naar Nederland lekker veel te veel betalen voor een merkje.|
Eerst al die troep koffie en die hamburger troep van de mac en nu dus donuts.
Ik heb hem niet genote.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry vriend. Maar het was de note waard. Als ik ze ooit weer in kan zien dan wil ik deze teruglezen wetende dat het altijd slechter kan.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er al twee weken last van, constant wrijven in mijn ogen. Niet te harden
Ik ga mijn notes toch nooit in kunnen zien dus who caresquote:
Wie weet, laatst was er ook een foutje in FOk waardoor iedereen alle notes kon zien.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga mijn notes toch nooit in kunnen zien dus who cares
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut voor je, hoop dat je morgen onverwacht eerder vrij bent.
Misschien in haar oog in de hoop dat ze blind wordt. Kan ze tenminste met goed fatsoen in de spiegel kijken. Godverdomme wat lelijkquote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou je hem toch zo in steken,
Blij dat ze weer lang haar heeft.
CA snapt de grap duidelijk niet René.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 18:41:23 ]
Zo vlug ben ik helemaal niet joh.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie weet, laatst was er ook een foutje in FOk waardoor iedereen alle notes kon zien.
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
Dope DOD gaat weer een nieuw album uitbrengen.
Hier zit ik echt helemaal niet op te wachten.
Nee. Ik weet het niet zeker maar als ik naar buiten kijkt heeft het wat weg van een willekeurige Siberische gulagquote:
Ligt aan de grootte.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Een quiche loraine is als een biefstukkie bearnaise. Als je 'm helemaal alleen op moet eten begint het toch wat tegen te staan.
Hint begrepen, ben onderweg.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Een quiche loraine is als een biefstukkie bearnaise. Als je 'm helemaal alleen op moet eten begint het toch wat tegen te staan.
Ben je er ooit eens in 1 geweest dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het niet zeker maar als ik naar buiten kijkt heeft het wat weg van een willekeurige Siberische gulag
Rondleidinkje hier en daar in samenwerking met mijn eindeloze verbeeldingquote:Op woensdag 16 april 2014 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ooit eens in 1 geweest dan?
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
CA snapt de grap duidelijk niet René.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te horen ben jij niet zo quichekeurigquote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hihi eet ik zomaar een hele quiche in m'n eentje op.
6,5/10quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij niet zo quichekeurig
Ga heen joh toen ze er als alien uitzag met dat korte haar toen was ze lelijk,quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien in haar oog in de hoop dat ze blind wordt. Kan ze tenminste met goed fatsoen in de spiegel kijken. Godverdomme wat lelijk
Weet niet wie je bedoeltquote:Op woensdag 16 april 2014 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga heen joh toen ze er als alien uitzag met dat korte haar toen was ze lelijk,
Miley met lang haar is gewoon lekker hoor.
Ik weet niet waar je zit met je sneeuw en ijs maar Miley Cyrus niet kennenquote:
Ik ben niet zo cyrieusquote:Op woensdag 16 april 2014 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit met je sneeuw en ijs maar Miley Cyrus niet kennen
Gigi, altijd goed!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een gigi voor jou.
Leukquote:
Godsammequote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom kan hij als enige enkel op vakantie naar bulgarije ipv japanquote:
Hihiquote:Op woensdag 16 april 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom kan hij als enige enkel op vakantie naar bulgarije ipv japan
Ik vond 'm leuk!quote:Op woensdag 16 april 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat mormel heet Nicki Minajquote:
De 'gedaan'-lijst waar je moeder op voor komt ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
De shitlist waarop jij voorkomt idem dito.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |