Kom vegte dan.quote:
Prima, kan ik gewoon de trein richting de grens van Twente nemen om vervolgens met paard en wagen verder te reizen?quote:
goedkoop is ze iig nietquote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef Dven het volgende:
Vraag ik net om een goedkope hoer, sturen ze tickets voor een nicki minaj concert
Ik wilde gewoon een keiharde van GGMMquote:Op woensdag 16 april 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
goedkoop is ze iig niet
And I'm all up, all up, all up in the bank with the funny face
And if I'm fake, I ain't notice cause my money ain't
So let me get this straight, wait, I'm the rookie?
But my features and my shows ten times your pay?
50K for a verse, no album out
Yeah, my money's so tall that my Barbiez got to climb it
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=934quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef Smoofie het volgende:
De mensen die Mirai serieus goed of mooi vinden hebben echt een steekje of 10 los.
Mirai, minaj, lijkt op elkaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=934
Eens, snap niet hoe mensen op anime-figuren kunnen vallen.
Ik zal dit meenemen in mijn eindbeoordeling over de SC van vandaag. Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
Om één of andere reden kan HoC me totaal niet boeien.
Einde bericht.
Hoe weet je zeker dat het jouw kwijl is?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mijn hele mouw net nat was toen ik wakker werd
Omdat ik meteen een DNA-test heb gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat het jouw kwijl is?
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal dit meenemen in mijn eindbeoordeling over de SC van vandaag. Bedankt voor het melden.
Deze SC krijgt van mij een 9,5. Een Nina Dobreva krijgt het misschien nog omhoog naar een 10quote:
Nina Dobrev krijgt bij mij iets anders omhoogquote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze SC krijgt van mij een 9,5. Een Nina Dobreva krijgt het misschien nog omhoog naar een 10
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze SC krijgt van mij een 9,5. Een Nina Dobreva krijgt het misschien nog omhoog naar een 10
Waarom zouden mensen hier open deuren intrappen?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er al gezegd dat Nicki Minaj een lelijke plastichoer is?
Godverdomme wat mooi. Door haar ben ik naar Bulgarije verdwenen om ninaatjes te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat mooi. Door haar ben ik naar Bulgarije verdwenen om ninaatjes te zoeken.
Deze avond kan niet meer stuk. Een 10
foksters sexy en gewaagd is wel een grappig topicjequote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
wtf posten ze hier allemaal joh
Godverdomme Tyronquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #44
wtf posten ze hier allemaal joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdomme Tyron
Wat doe jij in vredesnaam in zo'n topicRodawa weghalen, een Tyronseksueel die in dat topic rondneust? Geen sprake van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In US en B&H gelden die regels niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik dacht dat tepels niet mochten op FOK!
In FOK!sters sexy en gewaagd staat een tepel
Dan ga ik naar die SC, groetjesquote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In US en B&H gelden die regels niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |