Hoezo kan krio niet beter krijgen? Chlo lukte ook toch? (smooth).quote:Op woensdag 16 april 2014 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee lelijk, want Krio kan niet beter krijgen. Je wil gewoon pics met je domme vraag.
Toen was er meer concurrentie. En van jou pik ik het sws welquote:Op woensdag 16 april 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel volwassen geworden hierVroeger altijd errbody mad als dit gebeurde. Net als met die OP
Ik niet. Adem altijd via mijn mond met knuffelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
Wie snuffelt er weleens aan zijn/haar partner.
Inhaleer zijn scheten altijd.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Stimorol- het volgende:
Wie snuffelt er weleens aan zijn/haar partner.
Tegen zn borstkas aan en dan wegsmelten.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Neus in de nek en haren begraven en daar lekker ademen
Nee.quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tegen zn borstkas aan en dan wegsmelten.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Dit ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tegen zn borstkas aan en dan wegsmelten.
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, wat is daar mis mee?quote:
Ik vergeef je.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry chlo spijt me chlo zal het nooit meer doen
Bijvoorbeeld.quote:
Stuk of 3 toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Murdera heeft meer fokchimeids gedaan dan jij kent
isquote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat is een pic van jouw vriendin zien?
kan niet, ze wordt onzichtbaar op foto'squote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat is een pic van jouw vriendin zien?
quote:
Buiten oh. Laat ik beginnen met de gordijnen opendoenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
goed weer om buiten werk te gaan bekijken
zit nu ook weer binnen hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Buiten oh. Laat ik beginnen met de gordijnen opendoen
Er wordt vandaag spaghetti bolognese voor me gemacht.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stacks on stacks on stacks on stacks on stacksquote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
Elke dag wordt m'n portefeuille dikker :S wat is dit.
100% rundvlees zei'tiequote:Op woensdag 16 april 2014 15:15 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet normaal dit, contant betaald krijgenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stacks on stacks on stacks on stacks on stacks
Is toch helemaal niet chill? ;squote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet normaal dit, contant betaald krijgen [ afbeelding ][ afbeelding ]
#groenteboerleventjequote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet normaal dit, contant betaald krijgen [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wil mn money in een bahndel (bundel, red.)quote:
Ga werken dan, luie rimboe aap.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil mn money in een bahndel (bundel, red.)
ben opgegroeid in de jungle
en ik was altijd ready to rumble
Oké Mowgli.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil mn money in een bahndel (bundel, red.)
ben opgegroeid in de jungle
en ik was altijd ready to rumble
Daarom weet ik toch dat jij dat niet bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet eens Tarzan? Die kom jij toch dagelijks tegen![]()
![]()
Ik kan wel Tarzan op je gaanquote:Op woensdag 16 april 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom weet ik toch dat jij dat niet bent.![]()
![]()
Nee bedankt, ik weet waar je vandaan komt.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:55 schreef Modus het volgende:
Foto's zijn ook altijd 'heerlijk' in KPD. Niet gewoon geil, maar heerlijk..
Heerlijke borstenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:55 schreef Modus het volgende:
Wie staan er op?quote:Op woensdag 16 april 2014 15:58 schreef Gridlok het volgende:
Ik wil een deathnote die werkt met fokker namen.
Kpdquote:Op woensdag 16 april 2014 15:55 schreef Modus het volgende:
Hij was de SC aan het uitproberen.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het niet te geleuven topic was leuk toen qb er nog veel postte
Is er een KPD SC?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij was de SC aan het uitproberen.
Ja, ik post daar tegenwoordig ook heel veel.quote:
fijnquote:Op woensdag 16 april 2014 16:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik post daar tegenwoordig ook heel veel.
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk als we het over ambi willen hebben:)
Hoezo?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik voel me echt vies als ik s ochtends niet douche
Washandje tochquote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
misschien moet je eens schone lakens op je bed leggenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
I know dat feel, ook effectieve manier van wakker worden, douchen om 6:15 is een no-go thoquote:Op woensdag 16 april 2014 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
Eh....... hoe vaak jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
Elke dag douchen?
Werken jullie in de koolmijnen ofso?
Werk jij überhaupt?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
Elke dag douchen?
Werken jullie in de koolmijnen ofso?
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rond 8/9 uur, en dan lekker in je pyjama schieten met nat haar :$
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.quote:
Is het dan niet gewoon sneller om te douchen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.
Ik word daar loom van.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon sneller om te douchen?
je maakt n grap right...quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.
Met schaamstreek bedoel je ook flink veel zeep tussen je billen toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja, zeep en 2 verschillende washandjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Met schaamstreek bedoel je ook flink veel zeep tussen je billen toch.
Dat is toch douchen? Of doe je dat bij de wasbakquote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Euh ja? Niemand ziet me toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is toch douchen? Of doe je dat bij de wasbak!
Op woensdag 16 april 2014 16:29 schreef Yiha het volgende:
Zal ik ook meteen je APK doen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb binnenkort weer mijn jaarlijkse wasbeurt
Wat viesquote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb gewoon douchegel voor gevoelige huid. Niets mis mee. En een keer per week zeezoutscrubquote:Op woensdag 16 april 2014 16:37 schreef Yiha het volgende:
Met een stukje zeep en geen hoog gesofistikeerde duizenden middeltjes die handen vol geld kosten.
Ken al die toestanden niet. Mensen schatten me meestal 5-10 jaar jonger dan ik ben, dus zo veel kan ik nu ook niet verkeerd doen (met betrekking tot mijn huid dan).quote:Op woensdag 16 april 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb gewoon douchegel voor gevoelige huid. Niets mis mee. En een keer per week zeezoutscrub
Gewoon lekker koud douchen, dan droogt je huid ook niet zo gauw uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ken al die toestanden niet. Mensen schatten me meestal 5-10 jaar jonger dan ik ben, dus zo veel kan ik nu ook niet verkeerd doen (met betrekking tot mijn huid dan).
Dat kan door andere dingen komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ken al die toestanden niet. Mensen schatten me meestal 5-10 jaar jonger dan ik ben, dus zo veel kan ik nu ook niet verkeerd doen (met betrekking tot mijn huid dan).
-5quote:Op woensdag 16 april 2014 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan door andere dingen komen.
Hoe oud ben je?
Als ik douche is het meestal koud ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon lekker koud douchen, dan droogt je huid ook niet zo gauw uit.
Koud en warm steeds afwisselen schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon lekker koud douchen, dan droogt je huid ook niet zo gauw uit.
Voor een intercity springen ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koud en warm steeds afwisselen schijnt erg goed te zijn
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetquote:
Sala laten schrikken op z'n eerste werkdagquote:Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor een intercity springen ook. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Om de 2 dagen haren wassen, worden het net leeuwen manen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetstel dat ik een week niet douche brr dan kan je de lagen viezigheid van me afschrapeb
Gebruik jij conditioner?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Om de 2 dagen haren wassen, worden het net leeuwen manen.
Metroman ben je ookquote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetstel dat ik een week niet douche brr dan kan je de lagen viezigheid van me afschrapeb
draai er dreads inquote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel punten is gridlok waard?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sala laten schrikken op z'n eerste werkdag
Hoe vaak doe je dat dan? Als ik het dagelijks doe dan word het ook met goede shampoo stiekem steeds wat sneller vet, want mijn hoofdhuid is te gevoelig blijkbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Droogshampoo?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:08 schreef Chloroform het volgende:
Je haar moet er ook aan 'wennen' als je van elke dag wassen naar 1 keer in twee dagen wassen gaat. Ik heb mijn haar eerst ook elke dag gewassen, met als resultaat dat het de tweede dag heel vet was. Na heel veel geduld en veel droogshampoo is het nu ook de tweede dag nog lekker fris.
Je hebt ook twee in een shit. Shampoo en conditioner.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon van die andrelon shit.
Wat snap je daar niet aan, de naam zegt het toch al.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wat is dat. Waarom weten vrouwen die dingen wel
Ja, droogshampoo. Dat spray je op je haar, laat je even intrekken en dan borstelen.quote:
Racial skills.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wat is dat. Waarom weten vrouwen die dingen wel
Nee nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan, de naam zegt het toch al.
Ik doe niet aan die fancypanties, gewoon geurtje, prima.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook twee in een shit. Shampoo en conditioner.
Makes 0 sense.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, droogshampoo. Dat spray je op je haar, laat je even intrekken en dan borstelen.
Nog nooit geprobeerd, maar wel handig om te hebben. Als ik onrustig heb geslapen dan heb ik de hele nacht met mijn hoofd tegen het kussen liggen kroelen, lekker al het vet verspreid.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, droogshampoo. Dat spray je op je haar, laat je even intrekken en dan borstelen.
Jawel, want vaak wassen is niet goed voor je haar.quote:
Verschoon je kussenslopen dan ook wat vaker, vies stalmeisje.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar wel handig om te hebben. Als ik onrustig heb geslapen dan heb ik de hele nacht met mijn hoofd tegen het kussen liggen kroelen, lekker al het vet verspreid.Terwijl ik met heel schoon haar ging slapen
Ook in schoon bed.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon je kussenslopen dan ook wat vaker, vies stalmeisje.
Gewoon omdraaienquote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon je kussenslopen dan ook wat vaker, vies stalmeisje.
Slaap je met los haar?quote:
Nee, gewoon elastiekje in.quote:
Weet ik, maakt het niet minder vreemd, shampoo = wit schuim op je kop.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, want vaak wassen is niet goed voor je haar.
Doe je ook met je boxershorts zeker?quote:
En droogshampoo = spray.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik, maakt het niet minder vreemd, shampoo = wit schuim op je kop.
Neem een slaapmuts dan, gvd.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan beschadigd mijn haar, want die woel ik ook helemaal los.
Na de eerste week toch wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je ook met je boxershorts zeker?
Toen ik een soortgelijke uitspraak deed was ik een creepy hairfestisjistquote:
Ik laat chicks wel eens aan mijn haar ruiken.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik een soortgelijke uitspraak deed was ik een creepy hairfestisjist.
Moet er wel bij zeggen dat ik chicks die ik ken wel eens vraag of ik aan hun haar mag ruiken![]()
![]()
.
Nee, jij?quote:
Heb het over mijn eigen haar hè. En ook alleen wanneer het naar mijn eigen shampoo ruikt (kappershampooquote:Op woensdag 16 april 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik een soortgelijke uitspraak deed was ik een creepy hairfestisjist.
Moet er wel bij zeggen dat ik chicks die ik ken wel eens vraag of ik aan hun haar mag ruiken![]()
![]()
.
Zou aan je haar ruiken na 1,5 week met je opgesloten te zitten in een huis.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het over mijn eigen haar hè. En ook alleen wanneer het naar mijn eigen shampoo ruikt (kappershampoo), want dat voelt schoon.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou aan je haar ruiken na 1,5 week met je opgesloten te zitten in een huis.
Volgens mij zelfde idee als douchemuts.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap niet hoe zo'n ding op moet blijven. gesp je die onder je kin vast ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4.
Of 2
quote:
Die kutplaatjes ook elke keer.quote:
mensen weten nietquote:Op woensdag 16 april 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
John lee hooker - one bourbon one scotch and one beer.
In de zon.
Leven zoals het bedoeld is
no kanye¿quote:Op woensdag 16 april 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. Diddy $700 million
2. Dr. Dre $550 million
3. Jay Z $520 million
4. Birdman $160 million
5. 50 Cent $140 million
[ afbeelding ] Diddy + 120 mill in een jaar [ afbeelding ]
@Che_
Die zat hier vroegâh 2 min vandaan, overpricete kleffe zooiquote:Op woensdag 16 april 2014 18:24 schreef wise het volgende:
Dunkin' Donuts keert terug naar Nederland
yay, nog meer DIK naar nederland![]()
Niet lekker indeed. Maar dat geldt ook voor mcd, bk en de kfcquote:Op woensdag 16 april 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zat hier vroegâh 2 min vandaan, overpricete kleffe zooi.
son of a bitchquote:Op woensdag 16 april 2014 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Deze vind je wel leuk als je 'm niet al kent.
duidelijk niet het 2de plaatje begrepenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:19 schreef Gridlok het volgende:
Mannen die gek worden van rosbief, obviously no action.
Sorry dat ik niet op jouw level zit.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:20 schreef wise het volgende:
[..]
duidelijk niet het 2de plaatje begrepen
dwc¿
oke jongens, geef maar toe, wie was het?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:21 schreef Braddie[/url] het volgende:
Wat zijn KLBers stuk voor stuk toch sneu.
Ik word nu zelfs op Twitter in de zeik genomen, er heeft iemand een Twitter account aangemaakt en zichzelf "BradleyVanDijk1" genoemd
Die loopt nu naar m`n twitter followers te sturen dat ik een nieuw account heb
Hij zelf natuurlijk. Aandacht aandacht aandachtquote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke jongens, geef maar toe, wie was het?
ook nog een optie jaquote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zelf natuurlijk. Aandacht aandacht aandacht
Dat ook gewoon in die SC melden én ook nog in een apart topic.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke jongens, geef maar toe, wie was het?
quote:Op zondag 13 april 2014 00:12 schreef Braddie het volgende:
en ik ga ook mijn Twitter account verwijderen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 18:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volg dan : BradgeVanDijk, dan weet je zeker dat je de goede hebt
sluikreclamequote:Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ook gewoon in die SC melden én ook nog in een apart topic..
Tevens:
[..]
[..].
zou bijna een twitter account maken om te kunnen volgenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ook gewoon in die SC melden én ook nog in een apart topic..
Tevens:
[..]
[..].
Volg mij @srslymortaxxquote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bijna een twitter account maken om te kunnen volgen
Lvl6 douchebag.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet op jouw level zit.
Zal Fas blij mee zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een sensationail gekregen chaiiii. OMG OMG OMG
een wat?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een sensationail gekregen chaiiii. OMG OMG OMG
twitter:BradleyVanDijk1 twitterde op woensdag 16-04-2014 om 20:01:40Chai is ook wel verdacht in die klb sc reageer retweet
En al die andere fakeshit. Zonder is het echt een 3,71/10.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen omdat ze te ijverig was met haar wenkbrauwen?
#BlackBraddiequote:
Niet 2x per dag doenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
Verwissel jij wel elke dag je ondergoed
Lijkt heel erg op de viezigheid op mijn beeldscherm.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze chick schimmel op d'r voorhoofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die haartjes dan![]()
.
34000x ongeveer maar.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
inb4 Modus met 'deze chick is lekkerder dan die je net postte'.
Wat? Ik ga zeker douchen voor de 2e keer op een dag en dan m'n 'oude' boxershort aandoen?quote:
furry shitquote:Op woensdag 16 april 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze chick schimmel op d'r voorhoofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die haartjes dan![]()
.
Ik snap ook nu pas je beeldscherm-opmerkingquote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ie zie nu pas wat je bedoelde met haarhet groeit echt op haar gezicht, wtf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smetvreesquote:Op woensdag 16 april 2014 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga zeker douchen voor de 2e keer op een dag
macro pics van jouw gezicht?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je wel 's gelaid werd weet je dan geen enkele chick op je 23 uurs-plakzak/pislul wacht.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smetvrees
Opgelost.
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je wel 's gelaid werd weet je dan geen enkele chick op je 23 uurs-plakzak/pislul wacht.
quote:
Bij jou niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |