Gebruik jij conditioner?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Om de 2 dagen haren wassen, worden het net leeuwen manen.
Metroman ben je ookquote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetstel dat ik een week niet douche brr dan kan je de lagen viezigheid van me afschrapeb
draai er dreads inquote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetstel dat ik een week niet douche brr dan kan je de lagen viezigheid van me afschrapeb
hoeveel punten is gridlok waard?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sala laten schrikken op z'n eerste werkdag
Hoe vaak doe je dat dan? Als ik het dagelijks doe dan word het ook met goede shampoo stiekem steeds wat sneller vet, want mijn hoofdhuid is te gevoelig blijkbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Droogshampoo?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:08 schreef Chloroform het volgende:
Je haar moet er ook aan 'wennen' als je van elke dag wassen naar 1 keer in twee dagen wassen gaat. Ik heb mijn haar eerst ook elke dag gewassen, met als resultaat dat het de tweede dag heel vet was. Na heel veel geduld en veel droogshampoo is het nu ook de tweede dag nog lekker fris.
Je hebt ook twee in een shit. Shampoo en conditioner.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon van die andrelon shit.
Wat snap je daar niet aan, de naam zegt het toch al.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wat is dat. Waarom weten vrouwen die dingen wel
Ja, droogshampoo. Dat spray je op je haar, laat je even intrekken en dan borstelen.quote:
Racial skills.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wat is dat. Waarom weten vrouwen die dingen wel
Nee nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan, de naam zegt het toch al.
Ik doe niet aan die fancypanties, gewoon geurtje, prima.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook twee in een shit. Shampoo en conditioner.
Makes 0 sense.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, droogshampoo. Dat spray je op je haar, laat je even intrekken en dan borstelen.
Nog nooit geprobeerd, maar wel handig om te hebben. Als ik onrustig heb geslapen dan heb ik de hele nacht met mijn hoofd tegen het kussen liggen kroelen, lekker al het vet verspreid.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, droogshampoo. Dat spray je op je haar, laat je even intrekken en dan borstelen.
Jawel, want vaak wassen is niet goed voor je haar.quote:
Verschoon je kussenslopen dan ook wat vaker, vies stalmeisje.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar wel handig om te hebben. Als ik onrustig heb geslapen dan heb ik de hele nacht met mijn hoofd tegen het kussen liggen kroelen, lekker al het vet verspreid.Terwijl ik met heel schoon haar ging slapen
Ook in schoon bed.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon je kussenslopen dan ook wat vaker, vies stalmeisje.
Gewoon omdraaienquote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verschoon je kussenslopen dan ook wat vaker, vies stalmeisje.
Slaap je met los haar?quote:
Nee, gewoon elastiekje in.quote:
Weet ik, maakt het niet minder vreemd, shampoo = wit schuim op je kop.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, want vaak wassen is niet goed voor je haar.
Doe je ook met je boxershorts zeker?quote:
En droogshampoo = spray.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik, maakt het niet minder vreemd, shampoo = wit schuim op je kop.
Neem een slaapmuts dan, gvd.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan beschadigd mijn haar, want die woel ik ook helemaal los.
Na de eerste week toch wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je ook met je boxershorts zeker?
Toen ik een soortgelijke uitspraak deed was ik een creepy hairfestisjistquote:
Ik laat chicks wel eens aan mijn haar ruiken.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik een soortgelijke uitspraak deed was ik een creepy hairfestisjist.
Moet er wel bij zeggen dat ik chicks die ik ken wel eens vraag of ik aan hun haar mag ruiken![]()
![]()
.
Nee, jij?quote:
Heb het over mijn eigen haar hè. En ook alleen wanneer het naar mijn eigen shampoo ruikt (kappershampooquote:Op woensdag 16 april 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik een soortgelijke uitspraak deed was ik een creepy hairfestisjist.
Moet er wel bij zeggen dat ik chicks die ik ken wel eens vraag of ik aan hun haar mag ruiken![]()
![]()
.
Zou aan je haar ruiken na 1,5 week met je opgesloten te zitten in een huis.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het over mijn eigen haar hè. En ook alleen wanneer het naar mijn eigen shampoo ruikt (kappershampoo), want dat voelt schoon.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou aan je haar ruiken na 1,5 week met je opgesloten te zitten in een huis.
Volgens mij zelfde idee als douchemuts.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap niet hoe zo'n ding op moet blijven. gesp je die onder je kin vast ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mijn antwoord is uiteraard "hell the fuck yeah" na een week of 3 of 4.
Of 2
quote:
Die kutplaatjes ook elke keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |