Eh....... hoe vaak jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
Elke dag douchen?
Werken jullie in de koolmijnen ofso?
Werk jij überhaupt?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
Elke dag douchen?
Werken jullie in de koolmijnen ofso?
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rond 8/9 uur, en dan lekker in je pyjama schieten met nat haar :$
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.quote:
Is het dan niet gewoon sneller om te douchen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.
Ik word daar loom van.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon sneller om te douchen?
je maakt n grap right...quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.
Met schaamstreek bedoel je ook flink veel zeep tussen je billen toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja, zeep en 2 verschillende washandjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Met schaamstreek bedoel je ook flink veel zeep tussen je billen toch.
Dat is toch douchen? Of doe je dat bij de wasbakquote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Euh ja? Niemand ziet me toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is toch douchen? Of doe je dat bij de wasbak!
Op woensdag 16 april 2014 16:29 schreef Yiha het volgende:
Zal ik ook meteen je APK doen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb binnenkort weer mijn jaarlijkse wasbeurt
Wat viesquote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb gewoon douchegel voor gevoelige huid. Niets mis mee. En een keer per week zeezoutscrubquote:Op woensdag 16 april 2014 16:37 schreef Yiha het volgende:
Met een stukje zeep en geen hoog gesofistikeerde duizenden middeltjes die handen vol geld kosten.
Ken al die toestanden niet. Mensen schatten me meestal 5-10 jaar jonger dan ik ben, dus zo veel kan ik nu ook niet verkeerd doen (met betrekking tot mijn huid dan).quote:Op woensdag 16 april 2014 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb gewoon douchegel voor gevoelige huid. Niets mis mee. En een keer per week zeezoutscrub
Gewoon lekker koud douchen, dan droogt je huid ook niet zo gauw uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ken al die toestanden niet. Mensen schatten me meestal 5-10 jaar jonger dan ik ben, dus zo veel kan ik nu ook niet verkeerd doen (met betrekking tot mijn huid dan).
Dat kan door andere dingen komen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ken al die toestanden niet. Mensen schatten me meestal 5-10 jaar jonger dan ik ben, dus zo veel kan ik nu ook niet verkeerd doen (met betrekking tot mijn huid dan).
-5quote:Op woensdag 16 april 2014 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan door andere dingen komen.
Hoe oud ben je?
Als ik douche is het meestal koud ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon lekker koud douchen, dan droogt je huid ook niet zo gauw uit.
Koud en warm steeds afwisselen schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon lekker koud douchen, dan droogt je huid ook niet zo gauw uit.
Voor een intercity springen ook.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koud en warm steeds afwisselen schijnt erg goed te zijn
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetquote:
Sala laten schrikken op z'n eerste werkdagquote:Op woensdag 16 april 2014 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor een intercity springen ook. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Om de 2 dagen haren wassen, worden het net leeuwen manen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben m'n haar al minder gaan wassen en nu voelt het best vaak vetstel dat ik een week niet douche brr dan kan je de lagen viezigheid van me afschrapeb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |