Eh....... hoe vaak jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
Elke dag douchen?
Werken jullie in de koolmijnen ofso?
Werk jij überhaupt?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
Elke dag douchen?
Werken jullie in de koolmijnen ofso?
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rond 8/9 uur, en dan lekker in je pyjama schieten met nat haar :$
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.quote:
Is het dan niet gewoon sneller om te douchen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.
Ik word daar loom van.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon sneller om te douchen?
je maakt n grap right...quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ik was elke dag mijn hoofd, handen, oksels, schaamstreek, kont en voeten. Douchen doe ik 1 keer per week.
Met schaamstreek bedoel je ook flink veel zeep tussen je billen toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja, zeep en 2 verschillende washandjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Met schaamstreek bedoel je ook flink veel zeep tussen je billen toch.
Dat is toch douchen? Of doe je dat bij de wasbakquote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef Yiha het volgende:
[..]
Euh ja? Niemand ziet me toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is toch douchen? Of doe je dat bij de wasbak!
Op woensdag 16 april 2014 16:29 schreef Yiha het volgende:
Zal ik ook meteen je APK doen?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb binnenkort weer mijn jaarlijkse wasbeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |