Was ook niet bepaald de beste oplossing om de sc te sluiten.quote:
nee, dat is het meestal niet, maar het kan helpen om een signaal af te geven denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook niet bepaald de beste oplossing om de sc te sluiten.
Nee, maar wel even om alles even na te lezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook niet bepaald de beste oplossing om de sc te sluiten.
Dacht ik al ja. Heb je Kanovinnie ook even medegedeeld dat het benadelen van mensen die gewoon normaal meeposten niet helemaal de bedoeling is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar wel even om alles even na te lezen.
De OP is veranderd, neem die mee bij een nieuw topic.
quote:
Was gewoon een domme actie van Kano, niet de eerste, Yvonne was het er niet mee eens en heropent hem weer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:35 schreef JanCees het volgende:
Waarom niet vasthouden aan een week dicht? Voor zover je al waarde kan hechten aan een bepaalde reeks maak je jezelf er niet geloofwaardiger op door het dan na een halve dag weer terug te draaien, op wat bans na dan en een waarschuwing.
oh moet in FB
Met de geloofwaardigheid heeft dit weinig te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:35 schreef JanCees het volgende:
Waarom niet vasthouden aan een week dicht? Voor zover je al waarde kan hechten aan een bepaalde reeks maak je jezelf er niet geloofwaardiger op door het dan na een halve dag weer terug te draaien, op wat bans na dan en een waarschuwing.
Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was gewoon een domme actie van Kano, niet de eerste, Yvonne was het er niet mee eens en heropent hem weer.
Probably
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Helaas pindakaas
Kano is een baas.
Zo klaar met jullie gepiep, ga over nutteloze zaken lullen
Het is niet 'mijn' reeks hoor maar ik vroeg me gewoon af wat de gedachte erachter is. Hoef je niet zo geagiteerd te reageren..quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met de geloofwaardigheid heeft dit weinig te maken.
Zo worden er ook weleens bans ingekort.
We zijn gelukkig nog steeds FOK! en geen politiestaat.
Soms gaan dit soort reeksen zo hard dat je even de tijd moet nemen alles na te lezen, wat, waar en wanneer.
Wees bij dat we zo coulant zijn je reeks weer te heropenen.
BEMOEI JE ER DAN OOK NIET MEEquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Het is niet 'mijn' reeks hoor maar ik vroeg me gewoon af wat de gedachte erachter is. Hoef je niet zo geagiteerd te reageren..
Ik moet zo werkenquote:
Geen, doe eens een dag geen vleesquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Wat voor vlees zal ik vanavond eens gaan eten
Heb ik gister al gedaan.quote:
Hela!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg Yvonne![]()
Hier moet ik gepost hebben
Weer figureren?quote:
Hallonquote:
Nee, ik ga met een FOK!ker meeten en dan een docu maken over probleemwijken woensel - 10 jaar later.quote:
En er is een iemand terminaal, en een iemand erg ziek en dan moet ik er nog 10 en dat moet dan allemaal tussen 19 uur en 23 uur.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En er is een iemand terminaal, en een iemand erg ziek en dan moet ik er nog 10 en dat moet dan allemaal tussen 19 uur en 23 uur.
Right.
Wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik ga met een FOK!ker meeten en dan een docu maken over probleemwijken woensel - 10 jaar later.
Het blijft een hype, dus zo'n video kan zomaar populair worden
Het leven in de thuiszorg. Weet er alles vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En er is een iemand terminaal, en een iemand erg ziek en dan moet ik er nog 10 en dat moet dan allemaal tussen 19 uur en 23 uur.
Right.
De omgeving. Daarna wat random buurtbewoners interviewen. En daarna bij de hoofdrolspeler langs, met wat geluk kunnen we hem ook wel interviewen. Als dat lukt heeft die video zo 500k views hoorquote:
zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De omgeving. Daarna wat random buurtbewoners interviewen. En daarna bij de hoofdrolspeler langs, met wat geluk kunnen we hem ook wel interviewen. Als dat lukt heeft die video zo 500k views hoor![]()
Oh heftig zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right.
hoe gaat het?quote:
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja goed.
Yvonne heeft grtd weer geopend
Nee gewoon school hoor. Vorige week tentamenweek alleen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Gaat ook goed
heb je vrij deze week? of alweer school?
nee alleen gisteren en zaterdag werk deze weekquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee gewoon school hoor. Vorige week tentamenweek alleen.
Jij aan het werk?
Divergent?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee alleen gisteren en zaterdag werk deze week
vandaag toets en naar bios geweest
JAquote:
quote:
Halloquote:
Tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef xcachet het volgende:
mag zo auto rijden want heb mijn rijbewijs vanmiddag opgehaald
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mwa, is wel verbeterd. Nog steeds 5 keer per dag koffie halon. Maar dingen gaan ook wel goed.
zeg jancees, ik ben de ts hoor. Je zet onzevriendschap wel op het spel zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja goed.
Yvonne heeft grtd weer geopend
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jezus
Ze is geen bitch meer tegen je?
Oh gawdquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
"Kan ik nog koffie voor u inschenken?"
Keek me aan:
"Ja, altijd op de vaste tijd, dat hoef je helemaal niet te vragen"
*duwt koffie mok in hand van cachie*
Ik pik het allemaal wel. Ze zijn over mij te spreken dat wel.
:
Wiskundequote:
Ja vorige week een slechte romantische filmquote:
wij zijn geen klb dagquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
Klacht: ik had al een uur thuis moeten zijn.
Oeh dus hij heeft je toch weer berichtje gestuurd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vorige week een slechte romantische film
ik ga dit weekend denk ik wel naar de film met iemand ^___^
Die dinsdag (mijn verjaardag) toen ze voor het eerst zo tegen mij tekeer ging, stond ik op het punt mijn spullen te pakken en te gaan. Maar bleef vriendelijk en deed wat ze vroeg. De volgende stagedag, donderdag, wilde ik ook écht niet meer gaan neequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gawddat had ik niet gekund.
Ik had ook weggegaan. Dan maar geen stage, zo ga je niet met me om.
Ja true. Dat is wel goed van je ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die dinsdag (mijn verjaardag) toen ze voor het eerst zo tegen mij tekeer ging, stond ik op het punt mijn spullen te pakken en te gaan. Maar bleef vriendelijk en deed wat ze vroeg. De volgende stagedag, donderdag, wilde ik ook écht niet meer gaan nee
Maar weglopen van het probleem is wel het makkelijkst ja, al heb ik daar meer mezelf mee natuurlijk.
is andere jongenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh dus hij heeft je toch weer berichtje gestuurd?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true. Dat is wel goed van je ja.
Al vind ik het idioot van je school dat ze niks doen.
Mboquote:
Haha wanneer begint hij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, Tjacka weet ook niet waar hij aan begint.
Allemaal positief, zelfbeheersing, mentale groei, dit datquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:10 schreef xcachet het volgende:
Ach, je leert wel met lastige mensen omgaan. Zelfbeheersing dit dat.
Geen idee. Hij hoort maar niks van die school.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha wanneer begint hij?
Ik zit er ook aan te denken hoor, moet toch wat als ik geen werk kan krijgen
Dan wel volwassenonderwijs denk ik
Precies. Zelf wat van maken toch.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal positief, zelfbeheersing, mentale groei, dit dat![]()
Hoi
Kedvesemquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies. Zelf wat van maken toch.
Hey Ess
in grtd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kedvesem![]()
Spanning ende sensatie hier?
Jaquote:
Was afgelopen dagen niet online. Maar iets met sluiten voor een week, maar nu weer open, en lmi blijkt de schuldige te zijn.quote:
Hebben jullie wat van mijn liefde nodig om te herstellen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was afgelopen dagen niet online. Maar iets met sluiten voor een week, maar nu weer open, en lmi blijkt de schuldige te zijn.
Helemaal mee eens, juf yvon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef yvonne het volgende:
Was me dat weer even gezellig?
Even wat reminders:
niet meteen bij de juffen en meesters huillie doen als je in een discussie eens een keer geen gelijk krijgt.
Persoonlijke aanvallen, zeker tegen een verbaal mindere, mag je gevoeglijk uit je kop laten.
Jullie spreken elkaar op wangedrag aan en als dat niet lukt, na 876756765 pogingen mag je huillie komen doen bij de juf en meester.
Heb je verder wat te melden: NIET in deze reeks, maar in feedback.
Altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben jullie wat van mijn liefde nodig om te herstellen?
Wat voor snoertje heb jij tussen je mobiel en auto radio Rodawa?quote:
quote:
Voel je de liefde al?quote:
http://www.iphonegadgets.(...)one-zwart-p-826.htmlquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor snoertje heb jij tussen je mobiel en auto radio Rodawa?
Naar welke, Divergent? ^___^quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga dit weekend denk ik wel naar de film met iemand ^___^
sorryquote:
Het is godverdorrie ook nooit goed hè?quote:
jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben jullie wat van mijn liefde nodig om te herstellen?
jaquote:
KSquote:
Hoe vaak heb je die al gezien?quote:
vandaag vijfde keerquote:
Sheeeeeeeeeeeeeeeeitquote:
romance is altijd voorspelbaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sheeeeeeeeeeeeeeeeit
Heb 'm ook gezien
Best wel vermakelijk
romance was wel voorspelbaar
Een van mijn favoriete artiesten van vroeger die een cd maakt over mijn favoriete verhaal van vroegerquote:
Kloptquote:
Vandaag voor vijfde keer gezienquote:
Luister nu naar het eerste nummerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete artiesten van vroeger die een cd maakt over mijn favoriete verhaal van vroeger
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt
Ergerde me wel aan hoe heel veel mensen ja-knikkers waren
Mee eens. Ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt
Ergerde me wel aan hoe heel veel mensen ja-knikkers waren
Mijn vraag was of je met je date naar Divergent gaat, niet of je er vandaag bent geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag voor vijfde keer gezien
maar weet niet wanneer volgende keer is hoor
wil je bewijs??? heb alle bioscoopkaartjes nog
Als je interesse hebt, stuur ik je wel een linkje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Luister nu naar het eerste nummer
mooi
Verhaal nooit gelezen volgens mij
Dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat de leiding het goed bedoeltquote:
Ooooooh, ja hij wilde er wel heenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn vraag was of je met je date naar Divergent gaat, niet of je er vandaag bent geweest.
Jazekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, stuur ik je wel een linkje.
Zou jij dat dan zomaar niet toelaten in zo'n groep waar ze gewoon mensen doodschietenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat de leiding het goed bedoelt
Met z'n allen bijvoorbeeld zonder weerzet die chips in zich laten prikken
Ja ga even spoilerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat de leiding het goed bedoelt
Met z'n allen bijvoorbeeld zonder weerzet die chips in zich laten prikken
Ik ben daar veel te eigenwijs voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou jij dat dan zomaar niet toelaten in zo'n groep waar ze gewoon mensen doodschietenDan denken ze gelijk dat je divergent bent
OEPS SORRYquote:
PERKAMENTUS GAAT OOK DOODquote:
Gewoon naar een horror gaan, het is leuker als je de film nog niet kent en je kan in zijn armen duiken als je bang wordt.quote:
BRUCE WILLIS WAS ALTIJD ALquote:
Spoedig naar Oculusquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon naar een horror gaan, het is leuker als je de film nog niet kent en je kan in zijn armen duiken als je bang wordt.
Of andersom.
Of hij rent weg met zijn hardloopskillz.
lol, je zou dat echt wel doen hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te eigenwijs voor
Sta nu gelijk op de aivd-watchlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik moest lachen om zo'n interviewer die de acteur die Bilbo speelt in the Hobbit interviewde.quote:
Misschien rent hij sowieso al weg als hij haar ziet staan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon naar een horror gaan, het is leuker als je de film nog niet kent en je kan in zijn armen duiken als je bang wordt.
Of andersom.
Ja oke, misschien is dat een beter idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of andersom.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zo'n interviewer die de acteur die Bilbo speelt in the Hobbit interviewde.
Die zeurde over spoilers toen die acteur wat zei. Zegt hij terug: The Book is over 75 years old, you know.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
lol, je zou dat echt wel doen hoorBegrijp het danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijp het danHAHAHAA ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik was eigenlijk wel voor hem.quote:
Jeetje Snow, wat ben je weer gemeen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien rent hij sowieso al weg als hij haar ziet staan.
Nee grapje sof niet huilen het komt allemaal goed ok daag xx gr
Zo ben ik geboren, kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Snow, wat ben je weer gemeen.
Je wordt nog wel eens de apentering ingeslagen met je opmerkingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo ben ik geboren, kan er niks aan doen.
Dit druist in tegen je (eigen) uitspraak dat je lief zou zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien rent hij sowieso al weg als hij haar ziet staan.
Nee grapje sof niet huilen het komt allemaal goed ok daag xx gr
Vertrouw me, doe liever dat dan een film waarbij je de hele tekst al mee op kunt kauwen. Oculus scoort hoog op imdb.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, misschien is dat een beter idee.
Snow en liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit druist in tegen je (eigen) uitspraak dat je lief zou zijn.
[..]
Vertrouw me, doe liever dat dan een film waarbij je de hele tekst al mee op kunt kauwen. Oculus scoort hoog op imdb.
Hypocriet as fuck die lamlul.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zei zelf nog dat ik aardig was
u lil bitch
Mes in mijn rug dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het een leugen was inderdaad. [ afbeelding ]
aardig =/= liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zei zelf nog dat ik aardig was
u lil bitch
Zou hilarisch zijn als Snow nu naar de kunstacademie wil en niet toegelaten wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aardig =/= lief
sommige mensen vonden hitler aardig
ja ik vergelijk jou nu met hitler
weet je hoe eng die trailer isquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit druist in tegen je (eigen) uitspraak dat je lief zou zijn.
[..]
Vertrouw me, doe liever dat dan een film waarbij je de hele tekst al mee op kunt kauwen. Oculus scoort hoog op imdb.
Dan gaan alle gingers eraan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hilarisch zijn als Snow nu naar de kunstacademie wil en niet toegelaten wordt.
kom vechten danquote:
Beter dan van die kriebelige vingers op je rug waar niemand tegen kan.quote:
Weet ik niet, heb de trailer niet gezien. Hoe eng op deze meter?quote:
Nou ik denk dat hij toch wel zo eng is:quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beter dan van die kriebelige vingers op je rug waar niemand tegen kan.
[..]
Weet ik niet, heb de trailer niet gezien. Hoe eng op deze meter?
[-----------------------------------]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voor 1 dag alles mogen doen, geen wetten geen regels niks. u in m8
WOW.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij toch wel zo eng is:
[--------------------------------|---]
Denk niet dat ik 'm zelf eng vindquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WOW.
Voor de mannen hier dus [----|-------------------------------]. Even kijken.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
Beter dan van die kriebelige vingers op je rug waar niemand tegen kan.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WOW.
Voor de mannen hier dus [----|-------------------------------]. Even kijken.
halloquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Ik voel me genegeerd.
Nee is goed, wacht maar.
Hoe is het met jou?quote:
En dan vrijdag en het weekend ook? Netjusss.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed!Ik heb donderdag vrij, dus morgen is mijn laatste werkdag
En met jou?
Zojuist gekeken met geluid uit en 8/10 vingers voor mijn ogen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat ik 'm zelf eng vind
Lijkt mij wel interessant
spoedig kijken
Dit is anders dan die pesterijen.quote:
dikkerdjequote:
Welke?quote:
ah bahquote:
Mwehehe. Volgende keer beter toch.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zojuist gekeken met geluid uit en 8/10 vingers voor mijn ogen.
Totaal niet bang geworden.
Snap er verder ook geen kut van.
Lijkt me een leuke film.
[..]
Dit is anders dan die pesterijen.
kloptquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwehehe. Volgende keer beter toch.
een echte man gaat voor vlees op zn pizzaquote:
soort vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
een echte man gaat voor vlees op zn pizza
wel tijd voor pizza dan?en aldo
rustuk
te rustuk, want geen werk
zit al zo'n 3 maanden te zoeken nuquote:
????????quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
ik ken iemand die geen eierkoeken lust omdat ze geen ei lust
ja is raar tochquote:
ik ken iemand die geen pannenkoeken lust omdat ze geen pannen lustquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef supersof het volgende:
ik ken iemand die geen eierkoeken lust omdat ze geen ei lust
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik ken iemand die geen pannenkoeken lust omdat ze geen pannen lust
:mensen: xD
Oef, daar gingen mijn mondhoeken toch lichtelijk van krullen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik ken iemand die geen pannenkoeken lust omdat ze geen pannen lust
:mensen: xD
beveiligingquote:
Ik moest ook hard uit mijn neus uitademen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, daar gingen mijn mondhoeken toch lichtelijk van krullen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moest ook hard uit mijn neus uitademen.
Een wilde stier?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dat soort shit doe ik ook altijd bij kutgrapjes. Op zo'n moment voel ik me even een wilde alphastier, helaas zijn die momenten van korte duur.
Heb je niet iemand waarbij je hard moet uitademen soms dan??????????quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]Dat soort shit doe ik ook altijd bij kutgrapjes. Op zo'n moment voel ik me even een wilde alphastier, helaas zijn die momenten van korte duur.
Mijn oma. Zij maakt bijzonder veel kutgrapjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je niet iemand waarbij je hard moet uitademen soms dan??????????
Is ze single?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn oma. Zij maakt bijzonder veel kutgrapjes.
?????????????quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:52 schreef Rodawa het volgende:
Ze is wel ongeveer je lengte. [ afbeelding ]
Geen idee, je denkt sowieso te veel. Eerst dat ik homo ben, nu dit. Ik koppel geen mensen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ze gekoppeld heb.
Ik weet echt nog steeds niet waar dat idee vandaan kwamquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, je denkt sowieso te veel. Eerst dat ik homo ben, nu dit. Ik koppel geen mensen.
je bent toch homo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, je denkt sowieso te veel. Eerst dat ik homo ben, nu dit. Ik koppel geen mensen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent toch homo?
onze gemeenschappelijke vriend is ook mannelijk
Wellicht maak ik te vaak homo-erotische grapjes hier op het forum, maar dat komt omdat ik comfortabel ben met mijn heteroseksuele geaardheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet echt nog steeds niet waar dat idee vandaan kwam
Littlerabbit? De dingen die ik met zijn kapsel zou doen.. rawr.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent toch homo?
onze gemeenschappelijke vriend is ook mannelijk
Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet echt nog steeds niet waar dat idee vandaan kwam
Bitch pls, alleen omdat ik niet hard kon worden wat trouwens eerder jouw schuld is dan de mijne.quote:
Wat kun je bevestigen?quote:
Komt omdat je Heppie nog niet hebt ontmoet. Daarna zal geen vrouw meer voldoen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht maak ik te vaak homo-erotische grapjes hier op het forum, maar dat komt omdat ik comfortabel ben met mijn heteroseksuele geaardheid.
Hahahahahahaha gvd kk moet dit hierquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bitch pls, alleen omdat ik niet hard kon worden wat trouwens eerder jouw schuld is dan de mijne.
lol watquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bitch pls, alleen omdat ik niet hard kon worden wat trouwens eerder jouw schuld is dan de mijne.
Ik heb gehoord dat hij roodharig is. Ik word ook vaak in verband gebracht met de kleur rood, dus ik zie wel een connectie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je bevestigen?
[..]
Komt omdat je Heppie nog niet hebt ontmoet. Daarna zal geen vrouw meer voldoen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je bevestigen?
[..]
Ik ben juist op vrouwen gaan vallen nadat ik Heppie heb gemeetquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je bevestigen?
[..]
Dus Roda zijn impotentie is geen punt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben juist op vrouwen gaan vallen nadat ik Heppie heb gemeet
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij roodharig is. Ik word ook vaak in verband gebracht met de kleur rood, dus ik zie wel een connectie.
Ben ik zo vrouwelijk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben juist op vrouwen gaan vallen nadat ik Heppie heb gemeet
Wat deed ze dan? Had ze haar oksels niet geschoren? Beet ze in je eikel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben niet impotent hoor. Ik zeg toch - het was niet mijn schuld.
dat ligt gewoon aan snow hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben niet impotent hoor. Ik zeg toch - het was niet mijn schuld.
Haha tering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus Roda zijn impotentie is geen punt?
Misschien had ze scherpe knieën.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed ze dan? Had ze haar oksels niet geschoren? Beet ze in je eikel?
Nou, veel scheelde het niet want ze schopte mijn mannelijkheid naar de apentering. Onder het mom van een 'ongelukje' nog wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed ze dan? Had ze haar oksels niet geschoren? Beet ze in je eikel?
Precies, jij begrijpt de struggles. Al is het niet helemaal eerlijk omdat jij nog een prachtige blossem hebt gehad in de vorm van Monique.quote:
gaan we weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, veel scheelde het niet want ze schopte mijn mannelijkheid naar de apentering. Onder het mom van een 'ongelukje' nog wel.
[..]
Precies, jij begrijpt de struggles. Al is het niet helemaal eerlijk omdat jij nog een prachtige blossem hebt gehad in de vorm van Monique.
Dat blijkt welquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, veel scheelde het niet want ze schopte mijn mannelijkheid naar de apentering. Onder het mom van een 'ongelukje' nog wel.
[..]
Precies, jij begrijpt de struggles. Al is het niet helemaal eerlijk omdat jij nog een prachtige blossem hebt gehad in de vorm van Monique.
fairydust???quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
dit is niet echt reddenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn fout, ik red je wel.
[..]
Nee nee, niet iemand van het forum.
Zorg er nou maar voor dat Rodawa dat kan.quote:
Heel geniepig allemaal, misschien komt het omdat ik heb gezegd 5 kinderen te willen en zij geen. Vrouwen zijn onredelijk in discussies, ze drammen hun wil er gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat kan nooit per ongeluk gaan.
Ze wil gewoon zonder condoom kunnen, dus je even snel onvruchtbaar maken. Snap ik wel.
Gewoon bij haar erin drammen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heel geniepig allemaal, misschien komt het omdat ik heb gezegd 5 kinderen te willen en zij geen. Vrouwen zijn onredelijk in discussies, ze drammen hun wil er gewoon doorheen.
Letterlijk.
Misschien ooit 1. Het zou zonde zijn als mijn Godinnen genen niet doorgegeven zouden wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je uberhaupt kinderen willen?
kosten geld en gezeik
Kun je schuld op afschuiven. Gewoon niet teveel in investeren, maximaal plezier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je uberhaupt kinderen willen?
kosten geld en gezeik
Niet jezelf de schuld geven, geef Snow de schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat wil dus niet met mijn impotentie. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat wil dus niet met mijn artificiële impotentie. Bedankt voor de herinnering.
Een hele god?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee nav de post van snow even een vraag
als 2 halfgoden een kind krijgen wat is het kind dan?
2x de helft, zal wel een downie worden ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee nav de post van snow even een vraag
als 2 halfgoden een kind krijgen wat is het kind dan?
Ben jij zo knap, ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien ooit 1. Het zou zonde zijn als mijn Godinnen genen niet doorgegeven zouden worden
ja maar dat is raarquote:
Als 2 goden een kind krijgen is het kind een god.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dat is raar
halfgoden zijn half mens half god dus dat zou eigenlijk hetzelfde zijn als een mens met een god zou slapen maar het zijn geen halfgoden want hun ouders zijn al halfgoden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren 80, Oost-Duitsland looks. Arische kaaklijn, stevige bouw. Niks mis mee.
Ieder zijn ding, LR, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat? Was dit een geheim?quote:
Was een zeer erotisch moment, zo voor de cam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Was dit een geheim?
Sorry nog altijd teleurgesteld dat ik het nagellakken heb moeten missen
ik mis jou altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Toen ik het hoorde voelde ik mij wel flink opgelaten ja. Gelukkig kon ik nog wat kracht putten uit het idee alleen. Niks mis met rood ook
Maar ik ben weer weg. Mis jullie nu al
Ik ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Omg Yvonne![]()
Hier moet ik gepost hebben
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow paxcon modquote:
weet ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Al een tijdje hoor
MED / Welkom Paxcon op EXA
Gelukkig zitten er toch nog mensen op te letten!quote:
ja ik wist het ook al, maar had jou zelf nog niet gezien/gesproken dus moest je wel even eren ja togquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Al een tijdje hoor
MED / Welkom Paxcon op EXA
Oh dankjequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik wist het ook al, maar had jou zelf nog niet gezien/gesproken dus moest je wel even eren ja tog
Gaan we dit weer krijgenquote:
okquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Gaan we dit weer krijgen![]()
Elke post waar ik hierin nog word vergeleken gaat de TR bak in.
Ben benieuwd.quote:
Verdomd, daar heb je me even goed afgetroefd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Zet dit idee anders nog even in de koelkast. Niemand zit hier op dit soort geflipte ideeën te wachten xDquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet dit idee anders nog even in de koelkast. Niemand zit hier op dit soort geflipte ideeën te wachten xD
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet dit idee anders nog even in de koelkast. Niemand zit hier op dit soort geflipte ideeën te wachten xD
Elke keer als je meld dat je een TR geplaatst heb doe ik er niets mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nieuwe OT en sig zijn mooiquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdomd, daar heb je me even goed afgetroefd.
Dat ze jou mod hebben gemaakt zet ik dan maar even in de vriezerquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaal mee doen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja? Ik kom na een tijdje terug om normaal mee te doen. Dan verwacht ik dat ook van de andere kant.
GK bestaat trouwens niet meer. (Geen discussie mogelijk)
quote:
#kano4modquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke keer als je meld dat je een TR geplaatst heb doe ik er niets mee.
Dan post je hier toch nietquote:
[..]
Deal kanoquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke keer als je meld dat je een TR geplaatst heb doe ik er niets mee.
#thanksforsupport #onedaymaybe #keeplivingthedreamquote:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef CookieSlikker het volgende:
Ja? Ik kom na een tijdje terug om normaal mee te doen. Dan verwacht ik dat ook van de andere kant.
Je gezicht is een kut.quote:
wowquote:
Ijskoud deze opmerking. Ga anders even afkoelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dat ze jou mod hebben gemaakt zet ik dan maar even in de vriezer
Nee, meteen beginnen over kuttopic dit dat helptquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef CookieSlikker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |