quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om zo'n interviewer die de acteur die Bilbo speelt in the Hobbit interviewde.
Die zeurde over spoilers toen die acteur wat zei. Zegt hij terug: The Book is over 75 years old, you know.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
lol, je zou dat echt wel doen hoorBegrijp het danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Begrijp het danHAHAHAA ohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik was eigenlijk wel voor hem.quote:
Jeetje Snow, wat ben je weer gemeen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien rent hij sowieso al weg als hij haar ziet staan.
Nee grapje sof niet huilen het komt allemaal goed ok daag xx gr
Zo ben ik geboren, kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Snow, wat ben je weer gemeen.
Je wordt nog wel eens de apentering ingeslagen met je opmerkingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo ben ik geboren, kan er niks aan doen.
Dit druist in tegen je (eigen) uitspraak dat je lief zou zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien rent hij sowieso al weg als hij haar ziet staan.
Nee grapje sof niet huilen het komt allemaal goed ok daag xx gr
Vertrouw me, doe liever dat dan een film waarbij je de hele tekst al mee op kunt kauwen. Oculus scoort hoog op imdb.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, misschien is dat een beter idee.
Snow en liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit druist in tegen je (eigen) uitspraak dat je lief zou zijn.
[..]
Vertrouw me, doe liever dat dan een film waarbij je de hele tekst al mee op kunt kauwen. Oculus scoort hoog op imdb.
Hypocriet as fuck die lamlul.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zei zelf nog dat ik aardig was
u lil bitch
Mes in mijn rug dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het een leugen was inderdaad. [ afbeelding ]
aardig =/= liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zei zelf nog dat ik aardig was
u lil bitch
Zou hilarisch zijn als Snow nu naar de kunstacademie wil en niet toegelaten wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aardig =/= lief
sommige mensen vonden hitler aardig
ja ik vergelijk jou nu met hitler
weet je hoe eng die trailer isquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit druist in tegen je (eigen) uitspraak dat je lief zou zijn.
[..]
Vertrouw me, doe liever dat dan een film waarbij je de hele tekst al mee op kunt kauwen. Oculus scoort hoog op imdb.
Dan gaan alle gingers eraan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hilarisch zijn als Snow nu naar de kunstacademie wil en niet toegelaten wordt.
kom vechten danquote:
Beter dan van die kriebelige vingers op je rug waar niemand tegen kan.quote:
Weet ik niet, heb de trailer niet gezien. Hoe eng op deze meter?quote:
Nou ik denk dat hij toch wel zo eng is:quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beter dan van die kriebelige vingers op je rug waar niemand tegen kan.
[..]
Weet ik niet, heb de trailer niet gezien. Hoe eng op deze meter?
[-----------------------------------]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voor 1 dag alles mogen doen, geen wetten geen regels niks. u in m8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |