Een van mijn favoriete artiesten van vroeger die een cd maakt over mijn favoriete verhaal van vroegerquote:
Kloptquote:
Vandaag voor vijfde keer gezienquote:
Luister nu naar het eerste nummerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete artiesten van vroeger die een cd maakt over mijn favoriete verhaal van vroeger
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt
Ergerde me wel aan hoe heel veel mensen ja-knikkers waren
Mee eens. Ik ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt
Ergerde me wel aan hoe heel veel mensen ja-knikkers waren
Mijn vraag was of je met je date naar Divergent gaat, niet of je er vandaag bent geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Vandaag voor vijfde keer gezien
maar weet niet wanneer volgende keer is hoor
wil je bewijs??? heb alle bioscoopkaartjes nog
Als je interesse hebt, stuur ik je wel een linkje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Luister nu naar het eerste nummer
mooi
Verhaal nooit gelezen volgens mij
Dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat de leiding het goed bedoeltquote:
Ooooooh, ja hij wilde er wel heenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn vraag was of je met je date naar Divergent gaat, niet of je er vandaag bent geweest.
Jazekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, stuur ik je wel een linkje.
Zou jij dat dan zomaar niet toelaten in zo'n groep waar ze gewoon mensen doodschietenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat de leiding het goed bedoelt
Met z'n allen bijvoorbeeld zonder weerzet die chips in zich laten prikken
Ja ga even spoilerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat iedereen er gewoon vanuit gaat dat de leiding het goed bedoelt
Met z'n allen bijvoorbeeld zonder weerzet die chips in zich laten prikken
Ik ben daar veel te eigenwijs voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou jij dat dan zomaar niet toelaten in zo'n groep waar ze gewoon mensen doodschietenDan denken ze gelijk dat je divergent bent
OEPS SORRYquote:
PERKAMENTUS GAAT OOK DOODquote:
Gewoon naar een horror gaan, het is leuker als je de film nog niet kent en je kan in zijn armen duiken als je bang wordt.quote:
BRUCE WILLIS WAS ALTIJD ALquote:
Spoedig naar Oculusquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon naar een horror gaan, het is leuker als je de film nog niet kent en je kan in zijn armen duiken als je bang wordt.
Of andersom.
Of hij rent weg met zijn hardloopskillz.
lol, je zou dat echt wel doen hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben daar veel te eigenwijs voor
Sta nu gelijk op de aivd-watchlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik moest lachen om zo'n interviewer die de acteur die Bilbo speelt in the Hobbit interviewde.quote:
Misschien rent hij sowieso al weg als hij haar ziet staan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon naar een horror gaan, het is leuker als je de film nog niet kent en je kan in zijn armen duiken als je bang wordt.
Of andersom.
Ja oke, misschien is dat een beter idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |