gaan we weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, veel scheelde het niet want ze schopte mijn mannelijkheid naar de apentering. Onder het mom van een 'ongelukje' nog wel.
[..]
Precies, jij begrijpt de struggles. Al is het niet helemaal eerlijk omdat jij nog een prachtige blossem hebt gehad in de vorm van Monique.
Dat blijkt welquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, veel scheelde het niet want ze schopte mijn mannelijkheid naar de apentering. Onder het mom van een 'ongelukje' nog wel.
[..]
Precies, jij begrijpt de struggles. Al is het niet helemaal eerlijk omdat jij nog een prachtige blossem hebt gehad in de vorm van Monique.
fairydust???quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
dit is niet echt reddenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn fout, ik red je wel.
[..]
Nee nee, niet iemand van het forum.
Zorg er nou maar voor dat Rodawa dat kan.quote:
Heel geniepig allemaal, misschien komt het omdat ik heb gezegd 5 kinderen te willen en zij geen. Vrouwen zijn onredelijk in discussies, ze drammen hun wil er gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat kan nooit per ongeluk gaan.
Ze wil gewoon zonder condoom kunnen, dus je even snel onvruchtbaar maken. Snap ik wel.
Gewoon bij haar erin drammen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heel geniepig allemaal, misschien komt het omdat ik heb gezegd 5 kinderen te willen en zij geen. Vrouwen zijn onredelijk in discussies, ze drammen hun wil er gewoon doorheen.
Letterlijk.
Misschien ooit 1. Het zou zonde zijn als mijn Godinnen genen niet doorgegeven zouden wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je uberhaupt kinderen willen?
kosten geld en gezeik
Kun je schuld op afschuiven. Gewoon niet teveel in investeren, maximaal plezier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je uberhaupt kinderen willen?
kosten geld en gezeik
Niet jezelf de schuld geven, geef Snow de schuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat wil dus niet met mijn impotentie. Bedankt voor de herinnering.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat wil dus niet met mijn artificiële impotentie. Bedankt voor de herinnering.
Een hele god?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee nav de post van snow even een vraag
als 2 halfgoden een kind krijgen wat is het kind dan?
2x de helft, zal wel een downie worden ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee nav de post van snow even een vraag
als 2 halfgoden een kind krijgen wat is het kind dan?
Ben jij zo knap, ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien ooit 1. Het zou zonde zijn als mijn Godinnen genen niet doorgegeven zouden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |