Geen idee, je denkt sowieso te veel. Eerst dat ik homo ben, nu dit. Ik koppel geen mensen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ze gekoppeld heb.
Ik weet echt nog steeds niet waar dat idee vandaan kwamquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, je denkt sowieso te veel. Eerst dat ik homo ben, nu dit. Ik koppel geen mensen.
je bent toch homo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, je denkt sowieso te veel. Eerst dat ik homo ben, nu dit. Ik koppel geen mensen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent toch homo?
onze gemeenschappelijke vriend is ook mannelijk
Wellicht maak ik te vaak homo-erotische grapjes hier op het forum, maar dat komt omdat ik comfortabel ben met mijn heteroseksuele geaardheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet echt nog steeds niet waar dat idee vandaan kwam
Littlerabbit? De dingen die ik met zijn kapsel zou doen.. rawr.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent toch homo?
onze gemeenschappelijke vriend is ook mannelijk
Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet echt nog steeds niet waar dat idee vandaan kwam
Bitch pls, alleen omdat ik niet hard kon worden wat trouwens eerder jouw schuld is dan de mijne.quote:
Wat kun je bevestigen?quote:
Komt omdat je Heppie nog niet hebt ontmoet. Daarna zal geen vrouw meer voldoen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht maak ik te vaak homo-erotische grapjes hier op het forum, maar dat komt omdat ik comfortabel ben met mijn heteroseksuele geaardheid.
Hahahahahahaha gvd kk moet dit hierquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bitch pls, alleen omdat ik niet hard kon worden wat trouwens eerder jouw schuld is dan de mijne.
lol watquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bitch pls, alleen omdat ik niet hard kon worden wat trouwens eerder jouw schuld is dan de mijne.
Ik heb gehoord dat hij roodharig is. Ik word ook vaak in verband gebracht met de kleur rood, dus ik zie wel een connectie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je bevestigen?
[..]
Komt omdat je Heppie nog niet hebt ontmoet. Daarna zal geen vrouw meer voldoen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je bevestigen?
[..]
Ik ben juist op vrouwen gaan vallen nadat ik Heppie heb gemeetquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kun je bevestigen?
[..]
Dus Roda zijn impotentie is geen punt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben juist op vrouwen gaan vallen nadat ik Heppie heb gemeet
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij roodharig is. Ik word ook vaak in verband gebracht met de kleur rood, dus ik zie wel een connectie.
Ben ik zo vrouwelijk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben juist op vrouwen gaan vallen nadat ik Heppie heb gemeet
Wat deed ze dan? Had ze haar oksels niet geschoren? Beet ze in je eikel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben niet impotent hoor. Ik zeg toch - het was niet mijn schuld.
dat ligt gewoon aan snow hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben niet impotent hoor. Ik zeg toch - het was niet mijn schuld.
Haha tering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus Roda zijn impotentie is geen punt?
Misschien had ze scherpe knieën.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed ze dan? Had ze haar oksels niet geschoren? Beet ze in je eikel?
Nou, veel scheelde het niet want ze schopte mijn mannelijkheid naar de apentering. Onder het mom van een 'ongelukje' nog wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed ze dan? Had ze haar oksels niet geschoren? Beet ze in je eikel?
Precies, jij begrijpt de struggles. Al is het niet helemaal eerlijk omdat jij nog een prachtige blossem hebt gehad in de vorm van Monique.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |