Hallonquote:
Nee, ik ga met een FOK!ker meeten en dan een docu maken over probleemwijken woensel - 10 jaar later.quote:
En er is een iemand terminaal, en een iemand erg ziek en dan moet ik er nog 10 en dat moet dan allemaal tussen 19 uur en 23 uur.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En er is een iemand terminaal, en een iemand erg ziek en dan moet ik er nog 10 en dat moet dan allemaal tussen 19 uur en 23 uur.
Right.
Wtfquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik ga met een FOK!ker meeten en dan een docu maken over probleemwijken woensel - 10 jaar later.
Het blijft een hype, dus zo'n video kan zomaar populair worden
Het leven in de thuiszorg. Weet er alles vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En er is een iemand terminaal, en een iemand erg ziek en dan moet ik er nog 10 en dat moet dan allemaal tussen 19 uur en 23 uur.
Right.
De omgeving. Daarna wat random buurtbewoners interviewen. En daarna bij de hoofdrolspeler langs, met wat geluk kunnen we hem ook wel interviewen. Als dat lukt heeft die video zo 500k views hoorquote:
zou wel lachen zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De omgeving. Daarna wat random buurtbewoners interviewen. En daarna bij de hoofdrolspeler langs, met wat geluk kunnen we hem ook wel interviewen. Als dat lukt heeft die video zo 500k views hoor![]()
Oh heftig zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right.
hoe gaat het?quote:
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja goed.
Yvonne heeft grtd weer geopend
Nee gewoon school hoor. Vorige week tentamenweek alleen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Gaat ook goed
heb je vrij deze week? of alweer school?
nee alleen gisteren en zaterdag werk deze weekquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee gewoon school hoor. Vorige week tentamenweek alleen.
Jij aan het werk?
Divergent?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nee alleen gisteren en zaterdag werk deze week
vandaag toets en naar bios geweest
JAquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |