wat heb je allemaal al gekocht/gespeeld?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een mooie game om op dit moment te kaufen?
FIFA 14 en ACBFquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef rboy14 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal al gekocht/gespeeld?
Zoveel keus is er ook weer niet. Hier kan je zelf ook wel achter komenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een mooie game om op dit moment te kaufen?
Ik zat op een gegeven moment gewoon mee te zingenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het sfeertje is heerlijk, ben ik met je eens. Zoals het gezang op je boot, maar het is voor mij geen AC
"What will we do with a drunken sailor"quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zat op een gegeven moment gewoon mee te zingen![]()
Die zing ik nog regelmatig.. Als ik naar mn werk loop ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:11 schreef Koopsie het volgende:
[..]
"What will we do with a drunken sailor"
Die game heb ik helemaal stuk gespeeld vroegerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef R- het volgende:
[..]
Het zou echt tof geweest zijn als ze de Peter Parker storyline beter uitwerken. Net zoiets als bij AC2 waar je met Desmond kan spelen maar dan met net zoveel vrijheid als in GTA V.
Ik heb sowieso wel een zwak voor Spiderman games. Vooral op de PS.
Deze
[ afbeelding ]
30 euro is al teveelquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef R- het volgende:
ik las net in V&A dat iemand Tomb Raider heeft gekocht voor 30eu in de store. Ik wist wel dat die actie 2 weken geleden er was. Maar als ik nu in de store kijk zie ik hem gewoon voor de volle mep erop staan.
Link?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
30 euro is al teveelje kan m voor 20 online bestellen.
Ah we kunnen gewoon verder spelen.quote:Om PSN-gebruikers te kunnen blijven voorzien van de beste online game ervaring, vindt er op maandag 21 april 2014 vanaf 18:50 tot 00:50 op dinsdag 22 april 2014 routine onderhoud plaats aan PlayStation Network.
Gedurende het onderhoud blijft online gaming voor de meeste games mogelijk, maar heb je geen toegang tot de volgende services:
PlayStation Store op je PS4, PS3, PS Vita, PSP en PC
Sony Entertainment Network Accountbeheer
Sony Entertainment Network Account registreren
PlayStation Home
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden.
NB: Indien je na 16 april 2014 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:50 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3, PS4 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.
Tijdens de duur van het onderhoud is het echter mogelijk dat op bepaalde momenten netwerk instabiliteit optreed waardoor je online sessie beëindigd kan worden.
Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.
Dat scheeltquote:
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right. X, O in playstation home doenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right. X, O in playstation home doen
quote:Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right. X, O in playstation home doen
Lijkt me een geweldige game, ik heb Dead Island en Dead Island Riptide ook plat gespeeld. Deze lijkt er op maar dan een stuk beter.quote:
ik gok photoshopquote:Op zondag 20 april 2014 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee maar serieus? Waar komt die jpg vandaan
heb je geld teveel of smaak te weinig?quote:Op zondag 20 april 2014 18:38 schreef R- het volgende:
Volgende week even Tomb Raider, Killzone en Outlast halen. De week erna Daylight en Spiderman. Genoeg te spelen dus voordat Watch Dogs uitkomt.
Heb 400eu betaald voor een nieuwe console dus dan wil ik spellen ermee spelen ook!quote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
heb je geld teveel of smaak te weinig?
Dan wacht ik toch liever op dingen die echt de moeite zijn. Ieder zijn smaak, natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef R- het volgende:
[..]
Heb 400eu betaald voor een nieuwe console dus dan wil ik spellen ermee spelen ook!
Same, al had ik voor die game ook zo het dubbele betaald moet ik zeggen. Nu hou ik het maar even bij de games die ik al heb en hopelijk wordt WD goed ontvangen, dan komt die ook in de collectie.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Toen moest ik lachen, want ik heb er circa ¤24 voor betaald in de USA PSN store
Volgens mij is er weinig veranderd en zijn plasmaschermen van Panasonic nog steeds het beste.quote:Op maandag 21 april 2014 13:29 schreef lel86 het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een tv voor de ps4 en (3d) films.is het nog steeds zo dat plasma beter is?of is het verschil tegenwoordig klein.ik was zelf aan de Panasonic VIERA TC-P50ST60 aan het denken.
Zou mooi zijn, en dan samen met een HD Origins in een bundle.quote:Op maandag 21 april 2014 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zullen Arkham Asylum & City een 1080p remastered een re-release krijgen?
Ik hoop het!
jeps. Gewoon kopen nu het nog kan.quote:Op maandag 21 april 2014 13:29 schreef lel86 het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een tv voor de ps4 en (3d) films.is het nog steeds zo dat plasma beter is?of is het verschil tegenwoordig klein.ik was zelf aan de Panasonic VIERA TC-P50ST60 aan het denken.
Ja, hallo! Kijk eens goed..quote:Op maandag 21 april 2014 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu een lijst met interessante games. Dan is het 1-1 ofzo
Orgins kan mij niks schelen. Matige City copy paste met teveel filler gevechten met thugs.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn, en dan samen met een HD Origins in een bundle.
Eerlijk gezegd verwacht ik nog wel een aankondiging voor Origins HD GOTY, inclusief alle DLC en misschien zelfs wel inclusief Blackgate.
MS staat m.i. duidelijk voor.quote:Op maandag 21 april 2014 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu een lijst met interessante games. Dan is het 1-1 ofzo
vraag het anders ff Jan Meijroosquote:Op maandag 21 april 2014 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zullen Arkham Asylum & City een 1080p remastered een re-release krijgen?
Ik hoop het!
quote:
quote:Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Dat zal best, maar ik zie het ook gewoon als een 'tussen-game', oftewel gewoon een leuke Batman game om je even leuk mee te vermaken, terwijl je wacht op de volgende echte Arkham game, die er geweldig uit ziet.quote:Op maandag 21 april 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Orgins kan mij niks schelen. Matige City copy paste met teveel filler gevechten met thugs.
maar dan niet de volle mep er voor vragenquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie het ook gewoon als een 'tussen-game', oftewel gewoon een leuke Batman game om je even leuk mee te vermaken, terwijl je wacht op de volgende echte Arkham game, die er geweldig uit ziet.
Maar goed, zoals gezegd, ik moet Origins nog spelen. Wacht op een GOTY.
Ik beschouw het als een overbodige game.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie het ook gewoon als een 'tussen-game', oftewel gewoon een leuke Batman game om je even leuk mee te vermaken, terwijl je wacht op de volgende echte Arkham game, die er geweldig uit ziet.
Maar goed, zoals gezegd, ik moet Origins nog spelen. Wacht op een GOTY.
Neuh, maar ja, dat weet je van te voren. Ze zijn daar fucking greedy, en dat blijkt al uit het hele DLC-gemelk enzo, en dan ben ik weer heel blij dat ik een vrij geduldige gozer ben, dus over een paar maanden pluk je dat hele gebeuren ergens uit een budgetbak voor 20 euro ofzo, inclusief alle DLC.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar dan niet de volle mep er voor vragen
quote:
Ze vragen idd. altijd de hoofdprijs maar daar staat ook wat fantastisch tegenover.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, maar ja, dat weet je van te voren. Ze zijn daar fucking greedy, en dat blijkt al uit het hele DLC-gemelk enzo, en dan ben ik weer heel blij dat ik een vrij geduldige gozer ben, dus over een paar maanden pluk je dat hele gebeuren ergens uit een budgetbak voor 20 euro ofzo, inclusief alle DLC.
Werkt prima.
Ik zit er gewoon op hoor. Kon zelfs nog gamen tijdens de maintaince. Kon alleen niet mijn vriendenlijst en berichten laden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat een onzin dat ik geen netflix kan gebruiken omdat PSN down is
Prima, maar ik ga geen 50-60 euro uitgeven aan een game, en vervolgens gaan ze nog even allemaal skins, challenge-rooms, en story-DLC's extra verkopen, waardoor je al snel tegen de 90-100 euro aan zit als je alles wilt hebben. Dan koop ik dit najaar wel even Tomb Raider PS4 inclusief alle content voor 15-20 euro ofzo, en nog een zootje andere games die dan met een GOTY/complete editie uitkomen, vermaak me daarmee, en dan eind 2015 pik ik die Batman wel weer op, dit keer wel gewoon compleet.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ze vragen idd. altijd de hoofdprijs maar daar staat ook wat fantastisch tegenover.
Dit inderdaadquote:
Vroeger kon je dat soort shit gewoon unlocken, nu vragen ze er geld voor. Gaat om het principe. Je koopt op dag 1 een game voor 50-60 euro, je komt thuis, en de DLC staat al online(!)quote:
Vroegah was alles beter, maar tijden veranderen. De vraag is of je er mee wil doen of ze lekker in de stront laat zakken. Ik heb an sich geen problemen met DLC, maar zoals de skins in al betaalde fighting games (f2p kan ik me nog iets bij voorstellen) doe ik gewoon niet aan mee. De tijd dat je een compleet spel kocht is niet meer. Het is heel simpel: devvers hebben na hun disc-is-gone-gold-periode nog tijd zat en maken of een missie extra, of weet ik het wat. Uitgever blij, want die kunnen ze als uitbreiding verkopen en de devvers zijn in hun ogen nog nice bezig geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vroeger kon je dat soort shit gewoon unlocken, nu vragen ze er geld voor. Gaat om het principe. Je koopt op dag 1 een game voor 50-60 euro, je komt thuis, en de DLC staat al online(!)
Wat betreft DOA5 is het natuurlijk ook treurig dat ze eerst met een zogenaamde 'Ultimate' editie komen, en vervolgens gaan ze lekker verder met het DLC-milken dus dan heb je alsnog niet alles(!).
Gordijnen dichtdoen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet wat het is met Thief, maar ik moet me er telkens weer toe zetten om de game op te starten.
Toegegeven ik ben nog niet zo ver in de game, maar het grijpt me echt totaal niet... ondanks dat het erg veel op Dishonored lijkt en ik die game wel helemaal geweldig vond
Mijn eerste PS4-miskoop vrees ik
TENCHU!! Dat was pas een stealth gamequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gordijnen dichtdoen.
Ik vind het zelf wel een toffe game, maar ik heb dan ook alle lastige opties aan gedaan en me voorgenomen dus niemand te killen. Stealth
Shenmue 3, dat is pas tsealth: niemand heeft het nog gezien!quote:
Beetje offtopic maar op de PS2 waren nog aardig ja, al vond ik de eerste het leukste, vooral qua sfeer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus, dat is al lang geleden. De laatste fatsoenlijke was op de PS2, toch?
Net als The Last Guardian!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Shenmue 3, dat is pas tsealth: niemand heeft het nog gezien!
Ik hoop zo dat ze de komende E3-persconferentie ermee afsluiten, met de woorden: "we want to show you one last thing".quote:
Mjah, zoals ik al aangaf, ik doe er niet aan mee, en dan wacht ik gewoon rustig tot ik zo'n game een jaartje later voor 15-20 euro kan kopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter, maar tijden veranderen. De vraag is of je er mee wil doen of ze lekker in de stront laat zakken. Ik heb an sich geen problemen met DLC, maar zoals de skins in al betaalde fighting games (f2p kan ik me nog iets bij voorstellen) doe ik gewoon niet aan mee. De tijd dat je een compleet spel kocht is niet meer. Het is heel simpel: devvers hebben na hun disc-is-gone-gold-periode nog tijd zat en maken of een missie extra, of weet ik het wat. Uitgever blij, want die kunnen ze als uitbreiding verkopen en de devvers zijn in hun ogen nog nice bezig geweest.
Het wordt pas kwalijker als je de spullen al op disc hebt (hoi capcom, met je MvC 3 en al die DLC-personages...) en het je dus niet onder het mom uitbreiden maar puur uitmelken van DLC gaat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze de komende E3-persconferentie ermee afsluiten, met de woorden: "we want to show you one last thing".
BOEM!
"Mario Galaxy 3 en Shenmue 3, exclusief voor PS4 en WiiCast!"quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze de komende E3-persconferentie ermee afsluiten, met de woorden: "we want to show you one last thing".
BOEM!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... vervolgens sleuren ze een XBO aan een ketting het podium op, om hem een genadeschot door de kop heen te geven....
Aangezien deze game door Warner Bros. Games is gemaakt, zal Rocksteady er inderdaad weinig aan verdienen. Misschien wat royalty's voor het gebruik van hun engine.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Yi-Long het volgende:
Arkham Origins: Fans kopen de game, spelen hem uit, game valt een beetje tegen, dus ze verkopen de game, waardoor anderen hem 2de hands kunnen kopen voor 30 euro, en Rocksteady verdient er dus niets meer. aan.
Ach ja, wist ik eigenlijk ook wel. Slordigheidsfoutjequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aangezien deze game door Warner Bros. Games is gemaakt, zal Rocksteady er inderdaad weinig aan verdienen. Misschien wat royalty's voor het gebruik van hun engine.
Je kunt tegoed aanvullen op PSN met iDeal ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:51 schreef R- het volgende:
Is er al de mogelijkheid net als op PS3 om met ideal te betalen?
Sweetquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt tegoed aanvullen op PSN met iDeal ja.
Heb hier ook last van soms. Als ik mn tv weer uit en aan doe dan doet ie het weer. Heel vaag.quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Lenoire het volgende:
Sinds vandaag komt er geen geluid meer van mijn home cinema set en ook niet uit mijn tv als ik de PS4 aan heb. Er is niks veranderd sinds de laatste keer dat het wel gewoon werkte. Iemand een idee hoe dit komt?
Injustice: Gods among us is best een leuke game hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooie arcadestick besteld , nu wachten op de eerste fightinggame
Al gespeeld op de Xdoosquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Injustice: Gods among us is best een leuke game hoor
Die is ps3quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al gespeeld op de Xdoos
Zit nu meer te wachten op Ultra SF
Blazblue er hopelijk ook bijquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:51 schreef Pheno het volgende:
Maar hopelijk zien we deze op E3 aangekondigd worden: Mortal Kombat en Tekken X Street Fighter (ja, al een eeuwigheid stil, maar Mr. Tekken teaset).
Dead or Alive komt vast ook wel en misschien dat Ono nog blij gaat melden dat Ultra Street Fighter ook op next-gen komt.
Nog niets over gehoord (ik neem aan dat je een port van Chrono Phantasma bedoeld). Alles kan natuurlijk. Voor nu alleen arcade, ps3 en de vita-versie komt ook nog naar het westen.quote:
Marvel? Dat zal wel even wachten. Laat ze maar met een nieuwe Darkstalkers komen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blazblue er hopelijk ook bij
En Mahvel
Tekken 7!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:51 schreef Pheno het volgende:
Dead or Alive komt vast ook wel en misschien dat Ono nog blij gaat melden dat Ultra Street Fighter ook op next-gen komt.
Nah, Harada moet nu maar eens komen met het antwoord op SF X Tekken. SF in 3Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |