Je vind zelfs de warme drol die Revelations heet beter dan ACIV?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik voelde mij een beetje bekocht. Samen met AC3 vind ik het de matigste. Verhaallijn drijft voor mij ook te ver weg van het Assasins\ Templar verhaal, vond in de eerdere delen het zweempje geloof wel lekker en dat verdwijnt langzaam. Daarbij, al lijk ik de enige te zijn, vind ik dat varen ook geen echt leuke toevoeging en mis ik de overweldigende steden.
Uhm, het verhaal draait in het heden nog steeds om Templars vs Assassins. Ik vond het wel leuk, interessante weg die ze zijn ingeslagen. Al zal ik nooit over de teleurstelling van het einde van Desmond's storyline heen kunnen komen, zo jammer dat.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig drijft het verhaal af van het templars vs assassins gedeelte, althans in het heden dan. De hedendaagse verhaallijn slaat echt helemaal nergens meer op
Ik bedoel dat het een stuk minder prominent naar voren komt en daar ben ik blij mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:57 schreef VulpX het volgende:
[..]
Uhm, het verhaal draait in het heden nog steeds om Templars vs Assassins. Ik vond het wel leuk, interessante weg die ze zijn ingeslagen. Al zal ik nooit over de teleurstelling van het einde van Desmond's storyline heen kunnen komen, zo jammer dat.
Vanmorgen al even gedaan, maar bij dezequote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef Tuckgamer het volgende:
[..]
Kan je mij ook even toevoegen in de OP? PSN = Tuckgamer
ergens ben ik het met je eens, maar kan toch best genieten van de caribische sfeer in de game. Eilandjes, palmboompjes en stadjes als Tortuga ... erg cool. Helaas vind ik de games wel té uitgebreid worden. Verhaal lijkt steeds minder de hoofdmoot te worden. Ik hoop dat Parijs de sfeer van AC2 terug kan brengen!quote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik voelde mij een beetje bekocht. Samen met AC3 vind ik het de matigste. Verhaallijn drijft voor mij ook te ver weg van het Assasins\ Templar verhaal, vond in de eerdere delen het zweempje geloof wel lekker en dat verdwijnt langzaam. Daarbij, al lijk ik de enige te zijn, vind ik dat varen ook geen echt leuke toevoeging en mis ik de overweldigende steden.
+1 would buyquote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Housemarque (van Resogun) heeft dit geteased:
[ afbeelding ]
Local co-op DLC?
Dat hele heden geneuzel moeten ze skippen. Wat dat betreft was Liberation echt een mooi voorbeeldquote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig drijft het verhaal af van het templars vs assassins gedeelte, althans in het heden dan. De hedendaagse verhaallijn slaat echt helemaal nergens meer op
Het sfeertje is heerlijk, ben ik met je eens. Zoals het gezang op je boot, maar het is voor mij geen ACquote:Op donderdag 17 april 2014 15:04 schreef Retarded het volgende:
[..]
ergens ben ik het met je eens, maar kan toch best genieten van de caribische sfeer in de game. Eilandjes, palmboompjes en stadjes als Tortuga ... erg cool. Helaas vind ik de games wel té uitgebreid worden. Verhaal lijkt steeds minder de hoofdmoot te worden. Ik hoop dat Parijs de sfeer van AC2 terug kan brengen!
Yeah, voegt geen fuck toe, en die gameplay en story zijn totaal niet boeiend. Maar goed, dat roep ik al jaren. Geen idee waarom die onzin erin zit, behalve dan een 'blanket-story' om het zogenaamd nog epischer of whatever te maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat hele heden geneuzel moeten ze skippen. Wat dat betreft was Liberation echt een mooi voorbeeld
Om een reden te hebben voor AC 39572. Wel een minieme reden als je bedenkt hoe compleet inhoudsloos elke verhaallijn is. Maar elke keer als ik aan het grote plaatje denk stop ik onbedoeld weer een maand met spelen, dus dat doe ik liefst zo min mogelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, voegt geen fuck toe, en die gameplay en story zijn totaal niet boeiend. Maar goed, dat roep ik al jaren. Geen idee waarom die onzin erin zit, behalve dan een 'blanket-story' om het zogenaamd nog epischer of whatever te maken.
Totaal onnodig. Kut Ubisoft.
Oh mijn god, die pop upsquote:Op donderdag 17 april 2014 20:00 schreef R- het volgende:
Ik zie deze beelden voor het eerst. Ziet er wel gelikt uit alleen de map lijkt wel erg klein.
Zal wel een 7/10 game worden. Ziet er 'ok' uit, maar grafisch niet indrukwekkend, gameplay ook niet bijster geweldig, en de omgevingen doen me ook weinig. Gewoon niet gedetailleerd, beetje 'steriel', etc etc. 'Last-gen' niveau.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:00 schreef R- het volgende:
Ik zie deze beelden voor het eerst. Ziet er wel gelikt uit alleen de map lijkt wel erg klein.
Ze hadden die Assasins\ Templar shizzle er nooit in moeten doen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook wel redelijk zin in vooral de settig is tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:32 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik had ze van de week allebei te koop voor ¤25,-, net verkocht toevallig.
Iemand hier die nog meer uitkijkt naar de nieuwe Wolfenstein?
Ziet er tof uit en van de makers Riddick en The Darkness. Komt uit op 20 mei.
vind het er maar kut uit zien.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:00 schreef R- het volgende:
Het zou echt tof geweest zijn als ze de Peter Parker storyline beter uitwerken. Net zoiets als bij AC2 waar je met Desmond kan spelen maar dan met net zoveel vrijheid als in GTA V.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal wel een 7/10 game worden. Ziet er 'ok' uit, maar grafisch niet indrukwekkend, gameplay ook niet bijster geweldig, en de omgevingen doen me ook weinig. Gewoon niet gedetailleerd, beetje 'steriel', etc etc. 'Last-gen' niveau.
Daarnaast zie je een kledingkast met kostuums, maar daar hangen alleen verschrikkelijk lelijke kostuums in, ipv fan-favourites, dus de echt gewilde pakken zullen ze wel weer als DLC aanbieden.
Goed nieuws, if true!twitter:PowerUnlimited twitterde op donderdag 17-04-2014 om 10:20:15Heb je The Last of Us al? Dan wordt de PS4-versie mogelijk goedkoper.http://t.co/AQAIER3I9v reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |