wat heb je allemaal al gekocht/gespeeld?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een mooie game om op dit moment te kaufen?
FIFA 14 en ACBFquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:33 schreef rboy14 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal al gekocht/gespeeld?
Zoveel keus is er ook weer niet. Hier kan je zelf ook wel achter komenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand nog een mooie game om op dit moment te kaufen?
Ik zat op een gegeven moment gewoon mee te zingenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het sfeertje is heerlijk, ben ik met je eens. Zoals het gezang op je boot, maar het is voor mij geen AC
"What will we do with a drunken sailor"quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zat op een gegeven moment gewoon mee te zingen![]()
Die zing ik nog regelmatig.. Als ik naar mn werk loop ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:11 schreef Koopsie het volgende:
[..]
"What will we do with a drunken sailor"
Die game heb ik helemaal stuk gespeeld vroegerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:23 schreef R- het volgende:
[..]
Het zou echt tof geweest zijn als ze de Peter Parker storyline beter uitwerken. Net zoiets als bij AC2 waar je met Desmond kan spelen maar dan met net zoveel vrijheid als in GTA V.
Ik heb sowieso wel een zwak voor Spiderman games. Vooral op de PS.
Deze
[ afbeelding ]
30 euro is al teveelquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:50 schreef R- het volgende:
ik las net in V&A dat iemand Tomb Raider heeft gekocht voor 30eu in de store. Ik wist wel dat die actie 2 weken geleden er was. Maar als ik nu in de store kijk zie ik hem gewoon voor de volle mep erop staan.
Link?quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
30 euro is al teveelje kan m voor 20 online bestellen.
Ah we kunnen gewoon verder spelen.quote:Om PSN-gebruikers te kunnen blijven voorzien van de beste online game ervaring, vindt er op maandag 21 april 2014 vanaf 18:50 tot 00:50 op dinsdag 22 april 2014 routine onderhoud plaats aan PlayStation Network.
Gedurende het onderhoud blijft online gaming voor de meeste games mogelijk, maar heb je geen toegang tot de volgende services:
PlayStation Store op je PS4, PS3, PS Vita, PSP en PC
Sony Entertainment Network Accountbeheer
Sony Entertainment Network Account registreren
PlayStation Home
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden.
NB: Indien je na 16 april 2014 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:50 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3, PS4 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.
Tijdens de duur van het onderhoud is het echter mogelijk dat op bepaalde momenten netwerk instabiliteit optreed waardoor je online sessie beëindigd kan worden.
Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.
Dat scheeltquote:
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right. X, O in playstation home doenquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right. X, O in playstation home doen
quote:Op zondag 20 april 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right. X, O in playstation home doen
Lijkt me een geweldige game, ik heb Dead Island en Dead Island Riptide ook plat gespeeld. Deze lijkt er op maar dan een stuk beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |