Dat zal best, maar ik zie het ook gewoon als een 'tussen-game', oftewel gewoon een leuke Batman game om je even leuk mee te vermaken, terwijl je wacht op de volgende echte Arkham game, die er geweldig uit ziet.quote:Op maandag 21 april 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Orgins kan mij niks schelen. Matige City copy paste met teveel filler gevechten met thugs.
maar dan niet de volle mep er voor vragenquote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie het ook gewoon als een 'tussen-game', oftewel gewoon een leuke Batman game om je even leuk mee te vermaken, terwijl je wacht op de volgende echte Arkham game, die er geweldig uit ziet.
Maar goed, zoals gezegd, ik moet Origins nog spelen. Wacht op een GOTY.
Ik beschouw het als een overbodige game.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie het ook gewoon als een 'tussen-game', oftewel gewoon een leuke Batman game om je even leuk mee te vermaken, terwijl je wacht op de volgende echte Arkham game, die er geweldig uit ziet.
Maar goed, zoals gezegd, ik moet Origins nog spelen. Wacht op een GOTY.
Neuh, maar ja, dat weet je van te voren. Ze zijn daar fucking greedy, en dat blijkt al uit het hele DLC-gemelk enzo, en dan ben ik weer heel blij dat ik een vrij geduldige gozer ben, dus over een paar maanden pluk je dat hele gebeuren ergens uit een budgetbak voor 20 euro ofzo, inclusief alle DLC.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar dan niet de volle mep er voor vragen
quote:
Ze vragen idd. altijd de hoofdprijs maar daar staat ook wat fantastisch tegenover.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, maar ja, dat weet je van te voren. Ze zijn daar fucking greedy, en dat blijkt al uit het hele DLC-gemelk enzo, en dan ben ik weer heel blij dat ik een vrij geduldige gozer ben, dus over een paar maanden pluk je dat hele gebeuren ergens uit een budgetbak voor 20 euro ofzo, inclusief alle DLC.
Werkt prima.
Ik zit er gewoon op hoor. Kon zelfs nog gamen tijdens de maintaince. Kon alleen niet mijn vriendenlijst en berichten laden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat een onzin dat ik geen netflix kan gebruiken omdat PSN down is
Prima, maar ik ga geen 50-60 euro uitgeven aan een game, en vervolgens gaan ze nog even allemaal skins, challenge-rooms, en story-DLC's extra verkopen, waardoor je al snel tegen de 90-100 euro aan zit als je alles wilt hebben. Dan koop ik dit najaar wel even Tomb Raider PS4 inclusief alle content voor 15-20 euro ofzo, en nog een zootje andere games die dan met een GOTY/complete editie uitkomen, vermaak me daarmee, en dan eind 2015 pik ik die Batman wel weer op, dit keer wel gewoon compleet.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ze vragen idd. altijd de hoofdprijs maar daar staat ook wat fantastisch tegenover.
Dit inderdaadquote:
Vroeger kon je dat soort shit gewoon unlocken, nu vragen ze er geld voor. Gaat om het principe. Je koopt op dag 1 een game voor 50-60 euro, je komt thuis, en de DLC staat al online(!)quote:
Vroegah was alles beter, maar tijden veranderen. De vraag is of je er mee wil doen of ze lekker in de stront laat zakken. Ik heb an sich geen problemen met DLC, maar zoals de skins in al betaalde fighting games (f2p kan ik me nog iets bij voorstellen) doe ik gewoon niet aan mee. De tijd dat je een compleet spel kocht is niet meer. Het is heel simpel: devvers hebben na hun disc-is-gone-gold-periode nog tijd zat en maken of een missie extra, of weet ik het wat. Uitgever blij, want die kunnen ze als uitbreiding verkopen en de devvers zijn in hun ogen nog nice bezig geweest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vroeger kon je dat soort shit gewoon unlocken, nu vragen ze er geld voor. Gaat om het principe. Je koopt op dag 1 een game voor 50-60 euro, je komt thuis, en de DLC staat al online(!)
Wat betreft DOA5 is het natuurlijk ook treurig dat ze eerst met een zogenaamde 'Ultimate' editie komen, en vervolgens gaan ze lekker verder met het DLC-milken dus dan heb je alsnog niet alles(!).
Gordijnen dichtdoen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet wat het is met Thief, maar ik moet me er telkens weer toe zetten om de game op te starten.
Toegegeven ik ben nog niet zo ver in de game, maar het grijpt me echt totaal niet... ondanks dat het erg veel op Dishonored lijkt en ik die game wel helemaal geweldig vond
Mijn eerste PS4-miskoop vrees ik
TENCHU!! Dat was pas een stealth gamequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gordijnen dichtdoen.
Ik vind het zelf wel een toffe game, maar ik heb dan ook alle lastige opties aan gedaan en me voorgenomen dus niemand te killen. Stealth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |