ik gok photoshopquote:Op zondag 20 april 2014 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee maar serieus? Waar komt die jpg vandaan
heb je geld teveel of smaak te weinig?quote:Op zondag 20 april 2014 18:38 schreef R- het volgende:
Volgende week even Tomb Raider, Killzone en Outlast halen. De week erna Daylight en Spiderman. Genoeg te spelen dus voordat Watch Dogs uitkomt.
Heb 400eu betaald voor een nieuwe console dus dan wil ik spellen ermee spelen ook!quote:Op zondag 20 april 2014 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
heb je geld teveel of smaak te weinig?
Dan wacht ik toch liever op dingen die echt de moeite zijn. Ieder zijn smaak, natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 19:36 schreef R- het volgende:
[..]
Heb 400eu betaald voor een nieuwe console dus dan wil ik spellen ermee spelen ook!
Same, al had ik voor die game ook zo het dubbele betaald moet ik zeggen. Nu hou ik het maar even bij de games die ik al heb en hopelijk wordt WD goed ontvangen, dan komt die ook in de collectie.quote:Op zondag 20 april 2014 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Toen moest ik lachen, want ik heb er circa ¤24 voor betaald in de USA PSN store
Volgens mij is er weinig veranderd en zijn plasmaschermen van Panasonic nog steeds het beste.quote:Op maandag 21 april 2014 13:29 schreef lel86 het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een tv voor de ps4 en (3d) films.is het nog steeds zo dat plasma beter is?of is het verschil tegenwoordig klein.ik was zelf aan de Panasonic VIERA TC-P50ST60 aan het denken.
Zou mooi zijn, en dan samen met een HD Origins in een bundle.quote:Op maandag 21 april 2014 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zullen Arkham Asylum & City een 1080p remastered een re-release krijgen?
Ik hoop het!
jeps. Gewoon kopen nu het nog kan.quote:Op maandag 21 april 2014 13:29 schreef lel86 het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een tv voor de ps4 en (3d) films.is het nog steeds zo dat plasma beter is?of is het verschil tegenwoordig klein.ik was zelf aan de Panasonic VIERA TC-P50ST60 aan het denken.
Ja, hallo! Kijk eens goed..quote:Op maandag 21 april 2014 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu een lijst met interessante games. Dan is het 1-1 ofzo
Orgins kan mij niks schelen. Matige City copy paste met teveel filler gevechten met thugs.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
Zou mooi zijn, en dan samen met een HD Origins in een bundle.
Eerlijk gezegd verwacht ik nog wel een aankondiging voor Origins HD GOTY, inclusief alle DLC en misschien zelfs wel inclusief Blackgate.
MS staat m.i. duidelijk voor.quote:Op maandag 21 april 2014 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu een lijst met interessante games. Dan is het 1-1 ofzo
vraag het anders ff Jan Meijroosquote:Op maandag 21 april 2014 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
Zullen Arkham Asylum & City een 1080p remastered een re-release krijgen?
Ik hoop het!
quote:
quote:Voordat je reageert
Geen console vs PS4 en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |