Thanks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Fulsteerd knul![]()
ultra attacking bleek ook de oplossing niet
ja 2e helft stond hij op ultra attacking om toch die achterstand maar goed te maken, maar dat was achterin te merken. 2 keer paalquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Nee, dat bleek wel.
Lag bij vlagen behoorlijk open achterin. Eerste helft vond ik je best wel aardig spelen, tweede helft alleen wel erg eenrichtingsverkeer naar mijn idee.
Mja, die tweede was wel uit een onmogelijke hoek, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja 2e helft stond hij op ultra attacking om toch die achterstand maar goed te maken, maar dat was achterin te merken. 2 keer paalen courtois.... was wel heel slecht
Een gewoonte om een link tussen img tags te zetten.quote:
bazenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Blanchito en Lindje door naar de volgende ronde.
Ik vond de UP echt niet beter dan de originele versie, maar de IF bevalt hier veel beter. Eindbaas. En als je niet kan winnen en vlak voor tijd een goal achterstaat dan geef je hem maar een keertje voor en kopt hij hem erin.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Toefjes het volgende:
Maver mag niet reageren trouwens op de IF Benteke vraag. Hij is bevooroordeeld.
Nou, Robben bevalt me zo vreselijk goed, dat ik hieraan zit te denken:quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de UP echt niet beter dan de originele versie, maar de IF bevalt hier veel beter. Eindbaas. En als je niet kan winnen en vlak voor tijd een goal achterstaat dan geef je hem maar een keertje voor en kopt hij hem erin.
[..]
Ik ook![]()
Maar dan anders. Pro Belg enzo
433(3) of (4) met De Bruyne achter Bentekequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, Robben bevalt me zo vreselijk goed, dat ik hieraan zit te denken:
[ afbeelding ]
Dit was de restquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(3) of (4) met De Bruyne achter Benteke![]()
![]()
Handig ook om Bundes en Belgen te mixen.
Hij zat een ruim uurtje terug in de broekzak van deze drie baasjes.quote:
Dan zou ik de Bruyne voor Dembele doen en een random Duitser op RCM.quote:
Ja, had ik in de tussentijd gedaan inderdaad. Gundogan op RCMquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan zou ik de Bruyne voor Dembele doen en een random Duitser op RCM.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had ik in de tussentijd gedaan inderdaad. Gundogan op RCM
Rechtstreeks uit mijn groepswhatsapp met de naam "hot sloths" gekopieerd.quote:
Ja, dat is een goede. Merk dat ik met Robben Auba in het huidige team al vaker kan bedienen met bruikbare voorzetten. Het maakt het allemaal heel onvoorspelbaar voor de tegenstander op deze manier denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Benteke zijn sterkste punt niet gebruiken?
Hoe wil je voordeel halen uit een lul van 42 cm in Fifa dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Benteke zijn sterkste punt niet gebruiken?
Je bent mijn volgende opponent geloof ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:08 schreef DePresident. het volgende:
Hoe gaat het met het PS3 toernooitje? Zijn alle poulewedstrijden ondertussen al gespeeld?
Spannend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent mijn volgende opponent geloof ik.
Als het maar werkt toch ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede. Merk dat ik met Robben Auba in het huidige team al vaker kan bedienen met bruikbare voorzetten. Het maakt het allemaal heel onvoorspelbaar voor de tegenstander op deze manier denk ik.
Daarom ben ik reuze benieuwd naar hoe het speelt met UP Hazard op links, omdat ik het gevoel heb dat wat ik met Robben op rechts wel kan brengen op links flink achterwege blijft. En dan nog zo'n baas als Benteke in het middenquote:
Benteke in het midden aan spelen en kaatsen naar Robben en Hazard die naar binnen komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom ben ik reuze benieuwd naar hoe het speelt met UP Hazard op links, omdat ik het gevoel heb dat wat ik met Robben op rechts wel kan brengen op links flink achterwege blijft. En dan nog zo'n baas als Benteke in het midden
Die jumping van Ayalaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zat een ruim uurtje terug in de broekzak van deze drie baasjes.
[ afbeelding ]
ssssstquote:
IF benteke bevalt goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef Toefjes het volgende:
Alleen doe ik mn team wel maken tijdens de TOTS crash. UP Hazard is nog te duur
Ja iets te ligt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF benteke bevalt goed![]()
hazard daar in tegen ben ik iets minder enthousiast over, iets te ligt
zag m ook inmiddelsquote:
Beste assist van Verminatorquote:
Mwa, dat is in mijn ogen gewoon een blinde bal de 16 in hengelen. Die aanname, controle en het afmakenquote:
Jij bent zo goed he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen.. ik speel met een bronze/silver team een single match tegen iemand die mij gaat sshhhh'en bij zijn 1-2. Na mijn 3-2 volgde er een ragequit.
Gunstige loting qua landquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Kwartfinales:
DePresident. vs Lindgren.
x1N2ition vs GekkeGerrit-
el-blanchito vs OmniRocket
Reemi vs DutchSL
Oftewel
Frankrijk - Mexico
Engeland - Italië
Nederland - Costa Rica
Brazilië - Portugal
Holy shit, niet fokken met deze baas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen.. ik speel met een bronze/silver team een single match tegen iemand die mij gaat sshhhh'en bij zijn 1-2. Na mijn 3-2 volgde er een ragequit.
Ach, alles is geoorloofd joh. Volgens mij speelde ook iedereen met high pressure tegen mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gunstige loting qua land
Nu mag ik niet meer sweaten nu ik opgenomen word![]()
![]()
Hahaha, het boeit me ook niet wat ze van m'n speelstijl vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, alles is geoorloofd joh. Volgens mij speelde ook iedereen met high pressure tegen mij.
Waarom zou high pressure niet mogen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, alles is geoorloofd joh. Volgens mij speelde ook iedereen met high pressure tegen mij.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het is net als LB-Y en crosses, je kan er bijna niks tegen doen. Ik kan er niet mee omgaan in ieder geval. Ik heb er trouwens ook helemaal niet over geklaagd hoorquote:
Maar even serieus, waarom zou je iemand gaan sshhh'en IN EEN SINGLE MATCH?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit, niet fokken met deze baas.
Dezelfde reden als dat ze het doen in cup of season matches....quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom zou je iemand gaan sshhh'en IN EEN SINGLE MATCH?
Het zijn gewoon kut ventjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ze het doen in cup of season matches....
Waarom niet? Het is maar een van de vele celebrations..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zit nog wel een groot verschil in tussen high pressure aanzetten en gewoon de bal afjagen na balverlies ten opzichte van het echte pressure abusen zoals die ventjes in seasons. Dan denk ik vooral aan een 41212 met custom high pressure opgeschroefd. En sowieso alleen jagen met contain + teammate contain waardoor je dus steeds 2 hondsolle hyena's achter je aan hebt en ieder realisme verloren gaat. Zo heb ik niemand zien spelen in onze poule eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het is net als LB-Y en crosses, je kan er bijna niks tegen doen. Ik kan er niet mee omgaan in ieder geval. Ik heb er trouwens ook helemaal niet over geklaagd hoor
Maak je je daar echt druk om ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dus ja. Boeit die mensen echt geen fuck in welke gamemode ze zitten hoor. Het niveau in single matches is weliswaar wat lager, maar de onsportiviteit daar is misschien nog wel het ergste. Zoveel cherrypickers ook die je steeds wegklikken omdat ze alleen maar tegen een kutteam willen spelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ze het doen in cup of season matches....
Dat vind ik ook zo dom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dus ja. Boeit die mensen echt geen fuck in welke gamemode ze zitten hoor. Het niveau in single matches is weliswaar wat lager, maar de onsportiviteit daar is misschien nog wel het ergste. Zoveel cherrypickers ook die je steeds wegklikken omdat ze alleen maar tegen een kutteam willen spelen
Door die shit is mijn plezier in seasons helemaal weg. Ik heb geen zin om zo super sweaty te moeten spelen om te kunnen winnen..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit nog wel een groot verschil in tussen high pressure aanzetten en gewoon de bal afjagen na balverlies ten opzichte van het echte pressure abusen zoals die ventjes in seasons. Dan denk ik vooral aan een 41212 met custom high pressure opgeschroefd. En sowieso alleen jagen met contain + teammate contain waardoor je dus steeds 2 hondsolle hyena's achter je aan hebt en ieder realisme verloren gaat. Zo heb ik niemand zien spelen in onze poule eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen zin om zo super sweaty te moeten spelen om te kunnen winnen..
[ afbeelding ]
Goeiedag zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Door die shit is mijn plezier in seasons helemaal weg. Ik heb geen zin om zo super sweaty te moeten spelen om te kunnen winnen..
Dit worden mijn 2 teams, voor de rest heb ik alles gedumpt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet zo sweaty hoor.quote:
Tja, nu kunnen ze crossen... Ik kan ze eventueel ingame ook even omwisselen, mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Kan je dat eerste team niet beter opdraaien? Dat Nasri en James naar binnen kunnen komen? Alleen andere backs nodig.
Wat is er zo treurig aan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat 2de team is wel next level treurig
Ach, sweaty, los van het feit dat het een debiele term is, is ook meer een speelstijl dan een team zelf. Vond het alleen grappig dat je die opmerking maakt en in dezelfde post je team laat zien met de 2 allergrootste zweetnegers van het spelquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo sweaty hoor.
[..]
Tja, nu kunnen ze crossen... Ik kan ze eventueel ingame ook even omwisselen, mocht het nodig zijn.
Inclusief je verdediging en de slak Schweinsteiger kom ik op gemiddeld 85 pace.quote:
Het was in eerste instantie ook mijn troll team, maar het bleek eigenlijk een van de fijnste teams te zijn waarmee ik gespeeld hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, sweaty, los van het feit dat het een debiele term is, is ook meer een speelstijl dan een team zelf. Vond het alleen grappig dat je die opmerking maakt en in dezelfde post je team laat zien met de 2 allergrootste zweetnegers van het spel
Ik gebruikte hem als supersub in mijn Colombianen team, maar het viel mij ook op dat hij stiekem steeds meer speeltijd kreeg ja. Als hij die 4* (zoals nu in h2h) volgend jaar ook nog heeft is hij echt niet te stoppen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie ook mijn troll team, maar het bleek eigenlijk een van de fijnste teams te zijn waarmee ik gespeeld heb
Ik heb Lewandowski nog als back-up, want Aubameyang vind ik niet super, maar Ibarbo is na Ibra de beste spits in het spel.
Ik heb op alle spelers ook nog shadow/hunter/catalyst.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inclusief je verdediging en de slak Schweinsteiger kom ik op gemiddeld 85 pace.
Koning.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb op alle spelers ook nog shadow/hunter/catalyst.
Kunnen ze allemaal ver ingooien ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet zoquote:
nu nog vernoemen naar DS2quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kramerquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:47 schreef Freire het volgende:
bohhh 8 spelers in een 400c pack
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon zo'n beetje de beste spelers voor die posities, of het kan chemistry technisch gezien niet anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spitsen en overall pace van dat team
Nu een silverpack!quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:50 schreef Freire het volgende:
[..]
In mijn volgende pack heb ik een nog slechtere eredivisie keeper weten te pullen
[ afbeelding ]
Is mn tussendoorspelletje ja. Tot nu toe tot 1024 gekomen. (Geen guides etc gekeken)quote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef el-blanchito het volgende:
Ben benieuwd!
Kent iemand trouwens de app 2048?
Potverdorie verslavend
Net een nieuw record op 6900 gezetquote:Op woensdag 16 april 2014 00:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is mn tussendoorspelletje ja. Tot nu toe tot 1024 gekomen. (Geen guides etc gekeken)
Er zijn wat trucjes geloof ik om m makkelijk(er) uit te spelen, maar die wil ik dus juist niet zienquote:Op woensdag 16 april 2014 00:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Net een nieuw record op 6900 gezet, het hem sinds vanmiddag
Bestaan er guides enzo voor dit dan?
quote:
Koppie op jongens. Prachtig weer vandaag, en de week is al door de helft dankzij Goede Vrijdagquote:
Hier niet hoor. Gewoon nog tot en met vrijdag werken. Daarna wel 3 dagen vrijquote:Op woensdag 16 april 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Koppie op jongens. Prachtig weer vandaag, en de week is al door de helft dankzij Goede Vrijdag
Owquote:Op woensdag 16 april 2014 08:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Gewoon nog tot en met vrijdag werken. Daarna wel 3 dagen vrij
Ziet er netjes uit, maar ik zou even wachten met oordelen tot je een potje of 20 gespeeld hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 08:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
nieuw team gemaakt, 4-2-3-1.
IF schweinie - IF toure op CDM
gotze -- IF ozil -- david silva op CAM
Aguero als spits
ben afgestapt van een typisch engels team met veel crosspassen.. dit speelt een stuk leuker
Vrijdag gaat overal het leven gewoon door, in het bedrijfsleven en de (semi)overheid ookquote:Op woensdag 16 april 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
OwDacht dat jij voor een overheidsinstantie werkte, en dat die allemaal op vrijdag vrij zijn?
Ach, per saldo ga je er altijd nog op vooruit met een extra lang weekend:)
had gister een paar offline matches gedaan in divisie 4/5 ..8 gewonne 1 verloren (dat dekselse atalanta bergamo ook!!)quote:Op woensdag 16 april 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maar ik zou even wachten met oordelen tot je een potje of 20 gespeeld hebt
Dat laat je je ook makkelijk kennen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Anders had ik het ook niet gezegd.
In onze CAO is opgenomen dat we dan vrij zijn. Dus het leven gaat dan wel door, maar dan thuisquote:Op woensdag 16 april 2014 08:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrijdag gaat overal het leven gewoon door, in het bedrijfsleven en de (semi)overheid ook
Dan is het enige voordeel dat er weinig files zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In onze CAO is opgenomen dat we dan vrij zijn. Dus het leven gaat dan wel door, maar dan thuis
In het onderwijs is trouwens ook iedereen vrij volgens mij...
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:22 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
had gister een paar offline matches gedaan in divisie 4/5 ..8 gewonne 1 verloren (dat dekselse atalanta bergamo ook!!)
hoop dat het online ook voor de wind gaat
behalve dan dat die overheids luiwammessen pas om 10 uur beginnen dus normaal de hardwerkende man al niet in de weg rijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is het enige voordeel dat er weinig files zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve dan dat die overheids luiwammessen pas om 10 uur beginnen dus normaal de hardwerkende man al niet in de weg rijden.
blijft dus even druk toefjes
Ha! Daar heb ik je toch weer mooi even te pakkenquote:Luiwammes is een informeel woord om iemand die lui is te omschrijven. Spreek je over meerdere van deze ontzettend luie personen? Dan heb je het over meerdere luiwammesen. Je zou wellicht verwachten in eerste instantie dat er luiwammessen zou moeten staan, maar dit is dus incorrect. Goed opletten dus, anders ben je zelf een luiwammes.
duurde lang, je moest het opzoeken hequote:Op woensdag 16 april 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ha! Daar heb ik je toch weer mooi even te pakken
Andere bezigheden, maar ik moest het inderdaad opzoeken omdat ik het ook niet zeker wistquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duurde lang, je moest het opzoeken he
Nog lang niet. Gaat me ook niet meer lukken. Bij jou wel?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duurde lang, je moest het opzoeken he
p.s. hoe gaat het met de consumables verkoop? is de club al leeg ?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
t een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen
Meeste spelers zijn de deur uit, heb alleen IF benteker IF chiellini IF kosc en Hazard nog op de TP staan. (en nog wat discard IF, en IFs die gewoon te veel gezakt zijn dus ik maar in de club laat)quote:Op woensdag 16 april 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog lang niet. Gaat me ook niet meer lukken. Bij jou wel?
Mijn IF's verkopen wel prima trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |