Dit was de restquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
433(3) of (4) met De Bruyne achter Benteke![]()
![]()
Handig ook om Bundes en Belgen te mixen.
Hij zat een ruim uurtje terug in de broekzak van deze drie baasjes.quote:
Dan zou ik de Bruyne voor Dembele doen en een random Duitser op RCM.quote:
Ja, had ik in de tussentijd gedaan inderdaad. Gundogan op RCMquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan zou ik de Bruyne voor Dembele doen en een random Duitser op RCM.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had ik in de tussentijd gedaan inderdaad. Gundogan op RCM
Rechtstreeks uit mijn groepswhatsapp met de naam "hot sloths" gekopieerd.quote:
Ja, dat is een goede. Merk dat ik met Robben Auba in het huidige team al vaker kan bedienen met bruikbare voorzetten. Het maakt het allemaal heel onvoorspelbaar voor de tegenstander op deze manier denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Benteke zijn sterkste punt niet gebruiken?
Hoe wil je voordeel halen uit een lul van 42 cm in Fifa dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Benteke zijn sterkste punt niet gebruiken?
Je bent mijn volgende opponent geloof ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:08 schreef DePresident. het volgende:
Hoe gaat het met het PS3 toernooitje? Zijn alle poulewedstrijden ondertussen al gespeeld?
Spannend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent mijn volgende opponent geloof ik.
Als het maar werkt toch ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede. Merk dat ik met Robben Auba in het huidige team al vaker kan bedienen met bruikbare voorzetten. Het maakt het allemaal heel onvoorspelbaar voor de tegenstander op deze manier denk ik.
Daarom ben ik reuze benieuwd naar hoe het speelt met UP Hazard op links, omdat ik het gevoel heb dat wat ik met Robben op rechts wel kan brengen op links flink achterwege blijft. En dan nog zo'n baas als Benteke in het middenquote:
Benteke in het midden aan spelen en kaatsen naar Robben en Hazard die naar binnen komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom ben ik reuze benieuwd naar hoe het speelt met UP Hazard op links, omdat ik het gevoel heb dat wat ik met Robben op rechts wel kan brengen op links flink achterwege blijft. En dan nog zo'n baas als Benteke in het midden
Die jumping van Ayalaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zat een ruim uurtje terug in de broekzak van deze drie baasjes.
[ afbeelding ]
ssssstquote:
IF benteke bevalt goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef Toefjes het volgende:
Alleen doe ik mn team wel maken tijdens de TOTS crash. UP Hazard is nog te duur
Ja iets te ligt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF benteke bevalt goed![]()
hazard daar in tegen ben ik iets minder enthousiast over, iets te ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |