Thanks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Fulsteerd knul![]()
ultra attacking bleek ook de oplossing niet
ja 2e helft stond hij op ultra attacking om toch die achterstand maar goed te maken, maar dat was achterin te merken. 2 keer paalquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Nee, dat bleek wel.
Lag bij vlagen behoorlijk open achterin. Eerste helft vond ik je best wel aardig spelen, tweede helft alleen wel erg eenrichtingsverkeer naar mijn idee.
Mja, die tweede was wel uit een onmogelijke hoek, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja 2e helft stond hij op ultra attacking om toch die achterstand maar goed te maken, maar dat was achterin te merken. 2 keer paalen courtois.... was wel heel slecht
Een gewoonte om een link tussen img tags te zetten.quote:
bazenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Blanchito en Lindje door naar de volgende ronde.
Ik vond de UP echt niet beter dan de originele versie, maar de IF bevalt hier veel beter. Eindbaas. En als je niet kan winnen en vlak voor tijd een goal achterstaat dan geef je hem maar een keertje voor en kopt hij hem erin.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Toefjes het volgende:
Maver mag niet reageren trouwens op de IF Benteke vraag. Hij is bevooroordeeld.
Nou, Robben bevalt me zo vreselijk goed, dat ik hieraan zit te denken:quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond de UP echt niet beter dan de originele versie, maar de IF bevalt hier veel beter. Eindbaas. En als je niet kan winnen en vlak voor tijd een goal achterstaat dan geef je hem maar een keertje voor en kopt hij hem erin.
[..]
Ik ook![]()
Maar dan anders. Pro Belg enzo
433(3) of (4) met De Bruyne achter Bentekequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, Robben bevalt me zo vreselijk goed, dat ik hieraan zit te denken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |