zag m ook inmiddelsquote:
Beste assist van Verminatorquote:
Mwa, dat is in mijn ogen gewoon een blinde bal de 16 in hengelen. Die aanname, controle en het afmakenquote:
Jij bent zo goed he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen.. ik speel met een bronze/silver team een single match tegen iemand die mij gaat sshhhh'en bij zijn 1-2. Na mijn 3-2 volgde er een ragequit.
Gunstige loting qua landquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef DutchSL het volgende:
Kwartfinales:
DePresident. vs Lindgren.
x1N2ition vs GekkeGerrit-
el-blanchito vs OmniRocket
Reemi vs DutchSL
Oftewel
Frankrijk - Mexico
Engeland - Italië
Nederland - Costa Rica
Brazilië - Portugal
Holy shit, niet fokken met deze baas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen.. ik speel met een bronze/silver team een single match tegen iemand die mij gaat sshhhh'en bij zijn 1-2. Na mijn 3-2 volgde er een ragequit.
Ach, alles is geoorloofd joh. Volgens mij speelde ook iedereen met high pressure tegen mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gunstige loting qua land
Nu mag ik niet meer sweaten nu ik opgenomen word![]()
![]()
Hahaha, het boeit me ook niet wat ze van m'n speelstijl vindenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, alles is geoorloofd joh. Volgens mij speelde ook iedereen met high pressure tegen mij.
Waarom zou high pressure niet mogen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, alles is geoorloofd joh. Volgens mij speelde ook iedereen met high pressure tegen mij.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het is net als LB-Y en crosses, je kan er bijna niks tegen doen. Ik kan er niet mee omgaan in ieder geval. Ik heb er trouwens ook helemaal niet over geklaagd hoorquote:
Maar even serieus, waarom zou je iemand gaan sshhh'en IN EEN SINGLE MATCH?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit, niet fokken met deze baas.
Dezelfde reden als dat ze het doen in cup of season matches....quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom zou je iemand gaan sshhh'en IN EEN SINGLE MATCH?
Het zijn gewoon kut ventjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ze het doen in cup of season matches....
Waarom niet? Het is maar een van de vele celebrations..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom zou je iemand gaan sshhh'en IN EEN SINGLE MATCH?
Er zit nog wel een groot verschil in tussen high pressure aanzetten en gewoon de bal afjagen na balverlies ten opzichte van het echte pressure abusen zoals die ventjes in seasons. Dan denk ik vooral aan een 41212 met custom high pressure opgeschroefd. En sowieso alleen jagen met contain + teammate contain waardoor je dus steeds 2 hondsolle hyena's achter je aan hebt en ieder realisme verloren gaat. Zo heb ik niemand zien spelen in onze poule eigenlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het is net als LB-Y en crosses, je kan er bijna niks tegen doen. Ik kan er niet mee omgaan in ieder geval. Ik heb er trouwens ook helemaal niet over geklaagd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |