Maak je je daar echt druk om ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom zou je iemand gaan sshhh'en IN EEN SINGLE MATCH?
Dat dus ja. Boeit die mensen echt geen fuck in welke gamemode ze zitten hoor. Het niveau in single matches is weliswaar wat lager, maar de onsportiviteit daar is misschien nog wel het ergste. Zoveel cherrypickers ook die je steeds wegklikken omdat ze alleen maar tegen een kutteam willen spelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ze het doen in cup of season matches....
Dat vind ik ook zo dom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dus ja. Boeit die mensen echt geen fuck in welke gamemode ze zitten hoor. Het niveau in single matches is weliswaar wat lager, maar de onsportiviteit daar is misschien nog wel het ergste. Zoveel cherrypickers ook die je steeds wegklikken omdat ze alleen maar tegen een kutteam willen spelen
Door die shit is mijn plezier in seasons helemaal weg. Ik heb geen zin om zo super sweaty te moeten spelen om te kunnen winnen..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit nog wel een groot verschil in tussen high pressure aanzetten en gewoon de bal afjagen na balverlies ten opzichte van het echte pressure abusen zoals die ventjes in seasons. Dan denk ik vooral aan een 41212 met custom high pressure opgeschroefd. En sowieso alleen jagen met contain + teammate contain waardoor je dus steeds 2 hondsolle hyena's achter je aan hebt en ieder realisme verloren gaat. Zo heb ik niemand zien spelen in onze poule eigenlijk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef DuTank het volgende:
Ik heb geen zin om zo super sweaty te moeten spelen om te kunnen winnen..
[ afbeelding ]
Goeiedag zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Door die shit is mijn plezier in seasons helemaal weg. Ik heb geen zin om zo super sweaty te moeten spelen om te kunnen winnen..
Dit worden mijn 2 teams, voor de rest heb ik alles gedumpt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet zo sweaty hoor.quote:
Tja, nu kunnen ze crossen... Ik kan ze eventueel ingame ook even omwisselen, mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Kan je dat eerste team niet beter opdraaien? Dat Nasri en James naar binnen kunnen komen? Alleen andere backs nodig.
Wat is er zo treurig aan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat 2de team is wel next level treurig
Ach, sweaty, los van het feit dat het een debiele term is, is ook meer een speelstijl dan een team zelf. Vond het alleen grappig dat je die opmerking maakt en in dezelfde post je team laat zien met de 2 allergrootste zweetnegers van het spelquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo sweaty hoor.
[..]
Tja, nu kunnen ze crossen... Ik kan ze eventueel ingame ook even omwisselen, mocht het nodig zijn.
Inclusief je verdediging en de slak Schweinsteiger kom ik op gemiddeld 85 pace.quote:
Het was in eerste instantie ook mijn troll team, maar het bleek eigenlijk een van de fijnste teams te zijn waarmee ik gespeeld hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, sweaty, los van het feit dat het een debiele term is, is ook meer een speelstijl dan een team zelf. Vond het alleen grappig dat je die opmerking maakt en in dezelfde post je team laat zien met de 2 allergrootste zweetnegers van het spel
Ik gebruikte hem als supersub in mijn Colombianen team, maar het viel mij ook op dat hij stiekem steeds meer speeltijd kreeg ja. Als hij die 4* (zoals nu in h2h) volgend jaar ook nog heeft is hij echt niet te stoppen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie ook mijn troll team, maar het bleek eigenlijk een van de fijnste teams te zijn waarmee ik gespeeld heb
Ik heb Lewandowski nog als back-up, want Aubameyang vind ik niet super, maar Ibarbo is na Ibra de beste spits in het spel.
Ik heb op alle spelers ook nog shadow/hunter/catalyst.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inclusief je verdediging en de slak Schweinsteiger kom ik op gemiddeld 85 pace.
Koning.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb op alle spelers ook nog shadow/hunter/catalyst.
Kunnen ze allemaal ver ingooien ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet zoquote:
nu nog vernoemen naar DS2quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kramerquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:47 schreef Freire het volgende:
bohhh 8 spelers in een 400c pack
[ afbeelding ]
Het zijn gewoon zo'n beetje de beste spelers voor die posities, of het kan chemistry technisch gezien niet anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spitsen en overall pace van dat team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |