tetten gepost. Was een leuk gifje, maar de nazi's in dit topic sloegen toe.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
tetten gepost. Was een leuk gifje, maar de nazi's in dit topic sloegen toe.
Ik vind de TR-macher ergerquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Echt zo skeer, zon mod heeft echt geen leven
FYPquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Echt zo skeer, zo'n mod is gewoon homo
Ik denk het ook, kut Turk. Alle Turken terug naar Marrakech!quote:
En alle Mocros naar Bombay!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, kut Turk. Alle Turken terug naar Marrakech!
En alle negers terug naar Texas!quote:
udb?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie weet een website waar je een grafiek van de huidige prijzen van spelers kan zien?
Maar daar zie je geen grafiek toch alleen een prijs?quote:
Neymar CDMquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die deze een beetje tof kan afmaken?
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan
[ afbeelding ]
maar ik heb liever Toloi niet op die plek..
supquote:
knappe chicks verslindende machine'squote:
jupquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef x1N2ition het volgende:
Een vraagje aan de mensen die deze FIFA ervaring hebben met 4-3-2-1: hoe staan de middenvelders, is de middelste bijv. ook daadwerkelijk het meest naar achter geschoven zoals op de webapp?
anuskleppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.die rechtse is wel cute toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.Die had een lading eten op tafel staan waarbij ze zeiden: Geef ook wat aan de armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te letterlijk opgevat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had een lading eten op tafel staan waarbij ze zeiden: Geef ook wat aan de armen
Iets te letterlijk opgevat [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had een lading eten op tafel staan waarbij ze zeiden: Geef ook wat aan de armen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gun ze die fiets joh. Ze hebben ook al tyfes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen
Me ogen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen
TL;DRquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |