Hoezo blijven?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
ozz moet sowieso voor altijd gebanned zijn/blijven.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kut je quote me voordat ik mijn troll PI aanzet #DS2Stijl
Ik incasseer liever geen kusjes van iemand die tegen de 40 aan zit. Dat is toch helemaal niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch jammer dat mensen die graag uitdelen (tegen vooral zwakkeren in jouw geval) totaal niks kunnen incasseren.
quote:
Laat maar. Ik heb gezien hoe je discussies met anderen voert; je bent geen partij in dezequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik incasseer liever geen kusjes van iemand die tegen de 40 aan zit. Dat is toch helemaal niet zo vreemd?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb gezien hoe je discussies met anderen voert; je bent geen partij in deze
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
ozz moet sowieso voor altijd gebanned zijn/blijven.
Doe er dan wat aan.quote:
Sneaky hoor!quote:
Dat blijkt wel uit Stijns banquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ik naai niemand eraan zo treurig ben ik niet![]()
Zitten hier genoeg ratten die het wel doen
Wat had die gedaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit Stijns ban
Kan me niet voorstellen dat je die kans bij mij laat liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ik naai niemand eraan zo treurig ben ik niet![]()
Zitten hier genoeg ratten die het wel doen
pr0n.gif gepost.quote:
Jawel hoor want ik ben niet boos op jequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je die kans bij mij laat liggen.Of denk ik té slecht over je?
Ik ben er zo ook een keer aangenaaid door iemand in dit topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit Stijns ban
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel hoor want ik ben niet boos op je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |