SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jij dacht dat een aantal users dat alleen maar hadden verzonnen omdat ze aandelen Choupo hadden ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:29 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat speelt choupo-moting fijn zeg!!
iemand zin in een xbox one wager match?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet jij wie ook goed speelt? Wesley Sneijder zijn NIF. kopen. nu.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[4/14/2014 9:46:51 PM] Ozz: Voor die gif van Stijn_da een TR gemacht.
[4/14/2014 9:47:16 PM] Ozz: kan die niet zo goed tegen
gr grquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
lekker bezig de laatste tijd die Ozzquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom moet dit nou? Elkaar een beetje gaan lopen wegjagen
En dit topic krijgt weer een slechte naam bij mods![]()
En bedankt he pedo!
In eerste instantie gewoon nep bezig hij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft hij kort daarna al gerectificeerd.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[4/14/2014 9:46:06 PM] Ozz: POTS is echt een naaiert.
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vervolging voor plagiaat is een serieuze overweging waard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In eerste instantie gewoon nep bezig hij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat valt niet te vervolgen, klopt als een busquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[4/14/2014 9:46:06 PM] Ozz: POTS is echt een naaiert.
gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Plagiaat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervolging voor plagiaat is een serieuze overweging waard.![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nieuwe sleutelhanger voor wanneer het stroefjes gaat.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Laster natuurlijk
Potato - potatoe, waar hebben we het overquote:Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer. De motieven verschillen, maar kunnen vaak gezocht worden in wraak of frustratie na het beëindigen van een relatie.quote:Plagiaat of letterdieverij is het overnemen van andermans werk zonder correcte bronvermelding. Hierbij wordt een werk van literatuur, wetenschap of kunst gebruikt en vervolgens gepubliceerd of vermenigvuldigd zonder vermelding van de oorspronkelijke auteur, waarbij de pleger van het plagiaat het doet voorkomen alsof dit zijn eigen oorspronkelijke werk is. Vaak gaat plagiaat samen met het schenden van het auteursrecht (piraterij), maar dat is niet altijd het geval.![]()
Kusjes mag je achterwege laten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt. Daarom moet ik er ook om lachen
Toch jammer dat mensen die graag uitdelen (tegen vooral zwakkeren in jouw geval) totaal niks kunnen incasseren.quote:![]()
nee hoor je kunt ze gerust posten hierquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Downstar het volgende:
pm/dms openbaar maken is toch ook een klap van de banhammer krijgen hier op FOK?
![]()
Niet meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Downstar het volgende:
pm/dms openbaar maken is toch ook een klap van de banhammer krijgen hier op FOK?
Neee!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
ozz moet sowieso voor altijd gebanned zijn/blijven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo blijven?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
ozz moet sowieso voor altijd gebanned zijn/blijven.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kut je quote me voordat ik mijn troll PI aanzet #DS2Stijl![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik incasseer liever geen kusjes van iemand die tegen de 40 aan zit. Dat is toch helemaal niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch jammer dat mensen die graag uitdelen (tegen vooral zwakkeren in jouw geval) totaal niks kunnen incasseren.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Laat maar. Ik heb gezien hoe je discussies met anderen voert; je bent geen partij in dezequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik incasseer liever geen kusjes van iemand die tegen de 40 aan zit. Dat is toch helemaal niet zo vreemd?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb gezien hoe je discussies met anderen voert; je bent geen partij in dezequote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
ozz moet sowieso voor altijd gebanned zijn/blijven.![]()
Doe er dan wat aan.quote:
Sneaky hoor!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat blijkt wel uit Stijns banquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ik naai niemand eraan zo treurig ben ik niet![]()
Zitten hier genoeg ratten die het wel doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat had die gedaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit Stijns banSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kan me niet voorstellen dat je die kans bij mij laat liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ik naai niemand eraan zo treurig ben ik niet![]()
Zitten hier genoeg ratten die het wel doenOf denk ik té slecht over je?
pr0n.gif gepost.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jawel hoor want ik ben niet boos op jequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je die kans bij mij laat liggen.Of denk ik té slecht over je?
![]()
Ik ben er zo ook een keer aangenaaid door iemand in dit topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit Stijns ban![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel hoor want ik ben niet boos op je
tetten gepost. Was een leuk gifje, maar de nazi's in dit topic sloegen toe.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
tetten gepost. Was een leuk gifje, maar de nazi's in dit topic sloegen toe.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind de TR-macher ergerquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Echt zo skeer, zon mod heeft echt geen leven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FYPquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
Echt zo skeer, zo'n mod is gewoon homoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk het ook, kut Turk. Alle Turken terug naar Marrakech!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En alle Mocros naar Bombay!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, kut Turk. Alle Turken terug naar Marrakech!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En alle negers terug naar Texas!quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie weet een website waar je een grafiek van de huidige prijzen van spelers kan zien?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
udb?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie weet een website waar je een grafiek van de huidige prijzen van spelers kan zien?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maar daar zie je geen grafiek toch alleen een prijs?quote:
edit: gevondenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand die deze een beetje tof kan afmaken?
Ik kom niet verder dan
maar ik heb liever Toloi niet op die plek..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neymar CDMquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan
[ afbeelding ]
maar ik heb liever Toloi niet op die plek..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
supquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
knappe chicks verslindende machine'squote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een vraagje aan de mensen die deze FIFA ervaring hebben met 4-3-2-1: hoe staan de middenvelders, is de middelste bijv. ook daadwerkelijk het meest naar achter geschoven zoals op de webapp?![]()
jupquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef x1N2ition het volgende:
Een vraagje aan de mensen die deze FIFA ervaring hebben met 4-3-2-1: hoe staan de middenvelders, is de middelste bijv. ook daadwerkelijk het meest naar achter geschoven zoals op de webapp?
Zelfde als bij 433 (oude variant dus, die zonder cijfer). CM in het midden moet kracht en wat lengte hebben daar. Komt bij mij alsnog wel vaak in scoringspositie though..type als Yaya of Fer is ideaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
anuskleppenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.die rechtse is wel cute toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tering. Kijk wat ik net tegenkom op Facebook.Die had een lading eten op tafel staan waarbij ze zeiden: Geef ook wat aan de armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te letterlijk opgevat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had een lading eten op tafel staan waarbij ze zeiden: Geef ook wat aan de armen
Iets te letterlijk opgevat [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had een lading eten op tafel staan waarbij ze zeiden: Geef ook wat aan de armen
Iets te letterlijk opgevat [ afbeelding ]![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets te letterlijk opgevat [ afbeelding ]
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen![]()
Gun ze die fiets joh. Ze hebben ook al tyfes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Me ogen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Wat een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen![]()
TL;DRquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ga gewoon de straat op en sl a d eeerste de beste negers die je teege komt gwn in elkaar me vader zegt toch dat het altijd dezelfde zijnnquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Als ik weet wie het gedaan heeft dan sla ik ze helemaal de tyfes inhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Daarom noemen ze de Beverwaard ook de negerwaardquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
![]()
PAPA?!1!??quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Kan me niet schelen of ik een racist ben maar het zijn altijd dezelfde die het doen. Vies tuig
Ga anders bij de politie werken. Of anders de vrijwillige politie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:04 schreef Maver24 het volgende:
Kan me niet schelen of ik een racist ben maar het zijn altijd dezelfde die het doen. Vies tuig![]()
De goede lijden altijd onder de kwaade. Mijn gedachte is ook flink aangetast nu nu ik weet wie het gedaan heeft![]()
Deed je een reallife Huuuuuuuu?
NEe wel klote hoor, hopelijk wordt het opgelostFietsen op die kut plekken sowieso altijd met dat standaard axa slot om je wiel vastzetten+kettingslot.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Aangetast?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
De goede lijden altijd onder de kwaade. Mijn gedachte is ook flink aangetast nu nu ik weet wie het gedaan heeft![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tyfes. Dit wordt wel erg kansloosch.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
De goede lijden altijd onder de kwaade. Mijn gedachte is ook flink aangetast nu nu ik weet wie het gedaan heeft
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef poker4lifee het volgende:
Deed je een reallife Huuuuuuuu?
NEe wel klote hoor, hopelijk wordt het opgelostFietsen op die kut plekken sowieso altijd met dat standaard axa slot om je wiel vastzetten+kettingslot.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom op man, zo af en toe wordt er wel eens een fiets gepikt van je. Dat maakt iedereen die regelmatig fietst wel eens mee. Ik nog in 2010. Die gasten staan op beeld, laat de rest maar aan de politie over. Neem een jointje ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Goede lijden, slechte lijdenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tyfes. Dit wordt wel erg kansloosch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de politie gaat het ook wel oplossen. Schijnbaar wilde ze ook de jumbo overvallen wat ze hadden gezien op de camera daarstraks. Ze komen daar wel vaker zeide ze dus laat ze maar hun werk doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom op man, zo af en toe wordt er wel eens een fiets gepikt van je. Dat maakt iedereen die regelmatig fietst wel eens mee. Ik nog in 2010. Die gasten staan op beeld, laat de rest maar aan de politie over. Neem een jointje ofzo.![]()
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
de politie gaat het ook wel oplossen. Schijnbaar wilde ze ook de jumbo overvallen wat ze hadden gezien op de camera daarstraks. Ze komen daar wel vaker zeide ze dus laat ze maar hun werk doenFeyenoord Rotterdam![]()
Huh, ze wilden de Jumbo overvallen, maar kozen uiteindelijk voor de damesfiets?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
de politie gaat het ook wel oplossen. Schijnbaar wilde ze ook de jumbo overvallen wat ze hadden gezien op de camera daarstraks. Ze komen daar wel vaker zeide ze dus laat ze maar hun werk doen![]()
Ik heb de vriendin van Maver gezien, maar die fiets is zelf waarschijnlijk ook een jumbo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, ze wilden de Jumbo overvallen, maar kozen uiteindelijk voor de damesfiets?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de vriendin van Maver gezien, maar die fiets is zelf waarschijnlijk ook een jumbo.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kanu CDM Fut 12 style en dan die pace Braziliaan van zijn club op CB.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan
[ afbeelding ]
maar ik heb liever Toloi niet op die plek..![]()
ja ze wilde de jumbo overvallen. Hadden ze gezien op de camera. Toen zijn ze maar naar buiten gelopen en hebben ze met groot gereedschap der slot doorgeknipt. De beveiliging zij dat wanneer we achterom hadden gekeken we hadden gezien dat ze bezig waren aan der fiets.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, ze wilden de Jumbo overvallen, maar kozen uiteindelijk voor de damesfiets?![]()
Me hemel, niet der slot en der fiets ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ze wilde de jumbo overvallen. Hadden ze gezien op de camera. Toen zijn ze maar naar buiten gelopen en hebben ze met groot gereedschap der slot doorgeknipt. De beveiliging zij dat wanneer we achterom hadden gekeken we hadden gezien dat ze bezig waren aan der fiets.![]()
je eigen schuld dus, had je maar achterom moeten kijken..quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ze wilde de jumbo overvallen. Hadden ze gezien op de camera. Toen zijn ze maar naar buiten gelopen en hebben ze met groot gereedschap der slot doorgeknipt. De beveiliging zij dat wanneer we achterom hadden gekeken we hadden gezien dat ze bezig waren aan der fiets.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens Trapz wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef esox83 het volgende:
[..]
Zou het dan toch waar zijn wat ze over negers zeggen![]()
holy shit smleno
Nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kanu CDM Fut 12 style en dan die pace Braziliaan van zijn club op CB.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Yes, ik ben klaar.quote:Invite me maar.
Edit: Heb je geïnvite, kom maar op.
ff wat contracten shit en dan ben ik klaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes, ik ben klaar.Invite me maar.
Edit: Heb je geïnvite, kom maar op.
succesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ff wat contracten shit en dan ben ik klaar
succes
Fulsteerd knulquote:![]()
ultra attacking bleek ook de oplossing niet
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: