quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de vriendin van Maver gezien, maar die fiets is zelf waarschijnlijk ook een jumbo.
Kanu CDM Fut 12 style en dan die pace Braziliaan van zijn club op CB.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die deze een beetje tof kan afmaken?
[ afbeelding ]
Ik kom niet verder dan
[ afbeelding ]
maar ik heb liever Toloi niet op die plek..
ja ze wilde de jumbo overvallen. Hadden ze gezien op de camera. Toen zijn ze maar naar buiten gelopen en hebben ze met groot gereedschap der slot doorgeknipt. De beveiliging zij dat wanneer we achterom hadden gekeken we hadden gezien dat ze bezig waren aan der fiets.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huh, ze wilden de Jumbo overvallen, maar kozen uiteindelijk voor de damesfiets?
Me hemel, niet der slot en der fiets ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ze wilde de jumbo overvallen. Hadden ze gezien op de camera. Toen zijn ze maar naar buiten gelopen en hebben ze met groot gereedschap der slot doorgeknipt. De beveiliging zij dat wanneer we achterom hadden gekeken we hadden gezien dat ze bezig waren aan der fiets.
je eigen schuld dus, had je maar achterom moeten kijken..quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ze wilde de jumbo overvallen. Hadden ze gezien op de camera. Toen zijn ze maar naar buiten gelopen en hebben ze met groot gereedschap der slot doorgeknipt. De beveiliging zij dat wanneer we achterom hadden gekeken we hadden gezien dat ze bezig waren aan der fiets.
Volgens Trapz wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef esox83 het volgende:
[..]
Zou het dan toch waar zijn wat ze over negers zeggen
Nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kanu CDM Fut 12 style en dan die pace Braziliaan van zijn club op CB.
Yes, ik ben klaar.quote:
ff wat contracten shit en dan ben ik klaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Yes, ik ben klaar.Invite me maar.
Edit: Heb je geïnvite, kom maar op.
Jij ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ff wat contracten shit en dan ben ik klaar
succes
Fulsteerd knulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |