quote:
Koppie op jongens. Prachtig weer vandaag, en de week is al door de helft dankzij Goede Vrijdagquote:
Hier niet hoor. Gewoon nog tot en met vrijdag werken. Daarna wel 3 dagen vrijquote:Op woensdag 16 april 2014 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Koppie op jongens. Prachtig weer vandaag, en de week is al door de helft dankzij Goede Vrijdag
Owquote:Op woensdag 16 april 2014 08:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Gewoon nog tot en met vrijdag werken. Daarna wel 3 dagen vrij
Ziet er netjes uit, maar ik zou even wachten met oordelen tot je een potje of 20 gespeeld hebtquote:Op woensdag 16 april 2014 08:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
nieuw team gemaakt, 4-2-3-1.
IF schweinie - IF toure op CDM
gotze -- IF ozil -- david silva op CAM
Aguero als spits
ben afgestapt van een typisch engels team met veel crosspassen.. dit speelt een stuk leuker
Vrijdag gaat overal het leven gewoon door, in het bedrijfsleven en de (semi)overheid ookquote:Op woensdag 16 april 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
OwDacht dat jij voor een overheidsinstantie werkte, en dat die allemaal op vrijdag vrij zijn?
Ach, per saldo ga je er altijd nog op vooruit met een extra lang weekend:)
had gister een paar offline matches gedaan in divisie 4/5 ..8 gewonne 1 verloren (dat dekselse atalanta bergamo ook!!)quote:Op woensdag 16 april 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, maar ik zou even wachten met oordelen tot je een potje of 20 gespeeld hebt
Dat laat je je ook makkelijk kennen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Anders had ik het ook niet gezegd.
In onze CAO is opgenomen dat we dan vrij zijn. Dus het leven gaat dan wel door, maar dan thuisquote:Op woensdag 16 april 2014 08:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vrijdag gaat overal het leven gewoon door, in het bedrijfsleven en de (semi)overheid ook
Dan is het enige voordeel dat er weinig files zijnquote:Op woensdag 16 april 2014 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In onze CAO is opgenomen dat we dan vrij zijn. Dus het leven gaat dan wel door, maar dan thuis
In het onderwijs is trouwens ook iedereen vrij volgens mij...
quote:Op woensdag 16 april 2014 08:22 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
had gister een paar offline matches gedaan in divisie 4/5 ..8 gewonne 1 verloren (dat dekselse atalanta bergamo ook!!)
hoop dat het online ook voor de wind gaat
behalve dan dat die overheids luiwammessen pas om 10 uur beginnen dus normaal de hardwerkende man al niet in de weg rijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is het enige voordeel dat er weinig files zijn
quote:Op woensdag 16 april 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve dan dat die overheids luiwammessen pas om 10 uur beginnen dus normaal de hardwerkende man al niet in de weg rijden.
blijft dus even druk toefjes
Ha! Daar heb ik je toch weer mooi even te pakkenquote:Luiwammes is een informeel woord om iemand die lui is te omschrijven. Spreek je over meerdere van deze ontzettend luie personen? Dan heb je het over meerdere luiwammesen. Je zou wellicht verwachten in eerste instantie dat er luiwammessen zou moeten staan, maar dit is dus incorrect. Goed opletten dus, anders ben je zelf een luiwammes.
duurde lang, je moest het opzoeken hequote:Op woensdag 16 april 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ha! Daar heb ik je toch weer mooi even te pakken
Andere bezigheden, maar ik moest het inderdaad opzoeken omdat ik het ook niet zeker wistquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duurde lang, je moest het opzoeken he
Nog lang niet. Gaat me ook niet meer lukken. Bij jou wel?quote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
duurde lang, je moest het opzoeken he
p.s. hoe gaat het met de consumables verkoop? is de club al leeg ?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
t een teringlijers heb je ook in de wereld he. Ik en me vriendin waren gaan fietsen en we moesten naar de supermarkt. Wij aangekomen bij keizerswaard winkelcentrum. Fietsen op slot gezet. Wij naar binnen. Even later weer naar buiten. Fiets gejat van me vriendin. Helemaal woest. Fiets stond netjes op slot hebben ze der slot doorgeknipt terwijl het altijd druk is daar zodat iemand het wel heb moeten zien. Wij naar de beveiliging van het winkelcentrum want er hangt een camera waar de fietsen staan. Alles genoteerd daar. Worden we morgen teruggebeld wanneer ze de camera beelden hebben bekeken. Wij lopen naar huis toe worden we toch ineens gebeld. Hebben ze toch de camera beelden bekeken en wat blijkt. Hebben de dieven achter ons toen we net weg liepen het slot doorgeknipt. En weet je wat het waren. Tyfes negers. Morgen naar de politie gaan voor aangifte en dan zeggen dat ze de beelden hebben. Nu kijken of we wat van de verzekering terug kunnen krijgen
Meeste spelers zijn de deur uit, heb alleen IF benteker IF chiellini IF kosc en Hazard nog op de TP staan. (en nog wat discard IF, en IFs die gewoon te veel gezakt zijn dus ik maar in de club laat)quote:Op woensdag 16 april 2014 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog lang niet. Gaat me ook niet meer lukken. Bij jou wel?
Mijn IF's verkopen wel prima trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |