Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Dat zou best wel kunnen helpen idd, Succes in je zoektocht.quote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh nice... ik mag morgen ook weer.. mn vriendin en ik zijn aan t kijken naar een hardloop cluppie met begeleiding omdat ik blijf kwakkelen met mn knie.. miss dat ze me tips kunnen geven over houding ed..
Toen was je nog puber, toen was je nog verplicht tot uitstelquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Met dit 'Jip en Janneke'-taalgebruik kom ik die uni echt niet binnen.
[..]
Had er vanaf de 2e twee weken voor, dus ik als ik netjes was geweest had ik het als kind nog verzonden.
geeft niet hoorquote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry, ik had niet in de gaten dat ik de lapo had
thnxx...quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnen helpen idd, Succes in je zoektocht.
Patatsokken.quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Motivatie weer compleet weg.
Help ik kan niet kiezen!
[ afbeelding ]
Dat kan ik me erg goed voorstellenquote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
Motivatie weer compleet weg.
Help ik kan niet kiezen!
[ afbeelding ]
Ja de x-rays zijn echt vet, maar omg twee linkervoetenquote:Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me erg goed voorstellen![]()
Die Lama en X-Rays vind ik het tofst
Met name vet jaquote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
PatatFrietsokken zijn ook wel vetsexy inderdaad.
Ik ben groot, ik tel voor twee stemmen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
ik kies ook de patatfrietsokkenquote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
Echt he...quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt he...
Ze zou gewoon een stuk zuidelijker moeten zitten
nijverdal heet t gat waar k woon... voor je voorbij fietst... je hebt mn nummer..quote:
mn ouders schuld..quote:Op maandag 14 april 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan ga je zover weg wonen
ow en: Pandasokken
Ik wist niet of je dat met naam en toenaam wilde noemen,quote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nijverdal heet t gat waar k woon... voor je voorbij fietst... je hebt mn nummer..
sollyquote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt he...
Ze zou gewoon een stuk zuidelijker moeten zitten
nijverdal is groot zat...quote:Op maandag 14 april 2014 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist niet of je dat met naam en toenaam wilde noemen,![]()
landelijk gezien het andere eind van de wereldquote:Op maandag 14 april 2014 23:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nijverdal heet t gat waar k woon... voor je voorbij fietst... je hebt mn nummer..
quote:Op maandag 14 april 2014 23:37 schreef JJH het volgende:
jullie moeten niet zeuren. 25 minuutjes is niet ver weg.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:37 schreef JJH het volgende:
wel btje duur voor knuffelquote:Op maandag 14 april 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met mijn nieuwe tank is 2 uur en 25 minuten ook neit meer ver weg
Zelfs met 182 km/u haal ik nijverdal volgens mij nog niet in 25 minquote:Op maandag 14 april 2014 23:37 schreef JJH het volgende:
nee jij iig niet... jij woont heuelemaal ver weg..quote:Op maandag 14 april 2014 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs met 182 km/u haal ik nijverdal volgens mij nog niet in 25 min...
das waar..quote:Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wel, maar duur is altijd relatief
ik woon echt het verste wegquote:Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee jij iig niet... jij woont heuelemaal ver weg..
komt nog wel nijn!quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Doe normaal met je 182 km/u, ik voel me al kek als ik 80 km/u rijd.
182 haalt mn auto volgens mij alleen bergaf met wind mee...quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
182 niet, maar 130 is comfortabel zatquote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
oehh fijne auto heb jij..quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik woon echt het verste weg
maar damn cruise control en een muziekje aan, dan is alles dichtbij
[ afbeelding ]
Ik mag niet op de snelweg omdat ik in een kutdorp woonquote:
nee hoor, tenminste bij mij nog steeds niet...quote:
dan springt een stoplicht op roodquote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag niet op de snelweg omdat ik in een kutdorp woon.
dat gaat die Kia niet reddenquote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef JJH het volgende:
Hard rechtuit begint pas zo rondom de 200 spannend te worden.
DAt is dan weer meer bij nikkie in de buurtquote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan springt een stoplicht op rood
dan weer springt een stoplicht op groen
in <insert kutdorp> is altijd iets te doen
Of als de gemiddelde weggebruiker voor je rijdtquote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef JJH het volgende:
Hard rechtuit begint pas zo rondom de 200 spannend te worden.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is dan weer meer bij nikkie in de buurt
wil ik best een keer doenquote:
huhhh nu snap ik je even niet... dacht dat je t over nijverdal had..quote:
Ik zou wel willen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je weer zo'n tank of is die beroepsmatig?
Nee, dat stukje gaat over Almelo.quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
huhhh nu snap ik je even niet... dacht dat je t over nijverdal had..
ik ook... maar doen we keertjequote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil ik best een keer doen
alleen komend weekend zit ik shocking vol
Nice *O/quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.
Maar op de zaak hebben we tegenwoordig twee van zulken. Een sedan en een station.
ze zijn echt fucking duur helaasquote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik hoop prive ooit ook nog wel een keertje.
dat wel.....quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ligt eraan.
Leeftijd, km's.
Waardevast zijn ze wel.
Klopt. Ik deed Venlo - Zwolle indd in ongeveer 1,5 uurquote:
gaan we maar in Utrecht meeten das in t middenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Ik deed Venlo - Zwolle indd in ongeveer 1,5 uur
Volgens mij is t midden eerder Arnhem ofzo...quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gaan we maar in Utrecht meeten das in t midden
Arnhem? da's zowat Duitslandquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is t midden eerder Arnhem ofzo...
das voor mij bijna uur rijden. .quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is t midden eerder Arnhem ofzo...
verf hem rood en ik herken hemquote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Zag ik van de week staan.
Nou en? Als ik van hieruit 1x goed rochel, ligt die fluim ook in germanistan...quote:
En Utrecht?quote:
was een grapje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hansss ben je er al bijna??wik slapen..
is hier thuis ook een 'meh', mja hier overleven we al jaren alle ellende wel weerquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vandaag niet zo best.. mah komt goed! En met jou?
"het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je ermee doet"quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
"het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je ermee doet"
Slaap lekkerquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 Symphonic
02. 038 Nikkie_86
03. 019 Bos81
04. 016 JJH
05. 014 MPG
06. 013 crv
07. 011 RockNijntje
08. 009 Koen66
09. 009 goldfinger1963
10. 007 DaMart
11. 005 wel.o.k
12. 005 friemelaar
13. 004 littledrummergirl
14. 004 LovelyLady
15. 004 Insomnia_
16. 002 gianni61
17. 002 roos85
18. 001 Miniem
19. 001 badschaap
20. 001 Braddie2.0
Reeks-statistieken!
je had gelijk over de aflevering van GoTquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had gelijk over de aflevering van GoT
ik ga hem vanavond nog een keer kijken
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:22 schreef DaMart het volgende:
[..].
Altijd leuk, zo'n huwelijk met een happy end he![]()
.
mijne is net afgelopenquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Mn weekend is begonnen![]()
Goeiemorgen boeven
ahhh gossie das leuk..quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik zie vandaag weer allemaal oude bekende
toen ik de vorige keer bij deze opdrachtgever zat heb ik mijn Fok account aangemaakt
/nostalgie
quote:
Oeh heerlijk!!!!! Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen boeven
Nikkielikkiepikkiequote:
Ministeriequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik zie vandaag weer allemaal oude bekende
toen ik de vorige keer bij deze opdrachtgever zat heb ik mijn Fok account aangemaakt
/nostalgie
LDG'tjequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Goeiemorgen boeven
Nein man!quote:
Whehequote:
Wieso?quote:
die dagen heb ik vrijquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?
Ik ben allang blij. Vanaf donderdag heb ik n paar drukke werkdagen voor de boeg: do, vr, za en ma...
Ik nietquote:
Een schup onder je hol.quote:
Tisser?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
WAAROMMMMMMMM GRRRRRR![]()
zo dat moest ff nu relaxen..
ben je vrij vandaag dar je hier zolang rondhangt?? Normaal ben je overdag hier als een bliksemflits..quote:
Heb lunch nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben je vrij vandaag dar je hier zolang rondhangt?? Normaal ben je overdag hier als een bliksemflits..
Gewoon, simpele boterhammenquote:
Prima lunch hoorquote:
oatmealcookies, white chunk cookies en caramel shortbreadquote:
jammiequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oatmealcookies, white chunk cookies en caramel shortbread![]()
Al heb ik dat natuurlijk niet allemaal als lunch gegeten
quote:
smilie deed t nietquote:
niets van gezienquote:
dat komt omdat ie het niet deedquote:
quote:
quote:
GFquote:
koenquote:
hoe is het met essie? BF al terug?quote:
mmm!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oatmealcookies, white chunk cookies en caramel shortbread![]()
Al heb ik dat natuurlijk niet allemaal als lunch gegeten
Ik denk het welquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met essie? BF al terug?
Ik neem het op voor iedereen die te zwaar is of is geweest en krijg allemaal rand debielen over me heen...quote:
Laat... gaan.. serieusquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik neem het op voor iedereen die te zwaar is of is geweest en krijg allemaal rand debielen over me heen...
ja ik kan me er heel druk om maken, puur omdat hun niet weten hoe moeilijk en zwaar het kan zijn..quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat... gaan.. serieus
Dat je je er druk om kan maken zeg...
Ja maar meis je zit in KLB :") dat zegt wel genoegquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja ik kan me er heel druk om maken, puur omdat hun niet weten hoe moeilijk en zwaar het kan zijn..![]()
ik weet het en k doe t mezelf aan.... jammer genoeg dak ze niet tegen komquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar meis je zit in KLB :") dat zegt wel genoeg
Ja nee dat lost wat op, je moet maar zo denken dat het stuk voor stuk zielige zolderkamerautistjes zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet het en k doe t mezelf aan.... jammer genoeg dak ze niet tegen kom
fok zit schijnbaar voor mensen met een goddelijk lichaam die elke dag fitnessen en nooit iets vet etenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind jij jezelf een randdebiel dan???
ach k kan wel ff mooi daar mijn frustratie kwijt van de laatste dagenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat lost wat op, je moet maar zo denken dat het stuk voor stuk zielige zolderkamerautistjes zijn
minus een belangrijk gen ofzo
nou idd...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok zit schijnbaar voor mensen met een goddelijk lichaam die elke dag fitnessen en nooit iets vet eten
Dat je er uberhaupt aan begon vind ik al knapquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
zo heb t gestopt begon me er teveel over te irriteren en nu gaan ze foto's waar ik op moet lijken posten.. nou ben k klaar en heb m uit mn volglijst gegooid ## trots op mezelf
tsja soms ben ik zo gek... maar ja aan een iq van 10 begin je niksquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt aan begon vind ik al knap
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tsja soms ben ik zo gek... maar ja aan een iq van 10 begin je niks
quote:Muck diving
Sulawesi staat bekent om zijn mooie muck-dives, maar ook in Bali zijn er verschillende plekken te vinden. Muck-diving doe je niet tussen de koralen, maar je gaat op zoek naar rare organismen in het vulkanische zand. Voorbeelden van stekken die mooi zijn voor muck-diving zijn Secret Bay (bij Gilimanuk), Puri Jati (bij Lovina) en Seraya (bij Amed). Je kan hier veel verschillende kleurrijke naaktslakken zien, maar als je geluk hebt zijn er ook spookfluitvissen, zeepaardjes, verschillende soorten zeenaalden, sepia's (zeekatten) en sepiola's (dwerginktvissen) en misschien zelfs een 'mimic octopus'. Dit diertje is een meester in het aannemen van verschillende gedaantes om predatoren te misleiden.
http://ddabali.comquote:
en de man in kwestie heet ad gok ik zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen
[..]
http://ddabali.com
Als je nog meer inspiratie zoekt(ze spreken ook nog eens nederlands)
De eigenaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de man in kwestie heet ad gok ik zo![]()
ik ga alleen niet naar balimaar ik hoop wel ergens een duik of iig wat snorkelduikjes te gaan maken
Ik denk bij snorkelen altijd aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De eigenaar![]()
De zaakvoerder niet![]()
Snorkelduikjes
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk bij snorkelen altijd aan
[ afbeelding ]
kom ga mee naar snorkelland, in de diepe zeeeeheeeheeee, en beleef de avonturen van de snorkels meequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk bij snorkelen altijd aan
[ afbeelding ]
ik zit te vakantievoorprettenquote:
wanneer ga je ook alweer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit te vakantievoorpretten
over iets minder dan twee weken nuquote:
tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over iets minder dan twee weken nu
yeah, mooi zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mag niet klagen![]()
lekker druk eigenlijk wel
ik heb alle spullen die ik nodig hebquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb alle spullen die ik nodig hebop het gebied van waar ik heen wil en wat ik wanneer wil zien mag ik niks vastleggen van mezelf
Hmmm, het oude liedje ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yeah, mooi zo
hier duk en ellendig tegelijk
mwah, vrouw zit mentaal weer ff niet lekker dankzij die leuke werkgever van d'r en heeft zich vanaf vandaag ziek gemeldquote:
wauw, tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
maar damn die feestdag ziet er vet uitik ga er gewoon naartoe
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is het verjaardagsfeestje van boeddha
Ziet er indrukwekkend uitquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
maar damn die feestdag ziet er vet uitik ga er gewoon naartoe
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is het verjaardagsfeestje van boeddha
hoe lang ben je eigenlijk daar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben aan het kijken of er ergens in de buurt rond die dag nog een hotelletje te scoren is
ik wilde graag een keer alleen reizen omdat ik dat nog nooit heb gedaanquote:
lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wilde graag een keer alleen reizen omdat ik dat nog nooit heb gedaandus nu moest het er maar eens van komen vond ik
alleen met mezelfquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lolgroot gelijk hoor
ga je echt helemaal alleen of met een groep?
poeh, respect hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen met mezelf![]()
en ja, ik schijt hem af en toe ook flink hoor
Lijkt me ook wel heeeeel spannendquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen met mezelf![]()
en ja, ik schijt hem af en toe ook flink hoor
ik heb het laatste park in de stad gevonden die nog een plekje had voor 1 persquote:
ik ben ook een onwijs mensenmens hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, respect hoor
ben in het verleden wel eens alleen naar Gran Canaria geweest in de winter, en een keer naar Kos, maar het was niet echt iets voor mij. Vermaakte me wel hoor, maar ben toch meer een gezelschapsmens
blijf je overigens in Boeddha regio's of ga je ook bij Allah op visite?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het laatste park in de stad gevonden die nog een plekje had voor 1 persik ga naar boeddha's bdayparteeeeeh
![]()
http://www.booking.com/ho(...)2cb55c1dddfb27330dX1
Koenquote:
friemelquote:
tis grotendeels allahquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
blijf je overigens in Boeddha regio's of ga je ook bij Allah op visite?
weet ikquote:
moet je naar Bali gaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik
ik heb niet zoveel op met het moslimgeloof, dus vandaar dat Indonesie iets lager op m'n lijst staat
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
12% moslim lees ik, da's minder dan in NL lijkt het
2014 is volgens mij een dieptepunt in de KSC historyquote:
dat is wel zekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2014 is volgens mij een dieptepunt in de KSC history
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Muck het volgende:
Zo. Koffer is gepakt. Morgen kunnen we zo de auto in naar Texel
Texelquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Muck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Texelquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:55 schreef Muck het volgende:
6 geweldige zomervakanties gehadquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Texel2 jaar terug een tof paasweekend gehad
ik ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had gelijk over de aflevering van GoT
ik ga hem vanavond nog een keer kijken
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:22 schreef DaMart het volgende:
[..].
Altijd leuk, zo'n huwelijk met een happy end he![]()
.
Ik kreeg bij dat einde ineens trek in taart om het te vieren, totdat ik bedacht dat er dode duiven in zatenquote:
De hoogtepunten hebben zich verplaatst naar de slaapkamers denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2014 is volgens mij een dieptepunt in de KSC history
Kap'teinquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De hoogtepunten hebben zich verplaatst naar de slaapkamers denk ik
iig iets wat niet helemaal goed wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg bij dat einde ineens trek in taart om het te vieren, totdat ik bedacht dat er dode duiven in zaten![]()
.
kapiteinquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De hoogtepunten hebben zich verplaatst naar de slaapkamers denk ik
GFquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kapitein![]()
ze hebben een echt leven gekregen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GFJa we worden langzaam maar zeker groot he, tijd om uit te vliegen
We vinden elkaar wel weer terugquote:
Nee, verlaat ons nu niet. niet nu al..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GFJa we worden langzaam maar zeker groot he, tijd om uit te vliegen
Maar het is bedtijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, verlaat ons nu niet. niet nu al..![]()
![]()
![]()
Dan zou ik nog meer slapenquote:
zo vroeg alquote:
maar wanneerquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We vinden elkaar wel weer terug
Kun je mij de link per PM sturen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Er staat een filmpje online over ons woningcomplex en woonbegeleiding.Geinteresseerden kunnen per DM (of hier) om een link vragen, aangezien de straatnaam genoemd wordt en omdat er een begeleider en bewoner in het filmpje zitten, zet ik het hier niet open neer.
Jaquote:
Waarschijnlijk als ik weer op visite komquote:
Dank! Ben zeer benieuwdquote:
watjequote:Op dinsdag 15 april 2014 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaAll work and no play makes me a dull boy
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik weer op visite kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |