ben je vrij vandaag dar je hier zolang rondhangt?? Normaal ben je overdag hier als een bliksemflits..quote:
Heb lunch nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben je vrij vandaag dar je hier zolang rondhangt?? Normaal ben je overdag hier als een bliksemflits..
Gewoon, simpele boterhammenquote:
Prima lunch hoorquote:
oatmealcookies, white chunk cookies en caramel shortbreadquote:
jammiequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oatmealcookies, white chunk cookies en caramel shortbread![]()
Al heb ik dat natuurlijk niet allemaal als lunch gegeten
quote:
smilie deed t nietquote:
niets van gezienquote:
dat komt omdat ie het niet deedquote:
quote:
quote:
GFquote:
koenquote:
hoe is het met essie? BF al terug?quote:
mmm!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oatmealcookies, white chunk cookies en caramel shortbread![]()
Al heb ik dat natuurlijk niet allemaal als lunch gegeten
Ik denk het welquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met essie? BF al terug?
Ik neem het op voor iedereen die te zwaar is of is geweest en krijg allemaal rand debielen over me heen...quote:
Laat... gaan.. serieusquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik neem het op voor iedereen die te zwaar is of is geweest en krijg allemaal rand debielen over me heen...
ja ik kan me er heel druk om maken, puur omdat hun niet weten hoe moeilijk en zwaar het kan zijn..quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat... gaan.. serieus
Dat je je er druk om kan maken zeg...
Ja maar meis je zit in KLB :") dat zegt wel genoegquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja ik kan me er heel druk om maken, puur omdat hun niet weten hoe moeilijk en zwaar het kan zijn..![]()
ik weet het en k doe t mezelf aan.... jammer genoeg dak ze niet tegen komquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar meis je zit in KLB :") dat zegt wel genoeg
Ja nee dat lost wat op, je moet maar zo denken dat het stuk voor stuk zielige zolderkamerautistjes zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet het en k doe t mezelf aan.... jammer genoeg dak ze niet tegen kom
fok zit schijnbaar voor mensen met een goddelijk lichaam die elke dag fitnessen en nooit iets vet etenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind jij jezelf een randdebiel dan???
ach k kan wel ff mooi daar mijn frustratie kwijt van de laatste dagenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat lost wat op, je moet maar zo denken dat het stuk voor stuk zielige zolderkamerautistjes zijn
minus een belangrijk gen ofzo
nou idd...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok zit schijnbaar voor mensen met een goddelijk lichaam die elke dag fitnessen en nooit iets vet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |