ach k kan wel ff mooi daar mijn frustratie kwijt van de laatste dagenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat lost wat op, je moet maar zo denken dat het stuk voor stuk zielige zolderkamerautistjes zijn
minus een belangrijk gen ofzo
nou idd...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fok zit schijnbaar voor mensen met een goddelijk lichaam die elke dag fitnessen en nooit iets vet eten
Dat je er uberhaupt aan begon vind ik al knapquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
zo heb t gestopt begon me er teveel over te irriteren en nu gaan ze foto's waar ik op moet lijken posten.. nou ben k klaar en heb m uit mn volglijst gegooid ## trots op mezelf
tsja soms ben ik zo gek... maar ja aan een iq van 10 begin je niksquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt aan begon vind ik al knap
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tsja soms ben ik zo gek... maar ja aan een iq van 10 begin je niks
quote:Muck diving
Sulawesi staat bekent om zijn mooie muck-dives, maar ook in Bali zijn er verschillende plekken te vinden. Muck-diving doe je niet tussen de koralen, maar je gaat op zoek naar rare organismen in het vulkanische zand. Voorbeelden van stekken die mooi zijn voor muck-diving zijn Secret Bay (bij Gilimanuk), Puri Jati (bij Lovina) en Seraya (bij Amed). Je kan hier veel verschillende kleurrijke naaktslakken zien, maar als je geluk hebt zijn er ook spookfluitvissen, zeepaardjes, verschillende soorten zeenaalden, sepia's (zeekatten) en sepiola's (dwerginktvissen) en misschien zelfs een 'mimic octopus'. Dit diertje is een meester in het aannemen van verschillende gedaantes om predatoren te misleiden.
http://ddabali.comquote:
en de man in kwestie heet ad gok ik zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen
[..]
http://ddabali.com
Als je nog meer inspiratie zoekt(ze spreken ook nog eens nederlands)
De eigenaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de man in kwestie heet ad gok ik zo![]()
ik ga alleen niet naar balimaar ik hoop wel ergens een duik of iig wat snorkelduikjes te gaan maken
Ik denk bij snorkelen altijd aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De eigenaar![]()
De zaakvoerder niet![]()
Snorkelduikjes
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk bij snorkelen altijd aan
[ afbeelding ]
kom ga mee naar snorkelland, in de diepe zeeeeheeeheeee, en beleef de avonturen van de snorkels meequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk bij snorkelen altijd aan
[ afbeelding ]
ik zit te vakantievoorprettenquote:
wanneer ga je ook alweer?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit te vakantievoorpretten
over iets minder dan twee weken nuquote:
tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over iets minder dan twee weken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |