Eerlijkheid duurt het langst, dat stelt zij vast ook op prijs. Succes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoef niks uit te maken, alleen afwijzen.
Op de lange duur wel ja, beter dan aan het lijntje worden gehouden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst, dat stelt zij vast ook op prijs. Succes.
En nu neem je wraak op ons allemaal met je hard-to-Corrie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nou dan ook wel. Al was ik afwijzing wel gewend.
Nee geen wraak. Ik ben de afwijzing voor nuquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Latert het volgende:
[..]
En nu neem je wraak op ons allemaal met je hard-to-Corrie.
Je bent zelf slecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling met je slechte 'grapjes'.
Ow ik dacht dat hij daar gewoon een vraag steldequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Adriaan verdwaald en in de feedback terecht gekomen.
Niks mis met Adriaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij daar gewoon een vraag steldeVond het wel al een beetje apart, maar ja, hij is ook wat apart.
Wat een lekkere gekke mening!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar een beetje apart en dat is leuk.
Ach man je begrijpt best wat ik bedoel. En al had ik die, wat dan nog?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een lekkere gekke mening!
Heb je ook een tuinbroek?
Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En help Arjan effe ik snap er geen kut van![]()
Yoki weet het vast wel. Maar ik vermoed dat hij het nu over opties in zijn virusscanner heeft, die houdt blijkbaar ook ads tegen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Er zitten hier toch wel nerdjes die weten wat ie bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |