Ja als hij zonder aanleiding zo'n foto had gestuurd had ik het ook raar gevonden jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
Nou als ik een vriend zou hebben en die had ooit zijn blote pik rondgestuurd, ik weet niet, zou ik nou niet bepaald blij mee zijn dat hij zoiets achterlijks had gedaan.
Jawel. Bah.quote:
Ik wil gewoon nooit van die foto'squote:Op dinsdag 15 april 2014 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja als hij zonder aanleiding zo'n foto had gestuurd had ik het ook raar gevonden ja
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Bah.
[..]
Ik wil gewoon nooit van die foto's
Omdat ze me leuk vindt, ze waarschijnlijk duidelijkheid wil, en ik haar dus pijn moet doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg jij die niet eens met een meisje durft te praten
Ja tuurlijk vindt ze je leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Omdat ze me leuk vindt, ze waarschijnlijk duidelijkheid wil, en ik haar dus pijn moet doen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk vindt ze je leukGewoon zeggen: oprotten golddigger.
Nee niet zo eentje, en niet via internet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk vindt ze je leukGewoon zeggen: oprotten golddigger.
Ow dan moet je het gewoon in haar gezicht zeggen natuurlijk en niet via dm/sms/wa of weet ik veel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee niet zo eentje, en niet via internet.
Weet ik. Betekent niet dat ik er zin in hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan moet je het gewoon in haar gezicht zeggen natuurlijk en niet via dm/sms/wa of weet ik veel.
Snap ik wel hoor. Maar beter dan hoop geven. Sterkte alvastquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Weet ik. Betekent niet dat ik er zin in heb![]()
Gisteravond belde ze, en zo komt ze langs waarschijnlijk op de universiteit waar ik nu nog zit te werken.
Nou ja dat ik zelf niet date betekent niet dat ik geen advies kan geven hequote:Op dinsdag 15 april 2014 19:11 schreef Specularium het volgende:
Kijk Corrie eens datingadviezen geven.
Zolderkamerfantasie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
Wel de pener inpakken he?
Je weet het nooit met die Oostblokgreppels.
Dankje. Zou zo maar kunnen dat ze begint te huilen. Dat zou de boel ongemakkelijk maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Maar beter dan hoop geven. Sterkte alvast
Ik heb vandaag geen tent meegenomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:12 schreef Specularium het volgende:
Wel de pener inpakken he?
Je weet het nooit met die Oostblokgreppels.
Niet om je bang te maken, maar ik huilde ook als iemand het uitmaaktequote:Op dinsdag 15 april 2014 19:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Dankje. Zou zo maar kunnen dat ze begint te huilen. Dat zou de boel ongemakkelijk maken.
Ik hoef niks uit te maken, alleen afwijzen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken, maar ik huilde ook als iemand het uitmaakte
Ik heb vandaag bloed laten prikken, gaan ze ook op SOA's testen. Update volgt.quote:
Oh nou dan ook wel. Al was ik afwijzing wel gewend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoef niks uit te maken, alleen afwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |