Ik niet.quote:
Koning Voetbal begint volgende week pas.quote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
om 22:00?
Dus voor Koning Voetbal?
Jaaaaaaaa
Alsof we dat gaan vergetenquote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Evertjan het volgende:
reminder voor alle DWDD fans
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
Het verschil tussen voetballers en wielrenners in de media
Mijn gaydar gaat af en die is onfeilbaar.quote:
Gaat die ook wel eens af bij Mani89?quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat af en die is onfeilbaar.
Britsequote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Dit vind ik altijd de leukste stukkies, Amerikaanse talkshowhumor!
neequote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Dit is Brits.quote:Op maandag 14 april 2014 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik moest even terugscrollenquote:
Nope, de teleurshow.quote:
Je verwart het met de FPquote:
In de powerpuff girls zit element X en in de Spice girls niet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of een powerpuff girl die haal ik altijd door elkaar
Dit was een grap.quote:Op maandag 14 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Quote je nu uit de preek van meneer Pastoor of is dit uit de jeugddienst?
vragen al die Nederlanders zich ook af in de Schilderswijk in Den Haagquote:Op maandag 14 april 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:
Waarom ga je ergens naartoe waar je de taal 0,0 spreekt.
Wat bezielt die mensen?
Hoi!quote:
and some sugar and spicequote:Op maandag 14 april 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de powerpuff girls zit element X en in de Spice girls niet.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
OK dit had ik niet hoeven zien. De kont van paul.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit wilde ik helemaal niet zien.
Kutquote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef Stickertje het volgende:
en dan marijke helwegens sprong niet laten zien
quote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef OProg het volgende:
Zelfs de jury van dat programma heeft geen Ivo.
Nog geen seconde van gezien.quote:
Ik wil een versie zonder water in het bad.quote:
Nee hoor. Bravo is toepasselijker.quote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Plumeau is eigenlijk treffender dan chapeau.
Kortom, het is altijd kut.quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef tong80 het volgende:
Die Rus
Ook leuk altijd hier.
Gaat het over kunst is het voor sommigen niks, met literatuur hetzelfde. Gaat het over sport is het niks net als met alternatieve muziek.
Jammer dat Rien Poortvliet niet meer leeft.
Yep!quote:
Ik vond het over sport wel leuk hoor tongieboy ouwe rakker!quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef tong80 het volgende:
Die Rus
Ook leuk altijd hier.
Gaat het over kunst is het voor sommigen niks, met literatuur hetzelfde. Gaat het over sport is het niks net als met alternatieve muziek.
Jammer dat Rien Poortvliet niet meer leeft.
Oh.quote:
Het is best raar dat je dat eerst grappig vond.quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Zaktabak het volgende:
Is het raar dat ik 'Briljantje Smit' nu opeens niet meer grappig vind?
Wel raar dat je het ooit grappig vond.quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Zaktabak het volgende:
vind het vreemder dat je het wel ooit grappig heb gevondenquote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Zaktabak het volgende:
xd grrquote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is best raar dat je dat eerst grappig vond.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel raar dat je het ooit grappig vond.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is best raar dat je dat eerst grappig vond.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Stickertje het volgende:
vind het vreemder dat je het wel ooit grappig heb gevonden
Irritante taalpurist met een paardenhoofd en een betwertje met een pathologische geldingsdrang.quote:
Jezelf intellectueel noemenquote:Op maandag 14 april 2014 19:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Irritante taalpurist met een paardenhoofd en een betwertje met een pathologische geldingsdrang.
Wij studenten eten dat als ontbijt lunch en avondeten!quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
Niet wten wat blik boterhamworst is....geen student geweest zeker
Straks weer!quote:
Yep.quote:
quote:
Je verwacht het niet/quote:
Gelukkig wel. Topshow.quote:
Je kan er ook prima snel klaar lunchmacaroni meemaken....ook goed antikatervoer.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij studenten eten dat als ontbijt lunch en avondeten!
Tenzij we nasi eten.
Ik mis een hoofdletter.quote:Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef wdn het volgende:
zo ik telde 8 fouten in die tekst
zonder mijn best te doen.
Oké rensquote:Op maandag 14 april 2014 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
ja jongens dit is leuk voor in de koffiepauze maar niet op de Nederlandse televisie.
2quote:
Dan kijk je niet?quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker geforceerd lachen in het studio van DWDD. Daar zit je dan, na een halfuur gelul over een non-sport als wielrennen te hebben aangehoord, vervolgens een TVDD vol met schijtlollige nonsens en om het af te sluiten twee non-figuren die de absurditeit van onze taal uitleggen.
eerste keer dat je kijkt?quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Intellectueel het volgende:
Lekker geforceerd lachen in het studio van DWDD. Daar zit je dan, na een halfuur gelul over een non-sport als wielrennen te hebben aangehoord, vervolgens een TVDD vol met schijtlollige nonsens en om het af te sluiten twee non-figuren die de absurditeit van onze taal uitleggen.
Alweer een goede post van Max23god.quote:
Rens, zet je TV uit.quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nogmaals leuk voor in de koffiepauze op het werk maar waarom moet dit op de Nederlandse televisie?
FLOPSHOW
Jij houdt niet van Funny Videos?quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef tong80 het volgende:
Het niveau daalt. Het begon zo leuk. Dit is Hans Kraaij jr.
Je kunt ook een boek lezen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
DWDD is opvulling op de maandagavond.
quote:
Niklas Edin is hier niet blij mee.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Na lang wikken en wegen ben ik erover uit.
Ik zou wel een beschuitje met Terpstra willen eten![]()
Niet met Kittel?quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Erica?quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Voor een team als RKC is het meer zonder bal iets doenquote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet veel van voetbal.....maar die bal is toch enigzins essentieel dacht ik.
Zielig, een speler zonder bal.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heel veel spelers zijn zonder bal op hun best.
Hier heb je een punt Rens, maar de rest van je posts hier slaat nergens op.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ja hij snapt dus niks van voetbal. Hij heeft het over tactiek en hoe de spelers staan te verdedigen.
Met z'n 11-en voor het doel dus.quote:Op maandag 14 april 2014 19:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Voor een team als RKC is het meer zonder bal iets doen
Het is geen flopshow?quote:Op maandag 14 april 2014 19:49 schreef alors het volgende:
[..]
Hier heb je een punt Rens, maar de rest van je posts hier slaat nergens op.
Hij heeft absoluut niks met sportquote:Op maandag 14 april 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Iemand die niks van sport begrijpt en niks met voetbal heeft selecteert een voetbalfragment met de leukste coach van Nederland. Wie is die vent ? Waarom zit ie daar ? En zo ja, ga koken homo. Of scheren.
Hoezo? Alsof ik exclusief van Niklas ben. Die man heeft heel Zweden achter en in zijn broekje aanquote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niklas Edin is hier niet blij mee.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:49 schreef tong80 het volgende:
Iemand die niks van sport begrijpt en niks met voetbal heeft selecteert een voetbalfragment met de leukste coach van Nederland. Wie is die vent ? Waarom zit ie daar ? En zo ja, ga koken homo. Of scheren.
Maar wel lege flesjesquote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef Magere_Gein het volgende:
Dalijk gaan ze nog met aluminium bierflesjes gooien die russen....
Niet zo bescheiden. Niklas houdt alleen van jou.quote:Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof ik exclusief van Niklas ben. Die man heeft heel Zweden achter en in zijn broekje aan
Klopt ja. Schande.quote:Op maandag 14 april 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend is woedend dat hij nu elke dat Per Seconde Wijzer moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |