Oooh, als je toch niet wiltquote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, moderator zijn is beneden mijn niveau, maar ik wijs maar al te graag nieuwe moderators aan.
Het was een grapje.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vergeet mijn reactie op Littlerabbit.![]()
GGMM, Drizzy, Karina en Typisch zouden mij een uitstekende mod vinden.
Dankje, zelf gezien?quote:Op maandag 14 april 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1410649
Alstu
Als hij nou een weekje uit zou loggen kunnen we testen of het dan gezelliger wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:35 schreef Smoofie het volgende:
GGMM is zoals gewoonlijk de sfeer verpester.
Ja die opmerking sloeg helemaal nergens op.quote:Op maandag 14 april 2014 14:35 schreef Smoofie het volgende:
GGMM is zoals gewoonlijk de sfeer verpester.
JA WIE ZIT ER TE LEKKEN?quote:Op maandag 14 april 2014 14:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vergeet mijn reactie op Littlerabbit.![]()
GGMM, Drizzy, Karina en Typisch zouden mij een uitstekende mod vinden.
wanouweer.quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt me veel te lang voor die admins eens terug mailen.
Niks ervan niet hier.quote:
Ja hallo, ik ga m'n mail niet doorspitten naar een mail van jou hoor.quote:
Mikey is boos op mij. Ik maakte een jemoeder grap en dat doet hij zelf helemaal nooit. Nu ben ik een jood en moet ik dood.quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga m'n mail niet doorspitten naar een mail van jou hoor.
Naar het algemene forum adres gestuurd er zou vast wel iemand zijn die hem leest spoedig.quote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga m'n mail niet doorspitten naar een mail van jou hoor.
Neequote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was 'ie ooit naar het WK gegaan met de spelers voor zich/
Die zou toch al niet zijn opgeroepen toch.quote:
Je moeder welquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou toch al niet zijn opgeroepen toch.
Ik heb die spytool er eens op los gelaten jij bent echt wel obsessief ten opzichten van mij.quote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mikey is boos op mij. Ik maakte een jemoeder grap en dat doet hij zelf helemaal nooit. Nu ben ik een jood en moet ik dood.
Heb je het omgekeerde ook even geprobeerd lieverd?quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die spytool er eens op los gelaten jij bent echt wel obsessief ten opzichten van mij.
Als ik hier een paar weekjes niet post heb je het toch steeds over me schattig wel.
Pareltje blijft ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar menwen die so ver gaan dat ze met kwijl in de bek achter de pc zitten om iemand kapot te maken hoe kan ik nou van zulke laage personen hebben kunnen verliezen. Soms vraag ik me het met weermoet af. Ook de waarom ik en waar heb ik het aan verdient vraag komt dan weer op. Wat heb ik gedaan dat zulke undermenschen mij zo kapot willen maken?. Dat ze ermee weg zijn gekomen gaat ook in tegen de wetten der karma en rechtvaardigheidt. Ik was vroeger fan van Disney daar zegevierde uiteindelijk altijd het goeie. In de echte wereld duidelijk niet. Al hoop ik nog op Karma al is het tervergeeft zelfs al zou knut morgen onder een auto komen terzamen met kut konijn dan zouden hier eerder rip topics geopend worden dan de hoon die ze verdienen.
Ja, ik en beantwoordquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het algemene forum adres gestuurd er zou vast wel iemand zijn die hem leest spoedig.
Oh schei uit zegquote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die spytool er eens op los gelaten jij bent echt wel obsessief ten opzichten van mij.
Als ik hier een paar weekjes niet post heb je het toch steeds over me schattig wel.
Shit als jij ze leest doet Danny dat dan ook nog ?quote:
Flikker op.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
ewa yvonne ik hoorde jou dochter is kklekker geef me die nummer ff dan verwen ik haar
quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
ewa yvonne ik hoorde jou dochter is kklekker geef me die nummer ff dan verwen ik haar
Note gegeven.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebbenquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebben
Jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit als jij ze leest doet Danny dat dan ook nog ?
En wat is dit voor achterlijk mailadres?quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit als jij ze leest doet Danny dat dan ook nog ?
[..]
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebben
[..]
He doe eens niet openbaar gooien.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat is dit voor achterlijk mailadres?
yvone@fok.nl
Wie?!
Hier klinkt de halve buurt ook als een zeehond (ik ook), lekker snotteren, hoesten en blaffenquote:Op maandag 14 april 2014 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beetje keelpijn en verkouden
Ik ga straks even appelsap halen, ijs heb ik nog
Ik zou yvone@fok.nl even uitgebreid controleren, ik denk dat daar tientallen mails van Mikey liggen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvone@fok.nl
Wie?!
Is ie alweer gebanned?quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Yvonne![]()
Leuk dat je er bentWanneer ga je HMF unbannen?
ja waar dat nou opeens vandaan komtquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier klinkt de halve buurt ook als een zeehond (ik ook), lekker snotteren, hoesten en blaffen
Ik vroeg het me gewoon afquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
yvone@fok.nl
Wie?!
Oke ik was een N vergeten.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja allemaal de schuld van ggmm.
Ik word oud, ik snap hier geen reet van.quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Gvonne = Yvonnequote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word oud, ik snap hier geen reet van.
#freehmf!!!!!!quote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ooit moet er een einde komen aan zijn heerschappij
Vertalingquote:Op maandag 14 april 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word oud, ik snap hier geen reet van.
Dit topic is net Game of Thrones, alleen gaat nu dezelfde hoofdpersoon de hele tijd dood.quote:
En hier kan ik me dus zo aan storen.quote:
Ow tollie betekent dus lul. Weer wat geleerdquote:Op maandag 14 april 2014 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertaling
haha op fok spelen vrouwen spelletjes, maar ik weet, ze willen mijn geslachtsdeel, maakt niet uit hoor Yvonne maar ik had toch een andere behandeling verwacht na al die keren dat we de lakens gedeeld hebben.
Dan is het meer Southpark he? OMG they killed Kenny.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit topic is net Game of Thrones, alleen gaat nu dezelfde hoofdpersoon de hele tijd dood.
FreeHMF AntiGGMM
Heeft LR jou dat niet bijgebracht tijdens het sjoelen?quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow tollie betekent dus lul. Weer wat geleerd
't is allemaal wat jochie.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hier kan ik me dus zo aan storen.
Niet zo happen weer man. Heb je Californication al gekeken?quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hier kan ik me dus zo aan storen.
Maar Kenny leeft de volgende aflevering weer en bij GoT niet.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het meer Southpark he? OMG they killed Kenny.
Nee die praat beschaafd Nederlands.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft LR jou dat niet bijgebracht tijdens het sjoelen?
Nou geheimpje Johannes, ze gaan niet echt door he? Het zijn acteursquote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Kenny leeft de volgende aflevering weer en bij GoT niet.
Ik heb al weer heel wat seizoen gemist,quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo happen weer man. Heb je Californication al gekeken?
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Moslims die zich weer eens gekwetst voelen
Wollah ik sweer mattie zy egt kkweif. Allah ish god ja tog zy egt dood moet
Dit is het laatste seizoen met een 'twist' aan het eind van deze eerste aflevering.quote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al weer heel wat seizoen gemist,
Laatste keer dat ik keek had Mangina opeens iets met karen. Toen heb ik het snel weer afgezet.
Uhm, spoileralert!quote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou geheimpje Johannes, ze gaan niet echt door he? Het zijn acteurs
Die dochter is helemaal niet van hank?quote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is het laatste seizoen met een 'twist' aan het eind van deze eerste aflevering.
Nou je bent best warm met deze opmerking eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dochter is helemaal niet van hank?
Ik ga toch eens downloaden dan.
Hij hield zich groot tegen jou, maar eigenlijk is het een jongen van de straat.quote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat soort dingen altijd zo snelTegen mij praatte hij normaal hoor.
Ja dat kost 220 euro. Maar die heb ik nog niet eens verkocht ookquote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Kan me er iets bij voorstellen dat je ze verkoopt. Seizoenkaart al terugverdiend?
Lans verdrinkt zich deze week in goedkope alcohol na het psv-fiasco.quote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
Waar is Lans? Ik wil hem even vertellen dat ik zometeen Megaman X ga spelen.
Nah ik ben ook niet zo deftig hoorquote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij hield zich groot tegen jou, maar eigenlijk is het een jongen van de straat.
Jammer ik wilde het hem even inwrijven, niet dat van PSV dus.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans verdrinkt zich deze week in goedkope alcohol na het psv-fiasco.
Ik snap sowieso niet dat een man die alle vrouwen kan krijgen die hij maar wil maar achter dezelfde aan blijft jagen die hem dan wel wil en dan weer niet, Maar dat zou helemaal erg zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je bent best warm met deze opmerking eigenlijk
psv training is openbaar vandaagquote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
Waar is Lans? Ik wil hem even vertellen dat ik zometeen Megaman X ga spelen.
Lief dat je me een meisje noemtquote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij ook meisje van de straat?
Karina from the block.quote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij ook meisje van de straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |