Neequote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was 'ie ooit naar het WK gegaan met de spelers voor zich/
Die zou toch al niet zijn opgeroepen toch.quote:
Je moeder welquote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zou toch al niet zijn opgeroepen toch.
Ik heb die spytool er eens op los gelaten jij bent echt wel obsessief ten opzichten van mij.quote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mikey is boos op mij. Ik maakte een jemoeder grap en dat doet hij zelf helemaal nooit. Nu ben ik een jood en moet ik dood.
Heb je het omgekeerde ook even geprobeerd lieverd?quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die spytool er eens op los gelaten jij bent echt wel obsessief ten opzichten van mij.
Als ik hier een paar weekjes niet post heb je het toch steeds over me schattig wel.
Pareltje blijft ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar menwen die so ver gaan dat ze met kwijl in de bek achter de pc zitten om iemand kapot te maken hoe kan ik nou van zulke laage personen hebben kunnen verliezen. Soms vraag ik me het met weermoet af. Ook de waarom ik en waar heb ik het aan verdient vraag komt dan weer op. Wat heb ik gedaan dat zulke undermenschen mij zo kapot willen maken?. Dat ze ermee weg zijn gekomen gaat ook in tegen de wetten der karma en rechtvaardigheidt. Ik was vroeger fan van Disney daar zegevierde uiteindelijk altijd het goeie. In de echte wereld duidelijk niet. Al hoop ik nog op Karma al is het tervergeeft zelfs al zou knut morgen onder een auto komen terzamen met kut konijn dan zouden hier eerder rip topics geopend worden dan de hoon die ze verdienen.
Ja, ik en beantwoordquote:Op maandag 14 april 2014 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het algemene forum adres gestuurd er zou vast wel iemand zijn die hem leest spoedig.
Oh schei uit zegquote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die spytool er eens op los gelaten jij bent echt wel obsessief ten opzichten van mij.
Als ik hier een paar weekjes niet post heb je het toch steeds over me schattig wel.
Shit als jij ze leest doet Danny dat dan ook nog ?quote:
Flikker op.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
ewa yvonne ik hoorde jou dochter is kklekker geef me die nummer ff dan verwen ik haar
quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
ewa yvonne ik hoorde jou dochter is kklekker geef me die nummer ff dan verwen ik haar
Note gegeven.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebbenquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
haha op die fok spele vrouwtjes spelletjes maar ik weet wel ze willen me tollie, maakt niet uit Gvonne maar had toch andere reactie verwacht na al die shit die we gedaan hebben
Jaquote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit als jij ze leest doet Danny dat dan ook nog ?
En wat is dit voor achterlijk mailadres?quote:Op maandag 14 april 2014 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit als jij ze leest doet Danny dat dan ook nog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |