Niet zo happen weer man. Heb je Californication al gekeken?quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hier kan ik me dus zo aan storen.
Maar Kenny leeft de volgende aflevering weer en bij GoT niet.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het meer Southpark he? OMG they killed Kenny.
Nee die praat beschaafd Nederlands.quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft LR jou dat niet bijgebracht tijdens het sjoelen?
Nou geheimpje Johannes, ze gaan niet echt door he? Het zijn acteursquote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Kenny leeft de volgende aflevering weer en bij GoT niet.
Ik heb al weer heel wat seizoen gemist,quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo happen weer man. Heb je Californication al gekeken?
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KLB / Moslims die zich weer eens gekwetst voelen
Wollah ik sweer mattie zy egt kkweif. Allah ish god ja tog zy egt dood moet
Dit is het laatste seizoen met een 'twist' aan het eind van deze eerste aflevering.quote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al weer heel wat seizoen gemist,
Laatste keer dat ik keek had Mangina opeens iets met karen. Toen heb ik het snel weer afgezet.
Uhm, spoileralert!quote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou geheimpje Johannes, ze gaan niet echt door he? Het zijn acteurs
Die dochter is helemaal niet van hank?quote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is het laatste seizoen met een 'twist' aan het eind van deze eerste aflevering.
Nou je bent best warm met deze opmerking eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dochter is helemaal niet van hank?
Ik ga toch eens downloaden dan.
Hij hield zich groot tegen jou, maar eigenlijk is het een jongen van de straat.quote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat soort dingen altijd zo snelTegen mij praatte hij normaal hoor.
Ja dat kost 220 euro. Maar die heb ik nog niet eens verkocht ookquote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Kan me er iets bij voorstellen dat je ze verkoopt. Seizoenkaart al terugverdiend?
Lans verdrinkt zich deze week in goedkope alcohol na het psv-fiasco.quote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
Waar is Lans? Ik wil hem even vertellen dat ik zometeen Megaman X ga spelen.
Nah ik ben ook niet zo deftig hoorquote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij hield zich groot tegen jou, maar eigenlijk is het een jongen van de straat.
Jammer ik wilde het hem even inwrijven, niet dat van PSV dus.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans verdrinkt zich deze week in goedkope alcohol na het psv-fiasco.
Ik snap sowieso niet dat een man die alle vrouwen kan krijgen die hij maar wil maar achter dezelfde aan blijft jagen die hem dan wel wil en dan weer niet, Maar dat zou helemaal erg zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je bent best warm met deze opmerking eigenlijk
psv training is openbaar vandaagquote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
Waar is Lans? Ik wil hem even vertellen dat ik zometeen Megaman X ga spelen.
Lief dat je me een meisje noemtquote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij ook meisje van de straat?
Karina from the block.quote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij ook meisje van de straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |