Omdat Knut homo is.quote:Op maandag 14 april 2014 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Waarom een wielrenner in de OP als er ook vrouwen in de OP kunnen?
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Lucas verpest indirect Ludo ook.
Ludo van vroeger had er echt geen goed woord voor over als Nick of Stefano verliefd waren op de verkeerde vrouw of wanneer ze veel te ver gingen uit ambitie of uit aandacht/Genegenheid voor Ludo.
Vooral Nick kreeg vaak de volle laag en zelfs Nina is er wel eens op aangesproken als ze te ver ging of te hysterisch was. En die man zou nu de bastaard van zijn ex en zoon gaan helpen?
Ik wil een Ludo die walgt van Lucas. De oude Ludo uit de tijd van Huib en Dian had Lucas al lang op een boot naar veweggistan gezet.
Dus Lucas is schadelijk voor het personage Ludo.
Je spelt het verkeerd, tenzij je Nicki Minaj bedoelt.quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
whohoho whoho spring als je voor nicki bent whohohoho whohoho spring als je voor nicki beeeeeent
quote:Op maandag 14 april 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je spelt het verkeerd, tenzij je Nicki Minaj bedoelt.
Ja en dan ? bekrompen mannetje ben je ook, voegt ook werkelijk niks toe aan de wereld jij,quote:
Zegt de beroepspauper van Fokquote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en dan ? bekrompen mannetje ben je ook, voegt ook werkelijk niks toe aan de wereld jij,
Dat ben je zelf maar hopelijk gooien ze je weer een tijdje van het forum af voor die achterlijke onnodige opmerking in het vorige topic.quote:
Jij was te arm om naar Blanes op vakantie te gaan toch?quote:Op maandag 14 april 2014 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ben je zelf maar hopelijk gooien ze je weer een tijdje van het forum af voor die achterlijke onnodige opmerking in het vorige topic.
waar de fuck heb je het over.quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij was te arm om naar Blanes op vakantie te gaan toch?
Hele dagen blowen. Kind bij tienermoeder. Echt een parel voor de maatschappij jij.quote:
Zoveel treurnis in 1 postquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
De moeder vond mij geen vader materiaal en nu opeens wel.
Misschien moet ik eens koken voor het kind papa friet is geen toffe bijnaam.
Ja zeker.quote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wordt johannes_vermee2r geaccepteerd door de groep?
Dat komt omdat Johannes de onheuse beschuldigingen van vermeend racisme nooit te boven is gekomen. Hij werd neergezet als iets wat hij niet was en zag nog maar één uitweg.quote:Op maandag 14 april 2014 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.Ik durf zelfs te stellen dat hij beter in de groep ligt dan Johannes. Omdat hij net wat kleiner is.
Hier heeft Sjaakbauer ongetwijfeld een aantal waterdichte argumenten voor.quote:Op maandag 14 april 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Typisch is toch voor Feyenoord![]()
![]()
Bovendien beschik ik met mijn wielerconnecties over een uitgebreide voorraad doping.quote:Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet in op Knut want die kent Japanse vechttechnieken
Oh ja dat gelulquote:Op maandag 14 april 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Typisch is toch voor Feyenoord![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik een positieve note van je ?
Ik ga weer op zwart. Sjaak en Onlogisch hun kritiek hakte er toch in. Ik hield mij groot maar er zijn grenzen.quote:
Er was wat tegengas nodig.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij bent helemaal geen jood
wat is deze
Zo heyquote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Qua jood zijn maakt knut wel een goeie kans de volgende keer.
Hou dan zelf ook op.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Qua jood zijn maakt knut wel een goeie kans de volgende keer.
Anders blijf jij en dan gaat GGMM op zwart. Ik weet zeker dat Sjaak dit compromis zal accepteren.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga weer op zwart. Sjaak en Onlogisch hun kritiek hakte er toch in. Ik hield mij groot maar er zijn grenzen.
hij kan nog posten zie ik,quote:
JIj kent Sjaak niet goed genoeg denk ik. Sjaak zou nooit willen dat ik zwart word.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders blijf jij en dan gaat GGMM op zwart. Ik weet zeker dat Sjaak dit compromis zal accepteren.
Ik ben gefrustreerd dat ik ben gepasseerd voor Typisch, maar ik toon mij een waardig verliezer.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
WK / Typisch.
Schrijf eens een lief berichtje in z'n welkomstopic. Dit is wel heel zielig.
Dit is de vloek van de vissen van GGMM. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. GGMM noemt een vis DonRaja en hop Raja duikt onder in de jungle van Suriname.quote:Op maandag 14 april 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd dat ik ben gepasseerd voor Typisch, maar ik toon mij een waardig verliezer.
Is het niet hoofdletter-gevoelig?quote:Op maandag 14 april 2014 13:32 schreef GGMM het volgende:
Arme Typisch, toen ik moderator werd ging ik gelijk op m'n naam zoeken in de forum-crew, je weet toch, maar hij kan dat niet omdat hij typisch heet en daardoor allemaal irrelevante berichten vindt.
Einde bericht.
Dat vind ik stiekem ook wel leuk, ik heb mijn mod-ambitie toch in de ijskast gezet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:
Overigens noem ik mijn nu nog naamloze vis KnutdeVis
quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vriendin he? Dan zou je ervaring hebben met knopjes
Wat vulgair ditquote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
#hetlevenvaneenmodquote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Karina het volgende:
Ik ging mijn was buitenhang maar nu regent hetMaar weer binnen halen dan.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu je mod bent zal dat vast snel veranderenquote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Crewbash. Note.
Maar nee, al bijna een jaartje niet.
Dat denk ik ook ja. Ik heb ook gelijk mijn cv aangepast.quote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu je mod bent zal dat vast snel veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |