Ja zeker.quote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wordt johannes_vermee2r geaccepteerd door de groep?
Dat komt omdat Johannes de onheuse beschuldigingen van vermeend racisme nooit te boven is gekomen. Hij werd neergezet als iets wat hij niet was en zag nog maar één uitweg.quote:Op maandag 14 april 2014 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker.Ik durf zelfs te stellen dat hij beter in de groep ligt dan Johannes. Omdat hij net wat kleiner is.
Hier heeft Sjaakbauer ongetwijfeld een aantal waterdichte argumenten voor.quote:Op maandag 14 april 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Typisch is toch voor Feyenoord![]()
![]()
Bovendien beschik ik met mijn wielerconnecties over een uitgebreide voorraad doping.quote:Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet in op Knut want die kent Japanse vechttechnieken
Oh ja dat gelulquote:Op maandag 14 april 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Typisch is toch voor Feyenoord![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik een positieve note van je ?
Ik ga weer op zwart. Sjaak en Onlogisch hun kritiek hakte er toch in. Ik hield mij groot maar er zijn grenzen.quote:
Er was wat tegengas nodig.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij bent helemaal geen jood
wat is deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |