Zo heyquote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Qua jood zijn maakt knut wel een goeie kans de volgende keer.
Hou dan zelf ook op.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Qua jood zijn maakt knut wel een goeie kans de volgende keer.
Anders blijf jij en dan gaat GGMM op zwart. Ik weet zeker dat Sjaak dit compromis zal accepteren.quote:Op maandag 14 april 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga weer op zwart. Sjaak en Onlogisch hun kritiek hakte er toch in. Ik hield mij groot maar er zijn grenzen.
hij kan nog posten zie ik,quote:
JIj kent Sjaak niet goed genoeg denk ik. Sjaak zou nooit willen dat ik zwart word.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders blijf jij en dan gaat GGMM op zwart. Ik weet zeker dat Sjaak dit compromis zal accepteren.
Ik ben gefrustreerd dat ik ben gepasseerd voor Typisch, maar ik toon mij een waardig verliezer.quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
WK / Typisch.
Schrijf eens een lief berichtje in z'n welkomstopic. Dit is wel heel zielig.
Dit is de vloek van de vissen van GGMM. Een andere verklaring kan ik niet bedenken. GGMM noemt een vis DonRaja en hop Raja duikt onder in de jungle van Suriname.quote:Op maandag 14 april 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd dat ik ben gepasseerd voor Typisch, maar ik toon mij een waardig verliezer.
Is het niet hoofdletter-gevoelig?quote:Op maandag 14 april 2014 13:32 schreef GGMM het volgende:
Arme Typisch, toen ik moderator werd ging ik gelijk op m'n naam zoeken in de forum-crew, je weet toch, maar hij kan dat niet omdat hij typisch heet en daardoor allemaal irrelevante berichten vindt.
Einde bericht.
Dat vind ik stiekem ook wel leuk, ik heb mijn mod-ambitie toch in de ijskast gezet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:
Overigens noem ik mijn nu nog naamloze vis KnutdeVis
quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen vriendin he? Dan zou je ervaring hebben met knopjes
Wat vulgair ditquote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
#hetlevenvaneenmodquote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Karina het volgende:
Ik ging mijn was buitenhang maar nu regent hetMaar weer binnen halen dan.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu je mod bent zal dat vast snel veranderenquote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]Crewbash. Note.
Maar nee, al bijna een jaartje niet.
Dat denk ik ook ja. Ik heb ook gelijk mijn cv aangepast.quote:Op maandag 14 april 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu je mod bent zal dat vast snel veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |