was al wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:20 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #79 Kerry is boos
Gaat er wat gedaan worden tegen de persoonlijke aanvallen?
uiteraardquote:Of wordt ik alleen daarvoor geband als ik "Hier heb je ook pro-westerse trollen zoals jij" terug zeg?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat zijn de laatste grote stukken land die zijn ingenomen door een grootmacht?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Afghanistan, bezet door de NAVO zonder democratie.
Kosovo, afgepakt van Servië door de NAVO. Heeft nu een legerbasis van de NAVO.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef SadPanda het volgende:
NWS / Crisis in Oekraïne #79 Kerry is boos
Mods doen nu ook al persoonlijke aanvallen?
Mods mogen ook hun mening geven, maar ik heb net een berg opgeruimd aangezien het weinig constructief was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
superworm, maar ik zie nu dat het geen mod is maar Eindredactie Frontpage.
Het is wel hypocriet dat ik een ban voor een persoonlijke aanval krijg en dan was het alleen nog maar een reactie op een persoonlijke aanval. Terwijl de rest geen ban krijgt en dat geen reacties waren op een persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mods mogen ook hun mening geven, maar ik heb net een berg opgeruimd aangezien het weinig constructief was.
Hier kan ik niet met je over in discussie gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is wel hypocriet dat ik een ban voor een persoonlijke aanval krijg en dan was het alleen nog maar een reactie op een persoonlijke aanval. Terwijl de rest geen ban krijgt en dat geen reacties waren op een persoonlijke aanval.
Ik mocht niet in Oekraine poepen.quote:
Ja, het moest schoon toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je je billetjes goed afgeveegd?
En hij is dubbel trouwens: NWS / Doodstraf voor 683 Moslimbroedersquote:Op maandag 28 april 2014 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
Dit topic zou baat hebben bij een OP waarin niet de helft van het nieuwsbericht is geschrapt:
NWS / Opnieuw 700 islamisten ter dood veroordeeld in Egypte
Zie bronartikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)d_veroordeeld__.html
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.quote:Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Frutsel het volgende:
1383 moslimbroeders de doodstraf is ook wel erg veel... één slotje
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgenquote:Op maandag 28 april 2014 12:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nu nog de OP veranderen naar het daadwerkelijke nieuwsbericht.
Maar 37.quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:quote:Op maandag 28 april 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwsbericht in de OP even aangevuld met de rest van het nieuwsbericht, namelijk dat er eigenlijk maar 37 daadwerkelijk de doodstraf krijgen
Ahh, die had ik nog gemist. Ik dacht dat het dikgedrukte al in de OP stond. Het stukje van de huilende vrouwen vond ik dan weer niet zo nieuwswaardig dat ik er moeite voor ging doenquote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dit is ook wel handig, eigenlijk cruciaal:
Ze waren aangeklaagd in verband met een aanval op een politiebureau vorig jaar, na het afzetten van de islamistische president Mohamed Mursi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |