Mijn eerste keer betekende het einde van ronde 6quote:Op donderdag 17 april 2014 11:39 schreef .Neovo. het volgende:
Leuk, de eerste keer dat ik dit doe, op de fiets, is ie weg..
Zal me benieuwen waar ie opduikt.
quote:
quote:
Hij rent ook dat winkelcentrum door als een malle.quote:
quote:
Niemand zegt dat je de schuldige was, de vraag was of jij hem eventueel had. GizartFRL kan ook nog natuurlijk. Of z_h is toch niet met pensioenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
WTF ben ik meteen de schuldige? Sorry jongens ik ben echt niet in staat dat ding op te pikken laatste dagen dus ik wast niet.
En juist hierom noemde ik je de Zeikfries.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
WTF ben ik meteen de schuldige? Sorry jongens ik ben echt niet in staat dat ding op te pikken laatste dagen dus ik wast niet.
Neequote:
Je weet waar hij woont?quote:
STaat nog wel op de planning voor een keertjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet waar hij woont?Even het IJsselmeer rond fietsen
Zo gek was mijn suggestie dus niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
STaat nog wel op de planning voor een keertje
Astu.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan iemand aan de hand van dit een pinpoint doen van destijds in Made?
GC / Het grote Fok! stok spel door Nederland, Deel 7
Daar zat ik ook aan te denken, maar wist het niet zeker, ik kan bijv die schuur op de achterkant bord foto niet terugvindenquote:
Klopt wel hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar wist het niet zeker, ik kan bijv die schuur op de achterkant bord foto niet terugvinden
Niet stiekem direct gebruikt, stok opgehaald en gebruikt voor in de vuurkorf?quote:
WTF?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:06 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb even een Wi-Fi netwerk opgezocht, mijn 3g is te langzaam om foto's te uploaden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks dus.
Uhhhhh...quote:Op donderdag 17 april 2014 19:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Niet stiekem direct gebruikt, stok opgehaald en gebruikt voor in de vuurkorf?
Ik heb de foto ook bij het linkerbord gemaakt. Toen ik er was kwam er op zich wel verkeer langs, maar er waren ook tijden dat het rustig was. Het reed wel gewoon door.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
WTF?![]()
De lokatie klopt. De stok ligt aan andere kant (het linkerbord op die foto), en dan aan de linkerpaal. Met opzet aan die kant, zodat hij niet zichtbaar is vanaf dat fietspad.
Veel verkeer ging er niet langs toen ik bezig was en het reed allemaal zonder vaart te minderen door.
Wel erg overactief en snelquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien een overactieve gemeenteambtenaar...
Dan ligt meestal de sleutel er nog.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien een overactieve gemeenteambtenaar...
Goed puntquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan ligt meestal de sleutel er nog.
Plus dat we nog binnen de 24-uurs garantie zitten.
Die termijn verloopt over een uur, als ik uitga van de eerste melding dat ie er niet meer lag.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan ligt meestal de sleutel er nog.
Plus dat we nog binnen de 24-uurs garantie zitten.
Hou ze alsjeblieft voor je.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ahhhh, ik had zo veel leuke dingen in gedachten die ik met de stok kon doen
quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de hele eerste ronde doorgewerkt. Als iemand nog een beter idee heeft van de 5 vraagtekens?
http://wiki.fok.nl/index.(...)ste_ronde_is_geweest
Aangepast. http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/19quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, even een correctie. De verplaatsing Landgraaf was eigenlijk Schaesberg. Ik ga het aanpassen in de wiki
Coolquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:06 schreef Halcon het volgende:
De Fok! stok ligt nu bij mij in de open haard.
Blij dat die op de wiki stonden, deze foto's zijn niet gearchiveerd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De overgebleven gezochte locaties in ronde 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's komen uit de wiki. Nu eens met Archive proberen
xdquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:06 schreef Halcon het volgende:
Zijn we zo snel al toe aan een nieuwe ronde?!?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:06 schreef Halcon het volgende:
Je hebt de foto's tochquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb DM's/PM's naar degenen gestuurd die hem opgehaald dan wel neergelegd hebben in Schaesberg en Neck. Wie weet komt er nog iets uit
Die van Neck is moeilijk te achterhalen, kan Noorderweg zijn, die van Landgraaf zullen ze sowieso wel hebben vervangen, oud ding.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De overgebleven gezochte locaties in ronde 1:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto's komen uit de wiki. Nu eens met Archive proberen
Enige bord met naaldbomen op de achtergrond?quote:
Pinkpopstraatquote:
Het enige bord dat ik überhaupt kan vindenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Enige bord met naaldbomen op de achtergrond?
Leuk, weer oude topics doorquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wie doet ronde 2? Ik geef deze alvast mee,
opgehaald te Hardenberg: 52.57950, 6.63036
neergelegd te Westerdiepsterdallen: 53.07964, 6.81226
(dat was ik zelf namelijk)
Op Harry's plaatsnamen staat deze uit augustus 2008, daar zit nog een bocht, waar is dat dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige bord dat ik kan überhaupt vinden
Deze leid naar een 80km weg, die op de foto leidt naar een 50km weg. En de naaldboom mistquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Harry's plaatsnamen staat deze uit augustus 2008, daar zit nog een bocht, waar is dat dan.
[ afbeelding ]
Pas maar op, straks kom je piemels en kutten tegen.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:45 schreef Broertie het volgende:
Misschien zie ik beren op de weg, maar aan de hoeveelheid sneeuw, takjes en gras te zien is de foto gewoon genomen in Appel.......edit
Aan het bord waar hij aan lag..... Noem me een eikel, maar ik heb het vermoeden dat we hier te maken hebben met een valsspeler....
Vergelijk maar eens met deze foto.... edit
of ben ik nu paranoïde?
quote:
Einsteinstraat, vanaf rotonde Euregiowegquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Harry's plaatsnamen staat deze uit augustus 2008, daar zit nog een bocht, waar is dat dan.
[ afbeelding ]
Ik zal binnenkort eens op inspectie gaanquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Einsteinstraat, vanaf rotonde Euregioweg
Wat betreft Neck, er zijn drie mogelijkheden (de vierde is een totaal ander bord):
Noorderweg, Munnickdijkweg en de brug vanaf de Jisperdijk. Ik zat naar de beschadigingen te kijken op het bord op de foto, maar kwam er niet echt uit
quote:
Zie daar!quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:06 schreef Halcon het volgende:
De brug vanaf Jisperdijk niet. Daar staat tekst boven het max snelheid bord.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Einsteinstraat, vanaf rotonde Euregioweg
Wat betreft Neck, er zijn drie mogelijkheden (de vierde is een totaal ander bord):
Noorderweg, Munnickdijkweg en de brug vanaf de Jisperdijk. Ik zat naar de beschadigingen te kijken op het bord op de foto, maar kwam er niet echt uit
In de wiki? Dat was ik toch niet?quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... gaat iemand anders ff dingen toevoegen
Sinds de stok werd vervangen zonder medeweten van andere spelers. Was een hele rel over, rust is allang weer bedaard en we spelen weer gewoon verderquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
sinds wanneer zitten we eigenlijk in ronde 8?
Al gevonden zie ikquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:51 schreef Meike26 het volgende:
Of een Grauwe Grouwenaar die de plaatsing van ver af heeft gevolgd en daarna de plek is gaan bekijken wat er nu precies gaande was. Vond het sleuteltje en heeft nu gratis fiets/scooterslot ?![]()
Zo ja, dan was dit mogelijk de kortste ronde uit Stok geschiedenis?
Ik was er net voor 12 uur, dus het zou zomaar kunnen dat die al uren weg was. Ik begin nu ook nog te twijfelen of ik wel goed gezocht had, maar zoiets kan je niet over het hoofd zien lijkt me. Ik ben Grou verder ook niet in geweest, misschien dat een lolbroek hem ergens heeft neergelegd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Het blijft erg stil omtrent de stok. Dus hij is kwijt?
Maar dan moet iemand op die stok hebben gekeken voor de info, het forum opgezocht, wachten tot 's avonds voor de informatie over de plek van de sleutel want die lag niet echt in het zicht, en dan 's ochtends, nog voor .Neovo. er was, het ding hebben weggehaald.
Of iemand die het spelletje al kende en wist van het concept van sleutelborden enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |