En terecht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:51 schreef Meike26 het volgende:
Of een Grauwe Grouwenaar die de plaatsing van ver af heeft gevolgd en daarna de plek is gaan bekijken wat er nu precies gaande was. Vond het sleuteltje en heeft nu gratis fiets/scooterslot ?![]()
Zo ja, dan was dit mogelijk de kortste ronde uit Stok geschiedenis?
Ik was er net voor 12 uur, dus het zou zomaar kunnen dat die al uren weg was. Ik begin nu ook nog te twijfelen of ik wel goed gezocht had, maar zoiets kan je niet over het hoofd zien lijkt me. Ik ben Grou verder ook niet in geweest, misschien dat een lolbroek hem ergens heeft neergelegd?quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Het blijft erg stil omtrent de stok. Dus hij is kwijt?
Maar dan moet iemand op die stok hebben gekeken voor de info, het forum opgezocht, wachten tot 's avonds voor de informatie over de plek van de sleutel want die lag niet echt in het zicht, en dan 's ochtends, nog voor .Neovo. er was, het ding hebben weggehaald.
Of iemand die het spelletje al kende en wist van het concept van sleutelborden enzo...
Ik ben wel nieuwsgierig hoe dit zit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef CookieSlikker het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat de stok leeft.
Je mag er 70 rijdenquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand die hier iets uit kan halen?
Naast drukke weg met vangrail en kruispunt op de achtergrond.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Verplaatsing Amsterdam (ronde 2) heb ik deze foto als hint/mogelijkheid. Gevonden via archive, toen de stok werd opgepikt:
[ afbeelding ]
Iemand die hier iets uit kan halen?
Die brug in Grou? Wat is daar mis mee dan? Naast dat het een beetje steil is..quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
Stokkie lag wel erg in de buurt van waar ik nu ben. Jammer dat ie daar al weer weg is. Ben benieuwd waar ie op gaat duiken.
En voor de liefhebbers: die brug waar de stok in de buurt lag is een echt rotding. Je kunt er overigens ook omheen fietsen als je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |